جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری تهران به زنجان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تهران به زنجان - باربری دی بار

 

تهران بزرگ ترین استان ایران می باشد که دارای شهرک ها و نواحی صنعتی بسیار زیادی است که بخشی از نیازهای تهران و دیگر شهرها و استان های کشور را تأمین می کنند.

خدمات باربری تهران به زنجان یکی از خدمات ویژه حمل بار می باشد که باربری دی با توجه به تلاش و کوشش خود موفق شده است نمایندگی های خود را در بخش ها و مناطق مختلف تهران راه اندازی کند تا خدمات باربری تمامی شهرک های صنعتی را تحت پوشش خود قرار دهد.

به همین منطور دی بار توانسته است 28000 راننده نیسان فعال و آماده در شهرک های صنعتی تهران و دیگر شهرها را به خدمت گرفته تا خدماتی مانند باربری شهرک صنعتی پایتخت تهران، خدمات باربری تهران به شهرستان و … را با بالاترین کیفیت برای شما عزیزان انجام دهند.

برای ارتباط با دفتر مرکزی باربری دی می توانید با شماره 02188760730 تماس بگیرید و پس از کارشناسی و استعلام قیمت باربری خود از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید. همچنین برای اطلاع از هزینه های باربری تهران به زنجان، خدمات حمل اثاثیه منزل و … با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

باربری اثاثیه منزل از تهران به زنجان

خدمات باربری اثاثیه منزل یکی از موضوعات بسیار مهم در تهران می باشد چرا که ترافیک در شهر تهران، زمان های طرح ترافیک و مدت زمان بارگیری و جابجایی لوازم منزل از موضوعات بسیار وقت گیر و خسته کننده برای بسیاری از افراد و شرکت ها می باشد.

از همین رو شرکت باربری دی برای حمل و باربری اثاثیه منزل از تهران به زنجان خدمات ویژه ای در اختیار شما قرار میدهد.

از این خدمات می توان به موار زیر اشاره کرد:

  • ارسال خودرو خارج از طرح ترافیک

شرکت باربری دی اولین و مهم ترین موضوع را رضایت شما عزیزان می داند به همین خاطر معمولا خدمات حمل اثاثیه منزل از تهران به زنجان را در اوایل صبح و یا شب ها انجام می دهد تا بتواند خدمات سریع و به موقعی را ارائه کند.

  • بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل از مهم ترین و اصلی ترین موارد در اسباب کشی می باشد. بسیاری اشخاص به دلیل زمان های کاری و درگیری های دیگر زمان بسته بندی لوازم منزل خود را ندارند. از همین رو به دنبال اشخاصی خبره برای بسته بندی اثاثیه منزل میگردند.

شرکت باربری دی با ارائه نیروهای متخصص بسته بندی به شما در بسته بندی اصولی و مطمئن لوازم منزل کمک بسیار مطلوبی میکنند.

  • رزرو خودروی باربری

خودروهای باربری را می توانید با توجه به حجم و وزن بار خود انتخاب کنید. معمولا برای حمل لوازم منزل درون شهری از نیسان بارها و برای حمل بار خارج شهر مانند باربری تهران به زنجان از خاورهای مسقف و روباز استفاده می شود.

برای مشاوره و راهنمائی بیشتر با کارشناسان دی بار همراه باشید تا بتوانید خدمات باربری اثاثیه منزل خود را به صورت ویژه با ما انجام دهید.

برای دریافت خدمات باربری زنجان به تهران و دیگر شهرستان ها به صفحه مقالات سایت دی بار مراجعه نمائید.

کرایه وانت از تهران به زنجان

یکی از مهم ترین سوالات صاحب بارها هزینه ارسال بار از تهران به زنجان و دیگر شهرها و استان های کشور می باشد. هزینه حمل بار از تهران به زنجان از گذشته تا کنون رو به افزایش بوده است و معمولا تعرفه های باربری از سوی اتحادیه کل باربری به شرکت ها اعلام می شود.

اما از عواملی که بر قیمت باربری تهران به زنجان اثرگذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • فاصله مبدا تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین های باربری
  • انجام امور باربری در طرح و ترافیک
  • کمک کرفتن از نیروهای خدماتی شرکت دی بار
  • و …

ماشین های باربری و نوع بار از مهم ترین مواردی می باشد که بر قیمت حمل بار اثرگذار است. خدمات نیسان بار پایین ترین قیمت را نسبت به سایر خودروهای باربری دارد و وزن تحمل حمل بار با این خودروها حدود 2200 کیلوگرم می باشد.

اما برای حمل بار با خاور، کامیونت و تریلی ها باید هزینه های بیشتری را پرداخت نمائید. با توجه به نیازهای ساکنین و تولید کنندگان استان تهران، نیسان بار بهترین و مقرون به صرفه ترین خودروی باربری می باشد که شرکت دی بار با ارائه خدمات نیسان بار برگشتی تهران کرایه باربری به شهرستان ها را با کمترین هزینه باربری نسبت به همکاران انجام می دهد.

برای مشاوره و اطلاع از کرایه وانت بار از تهران به زنجان و دیگر شهرستان ها با دفتر مرکزی در ارتباط باشید.

باربری تهران به زنجان با نیسان بار

خدمات نیسان بار تهران به زنجان شامل بارهایی می باشد که وزن بار 2200 کیلوگرم و حجم آن 160 * 2 * 2 باشد. اگر وزن و حجم باری شما بیشتر از موارد نامبرده باشد باید از انواع خاورهای مسقف و روباز استفاده نمائید.

فاصله تهران تا زنجان حدود 350 کیلومتر می باشد که این مسافت برای خودروهای سواری حدود 6 ساعت و برای نیسان بار حدود 12 ساعت می باشد.

دلیل دو برابر بودن زمان باربری با نیسان بار سرعت کم رانندگان جهت آسیب ندیدن بار در ناهمواری های جاده می باشد. البته این زمان برای ماشین های باربری بزرگ تر مانند خاور و تریلی نسبت به نیسان بار بیشتر است.

باربری تهران به زنجان با نیسان بار معقول ترین و مناسب ترین نوع خدمات می باشد چرا که در هر نقطه از تهران شرکت دی بار رانندگان آماده به خدمت دارد و می توانید با پرداخت هزینه بسیار کم از خدمات کامل نیسان بار این شرکت استفاده کنید.

از خدمات دیگر باربری تهران می توان به باربری تهران به سنندج اشاره کرد که پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مربوطه را مطالعه نمائید.

باربری تهران به زنجان با باربری دی

شرکت باربری دی با یک دهه تجربه درخشان در زمینه باربری موفق به راه اندازی 28 نمایندگی در سراسر کشور شده است که به صورت شبانه روزی خدمات خود را به شما عزیزان ارائه می کند.

همچنین این شرکت علاوه بر نمایندگی های شهرستان خود در تمامی منطقه ها و حومه تهران نمایندگی خود را در جهت بالا بردن کیفیت خدمات راه اندازی کرده است که شما می توانید برای دریافت خدمات باربری با کامل ترین و به روزترین خدمات به صفحه تماس با ما سایت مراجعه کنید و با نمایندگی های شهر مورد نظر خود تماس بگیرید و از خدمات ما به صورت ویژه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *