جستجو
Close this search box.

باربری رضوان شهر

باربری رضوان شهر

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری رضوان شهر

رضوان شهر در استان گیلان قرار گرفته است و باربری از شهر رضوان شهر شامل خدمات باربری اثاثیه منزل، حمل و نقل بین شهری و سایر خدمات باربری می باشد.

باربری رضوان شهر به تهران

رضوان شهر دارای محصولات کشاورزی و دامی متعددی می باشد. از معروف ترین محصولات شهر رضوان شهر می توان به برنج ، گندم و جو اشاره کرد. یکی از بیشترین باربری هایی که باربری دی در رضوان شهر انجام می دهد باربری به تهران است.

فاصله رضوان شهر تا تهران حدود 344 کیلومتر است که حدودا 4 ساعت از نظر زمانی فاصله می باشد. باربری از رضوان شهر به تهران توسط راننده های بار بصورت کاملا مطمئن انجام می شود.

تمامی رانندگان سامانه باربری دی حرفه ای و مسلط به جاده می باشند و نیازی به نگرانی از بابت آسیب دیدگی و یا خرابی بار خود نداشته باشید.

برای ارسال محصولات غذایی و لبنی باید از ماشین های یخچال دار استفاده شود که در طی مسافت های طولانی خراب و یا فاسد نشوند. همچنین محصولات دیگر هم مانند مبل نیاز به ماشین های کفی مبلی دارند.

ارسال کالا از رضوان شهر

برخی از کارخانجات این شهر برای ارسال محصولات خود به دیگر شهرها و استان های کشور نیاز به ماشین های باربری دارند.

کارخانه های مواد غذایی و لبنی رضوان شهر نمی توانند صرفا در سطح این شهر محصولاتشان را بفروشند زیرا به سوددهی مدنظرشان نمی رسند. به همین خاطر محصولات خود به کلان شهرهای دیگر از جمله اصفهان ، اهواز ، مشهد و .. ارسال می کنند.

هزینه باربری

هزینه باربری ثابت نبوده و به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • ارزش بار
  • تعداد ماشین های مورد نیاز برای بارگیری

ارسال خرده بار از رضوان شهر به قزوین

برخی از مردم برای ارسال محصولاتشان نیاز به ماشین های باربری دارند. همچنین ممکن است محصولی که قرار است ارسال کنند دارای ابعاد و اندازه های کوچکی باشد و نیازی به ماشین های دربستی نداشته باشند. این بار توسط سامانه باربری دی به صورت خرده بار حمل می شود.

همچنین می توانید در این سایت مقاله باربری قوچان را مطالعه کنید.

حمل کنار باری از رضوان شهر به مشهد

حمل کنار باری در واقع همان روباری و خرده بار است که توسط شرکت باربری دی به روز شده و تغییراتی در آن به وجود آمده است که البته باربری خرده بار به شهرستان ها هنوز هم مشغول فعالیت است. مهمترین تفاوت این خدمات در بیمه بار است. وقتی بار بیمه شود دیگر جای نگرانی از بابت آسیب به بار وجود ندارد.

باربری دی تا کنون توانسته است 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور تأسیس کند که به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. فقط کافیست با تلفن همراه خود و با شماره گیری نمایندگی شهر خود ، بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان این سامانه با توجه به نوع ، حجم و وزن بار خود یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *