جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری تهران به قزوین

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تهران به قزوین - باربری دی بار

 

تهران یکی از شهرهای مهم و اصلی ایران می باشد که کانون اقتصادی، فرهنگی، تجاری و سیاسی کشور به شمار می رود. این استان با توجه به مساحت کمی که دارد، پرجمعیت ترین استان ایران محسوب می شود.

در تهران و حومه تهران شهرک های صنعتی بسیار زیادی مانند شهرک صنعتی نظرآباد، شهرک صنعتی پاکدشت، شهرک صنعتی خیرآباد و غیره مشغول به فعالیت هستند و بخش عمده ای از نیازهای کشور را به صورت روزانه تأمین می کنند.

شهر قزوین در غرب استان تهران و در فاصله 120 کیلومتری از تهران قرار دارد که با توجه به تعامل تهران با قزوین خط باربری تهران به قزوین از پرترافیک ترین خط های حمل و نقل به شمار می رود.

بعضی از کارخانجات و تولیدی های بزرگ در شهر تهران کالا و محصولات خود را جهت فروش و تبلیغات بیشتر به شهر قزوین ارسال می کنند که معمولا برای باربری تهران به قزوین از خدمات نیسان بار باربری دی استفاده میکنند.

شرکت های باربری زیادی در تهران راه اندازی شده اند که خدمات درون شهری را با نیسان بار انجام می دهند اما تعداد شرکت هایی که خدمات باربری از نیسان تا تریلی را ارائه میکنند بسیار کم هستند.

باربری دی علاوه بر ارائه خدمات باربری درون شهری، باربری های بین استانی کل کشور را تحت پوشش خود قرارداده است که همین امر باعث افزایش کیفیت و ارائه خدمات باربری با هزینه مناسب شده است.

برای دریافت خدمات نیسان بار برگشتی قزوین با ما در ارتباط باشید.

نیسان بار تهران به قزوین

به دلیل تعامل بین شهرک های صنعتی تهران و قزوین خدمات نیسان بار از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و این نوع از خدمات باربری به دلیل فاصله کم بین تهران و قزوین به سرعت انجام می شود.

نیسان بار از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین ماشین های حمل بار می باشد که بسیاری از افراد برای جابجایی و حمل بار از تهران به استان قزوین از این خودرو استفاده می کنند که دی بار به دلیل اهمیت باربری تهران به قزوین خدمات نیسانی خود را با بیش از 40.000 راننده در اختیار مردم قرار می دهد.

نیسان بار به دلیل تحمل وزن بار تا 2200 کیلوگرم و ظرفیت حجم باری با ابعاد 2 متر ارتفاع، 2 متر طول و 160 سانت عرض از ماشین های مقرون به صرفه و اقتصادی برای مردم می باشد.

همانطور که در ابتدا بیان شد فاصله تهران تا قزوین حدود 120 کیلومتر می باشد که این مسیر با خودروهای سواری حدود 2 ساعت می باشد.

اما برای حمل بار با نیسان به زمانی بیشتری نیاز است، زیرا رانندگان برای امنیت بیشتر بار با سرعت کمتری حرکت می کنند که باعث می شود این مسیر بجای 2 ساعت حدود 4 الی 5 ساعت شود تا بار در مقصد به دست شما برسد.

علاوه بر این مورد محل دقیق بارگیری در استان تهران و محل تخلیه بار در قزوین از مواردی می باشد که زمان باربری را تغییر می دهد.

برای اطلاع از خدمات باربری قزوین دی بار به صفحه مقالات مراجعه نمائید.

قیمت باربری از تهران به قزوین

قیمت باربری از تهران به قزوین به دلیل وجود شرکت های باربری زیاد و فاصله کم بین تهران و قزوین بسیار رقابتی می باشد به همین خاطر هزینه باربری از تهران ثابت نبوده و هر شرکت باربری قیمت متفاوتی نسبت به دیگر شرکت ها ارائه می کند.

نکته حائز اهمیت این است که شما خدماتی متناسب با مبلغی که پرداخت میکنید دریافت می کنید و در صورتی که باربری خود را به درستی انتخاب نکنید با مشکلاتی جدی در آینده اعم از تغییر کرایه و خسارت های احتمالی همراه خواهید شد. به همین دلیل شما باید به دنبال باربری هایی باشید که علاوه بر قیمت مناسب خدمات کامل و با کیفیتی را به شما ارائه دهند.

اما در کل قیمت باربری از تهران به قزوین را می توان با توجه به مواردی مانند حجم بار، وزن بار، ارزش و بیمه بار، نوع ماشین باربری ، فاصله مبدأ تا مقصد و دیگر عوامل محاسبه و تعیین کرد.

یکی از مواردی که می تواند کرایه وانت از تهران به قزوین را افزایش دهد، محل دقیق بارگیری می باشد. چراکه برخی از مناطق تهران مانند شوش، مولوی، میدان آرژانتین و … دارای ترافیک های بسیار زیادی است و همین موضوع باعث می شود مبلغ باربری آن در این مناطق نسبت به مناطق دیگر کمی افزایش داشته باشد.

از جمله شرکت های باربری که نسبت به سایر شرکت های حمل و نقل قیمت مناسب تری به شما ارائه می کند می توان به باربری دی اشاره کرد که قیمت کاملا به صرفه تری را نسبت به سایر همکاران به شما عزیزان ارائه می دهد.

مقالات: لیست باربری های قزوین

تأثیر فاصله مبدأ در هزینه باربری تهران به قزوین

علاوه بر حجم، وزن، ارزش و بیمه باربری، فاصله مبدأ تا مقصد از مهم ترین مواردی می باشد که بر هزینه باربری تهران به قزوین اثرگذار است. فاصله تهران تا قزوین به طور تقریبی از مرکز استان تهران تا مرکز شهر قزوین حدود 102 کیلومتر می باشد.

اگر محل بارگیری شما در شرق تهران و محل تخلیه بار در غرب قزوین انجام شود هزینه باربری نسبت به فاصله 102 کیلومتری افزایش دارد چراکه فاصله آن به حدود 180 کیلومتر خواهد رسید.

علاوه بر فاصله مبدأ تا مقصد ماشین های باربری نیز یکی دیگر از موارد بسیار مهم در مشخص کردن هزینه باربری تهران به قزوین می باشد.

وانت بار و نیسان بار از کوچک ترین خودروهای حمل بار در کشور می باشد که قیمت مناسب تری نسبت به سایر خودروها دارد. اما گاهی اوقات حجم و وزن بار بیشتر از 2200 کیلوگرم می باشد و بار باید با خاور و خودروهای بزرگ تر به قزوین ارسال شود.

هزینه حمل بار با خاور نسبت به نیسان بار بیشتر است، همچنین مدت زمان حمل بار از تهران به قزوین با خاور حدود 6 الی 7 ساعت می باشد که این زمان برای خودروهای بزرگ تر بیشتر خواهد شد.

مقالات: باربری تهران به ایلام

حمل اثاثیه منزل از تهران به قزوین

حمل اثاثیه منزل از مهم ترین خدمات باربری تهران به قزوین می باشد که بسیاری از مردم برای انجام امور باربری لوازم منزل خود با شرکت دی بار تماس میگیرند و از خدمات این شرکت استفاده میکنند.

خدمات حمل اثاثیه منزل نیازمند به در نظر گرفتن چندین مرحله می باشد که می توان به مواردی مانند بسته بندی اثاثیه، کمک از نیروهای متخصص باربری دی، انتخاب خودروی مناسب باربری و … اشاره کرد.

گاهی اوقات ممکن است به دلیل مشغله کاری نتوانید لوازم منزل خود را بسته بندی کنید و نیاز به کمک افراد متخصص داشته باشید.

به همین منظور باربری دی جهت سهولت و سرعت در بسته بندی افراد متخصصی را برای شما ارسال می کند تا لوازم منزل شما را به صورت کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی کنند. علاوه بر کمک در بسته بندی، اطمینان شما از سلامت و امنیت بار بیشتر خواهد شد.

پس از بسته بندی می توانید از نیروهای باربری دی در جهت حمل لوازم منزل به خودروهای باربری کمک بگیرید. معمولا برای جابجایی لوازم منزل از 4 نیرو کمکی استفاده می شود که با توجه به تعداد طبقات، وجود آسانسور و دیگر موارد هزینه کمک کردن نیروهای باربری دی مشخص می شود.

کمک و سپردن لوازم منزل خود علاوه بر سهولت و سرعت در امر باربری، درصد امنیت و سلامت بار شما را افزایش می دهد چرا که نحوه بارگیری لوازم منزل توسط نیروهای ما به صورت کاملا مطمئن و اصولی انجام می شود که همین موضوع باعث می شود بار شما در هنگام باربری و ضربه دچار آسیب و خسارت نشود.

حمل اثاثیه منزل از تهران به قزوین معمولا با خاورهای مسقف به دلیل جلوگیری از تابش نور آفتاب در تابستان و جلوگیری از خیس شدن اثاثیه هنگام بارندگی در فصول سرما می باشد.

خاورهای دی بار از پایانه تهران به دلیل هزینه کمتر نسبت به خاورهای درون شهری هماهنگ می شوند که این موضوع نیازمند زمان بیشتر است و باید یک روز قبل از بارگیری با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مقالات: باربری تهران به زنجان

بهترین باربری تهران به قزوین

دلایل زیادی در انتخاب بهترین باربری تهران به قزوین وجود دارد که می توان به داشتن شعب در کل کشور، سابقه طولانی و درخشان، در اختیار داشتن رانندگان حرفه ای، مشاوره و کارشناسی، تعرفه باربری مناسب و ارائه خدمات با کیفیت اشاره کرد. در بین تمامی شرکت های باربری تهران می توان باربری دی را با 20 سال سابقه درخشان در زمینه باربری و راه اندازی 28 نمایندگی در سراسر کشور انتخاب کرد.

دی بار با در اختیار داشتن بیش از 22000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور تمامی خدمات باربری را به صورت شبانه روزی با مناسب ترین قیمت به شما عزیزان ارائه می دهد.

شما می توانید علاوه بر خدمات نامبرده از خدمات بیمه پلیس راهی و بیمه نامه معتبر شرکت برای باربری با نیسان بار استفاده کنید و هزینه باربری خود را مطابق با مبلغ ذکر شده در بارنامه در محل تخلیه به راننده پرداخت نمائید.

دی بار در تلاش است کامل ترین خدمات باربری با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد تا رضایت تمامی مردم عزیز را نسبت به خود جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *