جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری رقه و خور خراسان جنوبی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری رقه و خور

باربری رقه و خور استان خراسان جنوبی توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود. روستای خور یکی از توابع بخش مرکزی شهرستان خوسف می باشد که در استان خراسان جنوبی واقع شده است. رقه نیز روستایی از توابع شهرستان بشرویه میباشد.

برای انجام خدمات باربری در این شهرها می توانید با شرکت حمل و نقل دی بار با شماره 09154949436 در تماس باشید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

خدمات باربری شامل حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل بار صنعتی و … می باشد. شما می توانید در کمترین زمان ممکن ماشین باربری مورد نظر خود را از ما دریافت نمائید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: باربری میرآباد، نازیل و گوهردشت سیستان و بلوچستان

باربری رقه و خور به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری از شهرهای رقه و خور را به تهران انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول دارای 1113کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 12 ساعت و 40 دقیقه فاصله زمانی است. این مسیر از رقه شروع می شود و پس از عبور از شهرهای سبزوار، شاهرود و سمنان به سمت تهران ادامه می یابد.
  • مسیر دوم شامل 1278 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی است. این مسیر از سمت انارک به طبس شروع می شود و پس از عبور از کاشان و قم به تهران ختم می شود.
  • مسیر سوم شامل 1210 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 55 دقیقه فاصله زمانی است. این مسیر مانند مسیر دوم تا قبل انارک ادامه دارد که پس از آن به سمت سمنان ادامه دارد و در آخر به تهران ختم می شود.

تمامی رانندگان دی بار از چادر برزنتی بر روی بار استفاده می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری در اثر بارش باران و برف دچار آسیب و خسارت نشود. همچنین رانندگان دی بار با توجه به نوع ترافیک جاده ای و شرایط آب و هوایی یک مسیر جهت تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند.

شما می توانید برای دریافت خدمات ویژه باربری با دفتر مرکزی با شماره 02188520204 در تماس باشید و از کارشناسان ما مشاوره بگیرید.

درباره استان خراسان جنوبی بیشتر بدانید.

ماشین ها و مزایای باربری رقه و خور

شرکت حمل و نقل دی بیش از 28.000 راننده با ماشین های باربری متنوع را در اختیار خود قرار داده است که این ماشین های باربری شامل موارد زیر است:

  • نیسان بار
  • خاور مسقف
  • خاور روباز
  • کامیونت
  • وانت بار
  • نیسان کفی
  • و …

شما می توانید برای دریافت ماشین باربری موردنظر خود باکارشناسان ما در ارتباط باشید باشید و با استعلام موجودی خودرو بار خود را به دی بار بسپارید.

مزایای حمل و نقل دی بار در رقه و خور استان خراسان جنوبی:

  1. انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  2. انجام خدمات باربری انواع کالاها با اوزان و تناژ های مختلف
  3. تضمین سلامت کالا
  4. بارنامه و بیمه نامه رسمی
  5. در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  6. پایین ترین قیمت باربری در تهران
  7. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  8. ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  9. حمل بار به صورت رفت و برگشت
  10. تحویل به موقع و سریع بار
  11. ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی

حمل اثاثیه منزل خور و رقه

گاهی اوقات با توجه به آب و هوا، شرایط شغلی، تحصیل و … افراد مجبور به جابجایی و نقل مکان از یک شهر به شهر و یا استان دیگری می شوند.

اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یکی از دغدغه های افراد در اینگونه موارد می باشد چرا که امور بسته بندی لوازم منزل از کارهای زمان بر و خسته کننده است.

شرکت باربری دی با در اختیار داشتن و اعزام پرسنل متبحر در زمینه بسته بندی کار شما را در امر بسته بندی لوازم منزل راحت کرده است.

با سپردن بسته بندی لوازم منزل خود به دی بار هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید و هم کمتر خسته می شوید و همین طور تمام لوازم منزل شما به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی می شوند.

باربری رقه و خور خراسان جنوبی

برای اسباب کشی امکانات زیر لازم است:

  • بسته‌بندی صحیح: بسته‌ بندی صحیح یکی از مهم‌ ترین فاکتور هایی است که باعث سالم ماندن اثاثیه منزل هنگام جابجایی می‌شود.
  • ماشین مناسب: شما باید با توجه به حجم اثاثیه منزل بهترین ماشین را انتخاب کنید. هرگز بخاطر هزینه کمتر ماشین‌هایی با ظرفیت نامناسب را انتخاب نکنید.
  • کارگران حرفه‌ ای: کارگرانی که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند، باید تخصص کاملی در این زمینه داشته باشند. به همین دلیل لازم است پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که کارگران مورد نظر شما تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

برای دریافت خدمات باربری اثاثیه منزل می توانید از پرسنل بسته بندی دی بار جهت تسریع در زمان کمک بگیرید. همچنین نوع بسته بندی اصولی اطمینان خاطر شما را در جهت بارگیری و باربری فراهم می آورد. انجام امور باربری اثاثیه منزل خود از 0 تا 100 را به ما بسپارید تا یک باربری مطلوب را برای خود ثبت نمائید.

مقالات بیشتر: باربری زرآباد، کلات و لاش سیستان و بلوچستان

نیسان بار رقه و خور

برای ارسال بار تا 2 تن می توانید از خودروی باری نیسان جهت حمل بار خود استفاده نمائید. شرکت دی بار از هر کجای ایران در کمترین زمان ممکن بار شما را به سرعت و کاملا مطمئن به مقصد می رساند. اگر از جمله افرادی هستید که بخشی از بیزینس شما به باربری احتیاج دارد می توانید با ما همراه باشید.

گاهی اوقات ممکن است باربری و حمل بار از رقه به تهران به صورت رفت و برگشتی انجام شود. به این صورت که بار از مبدأ رقه به تهران ارسال می شود و پس از تخلیه بار در تهران بار دیگری از همان مکان یا مکان دیگر مانند باربری از نمایشگاه بین المللی تهران به مقصد رقه حرکت می کند.

راننده موظف است در همان روز با شکلی برنامه ریزی شده اقدام به بارگیری بار جدید کند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند.

از مزایای خدمات باربری رفت و برگشتی می توان به قیمت پایین تر آن اشاره کرد. برای اطلاع دقیق تر از تعرفه باربری و انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

برای دریافت خدمات باربری.در هر ساعت از شبانه روز.می توانید با شماره 02188520204 تماس بگیرید. مشاورین و کارشناسان دی بار در دو شیفت کاری آماده خدمت.رسانی در زمینه خدمات باربری به شما مردم عزیز کشور می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *