جستجو
Close this search box.

باربری تهران به بوشهر

باربری تهران به بوشهر

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تهران به بوشهر - باربری دی بار

 

خدمات باربری تهران به بوشهر مانند سایر خدمات باربری دی یکی از خدمات ویژه باربری می باشد که به صورت شبانه روزی از تمامی نقاط تهران به استان بوشهر انجام می شود. در این مقاله درباره انجام امور حمل اثاثیه منزل، ارسال بار از تهران به بوشهر و دیگر خدمات باربری صحبت خواهیم کرد.

برای دریافت خدمات باربری می توانید با دفتر مرکزی دی بار با شماره 02188760730 و دفتر شهرستان ها 02188742437 تماس بگیرید و پس از کارشناسی و مشاوره ماشین مورد نیاز خود را از ما دریافت نمائید.

شهر بوشهر یکی از شهرهای بندری ایران است که خدمات ترانزیت، این بندر را به یکی از بنادر کشور در قسمت جنوبی ایران تبدیل کرده است. این شهر قدمتی حدود 5 هزار سال دارد و از مراکز مهم در حکومت های مختلف بوده است.

اقتصاد شهر تهران و بوشهر از مهم ترین و اصلی ترین اقتصادهای کشور را شامل می شوند که می توان بخشی از اقتصاد شهر تهران را به شهرک های صنعتی و خودرو سازی و اقتصاد بوشهر را بیشتر به محصولات دریایی مرتبط دانست.

همچنین صنایع دریایی مانند کشتی سازی، سکوسازی، تجارت دریایی و شیلات نقش بسیار مهمی در اقتصاد این شهر دارد. همچنین این استان دارای دو شهرک صنعتی می باشد که در کنار اقتصاد دریایی بوشهر این موضوع کمک شایانی به این استان می کند.

برای مشاوره و دریافت باربری تهران به بوشهر و باربری بوشهر به تهران تا انتهای این مقاله با شرکت حمل و نقل دی بار همراه باشید.

خدمات باربری تهران به بوشهر

یکی از مسافت های دور در باربری خدمات باربری تهران به بوشهر می باشد که حدود 1100 کیلومتر فاصله می باشد. بسیاری از صاحبان بار مانند شرکت ها نگران سلامت بار در زمان باربری تهران به بوشهر هستند چرا که مسافت طولانی در باربری تهران به بوشهر ممکن است خسارت های جبران ناپذیری را برای کالاهایشان به همراه داشته باشد.

شرکت حمل و نقل دی بار با بهره گیری از رانندگان باتجربه و ماهر تمامی خدمات باربری تهران به بوشهر را به راحتی انجام می دهد. همچنین گزینه بیمه باربری یک امتیاز فوق العاده برای آسودگی خیال شما از خسارت به بار می باشد.

خدمات باربری تهران به بوشهر در هر ساعت از شبانه روز توسط شرکت باربری دی با نیسان بار، خاور و دیگر خودروهای باربری انجام می شود. برای ارسال بار با نیسان باید از یک سری اصول و قوانین مطلع شوید که شامل موارد زیر می باشد:

  • وزن بار

برای حمل و ارسال بار از تهران به بوشهر با نیسان بار باید در نظر داشته باشید که تناژ باری شما نباید بیشتر از 2 الی 2 تن و 200 باشد.

  • حجم بار

حجم بار شما باید به اندازه اتاق نیسان ( 2 * 1.60 ) باشد تا بتوانید بار خود را با نیسان بار حمل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید.

هزینه باربری تهران به بوشهر

قیمت و کرایه باربری تهران به بوشهر ثابت نمی باشد و با توجه به عوامل مختلفی مشخص می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار

نوع بار یکی از عوامل مهمی می باشد که در قیمت باربری تهران به بوشهر تأثیرگذار می باشد. در نظر داشته باشید که شرکت باربری دی بارهایی مانند تره بار، کاه و برخی از بارها را حمل نمیکند که می توانید برای اطلاع با دفتر مرکزی تماس بگیرید.

  • وزن بار

همان طور که در بالا اشاره شد وزن بار در قیمت باربری اثر گذار خواهد بود. اگر وزن بار شما بیشتر از 2 الی 2 تن و 200 باشد باید بار خود را با خاور حمل کنید که هزینه باربری آن نسبت به نیسان بار بیشتر می باشد.

  • نوع ماشین باربری

هرمقدار ماشین باربری شما بزرگ تر باشد هزینه باربری آن نیز بیشتر خواهد شد.

  • فاصله مبدأ تا مقصد

از مهم ترین و اصلی ترین موردی که در تعیین نمودن قیمت اثرگذار است فاصله مبدأ تا مقصد می باشد.

برای استعلام قیمت باربری تهران به بوشهر با دفتر مرکزی با شماره 02188760730 تماس بگیرید. همچنین برای استعلام از موجودی خودروی موردنظر باربری با پایانه دی بار با شماره 02186120078 تماس بگیرید.

برای اطلاع از خدمات باربری خارک استان بوشهر به صفحه مقالات مراجعه نمائید.

حمل بار از تهران به بوشهر

افراد و یا شرکت هایی که محصولی مانند محصولات غذایی و بهداشتی تولید می کنند، قطعا برای فروش آن محصول نیاز به ماشین های باربری دارند.

برای مثال اگر کارخانه در زمینه تولید مواد غذایی فعالیت می کند، اگر بخواهد محصولات خود را در سطح یک شهر بفروش برساند ممکن است در آینده از بابت سود با مشکل مواجه شود.

به همین خاطر برای بازاریابی و فروش در شهرها و استان های دیگر باید از ماشین های باربری برای ارسال محصولات خود کمک بگیرند.

برای این امر نیاز به نیسان بار تهران به بوشهر دارید تا بتوانید محصولات خود را به راحتی و بدون هیچ مشکلی به دیگر شهرها و استان های کشور ارسال کنید.

شما می توانید برای ارسال بار به بوشهر و دیگر شهرهای استان بوشهر نظیر برازجان، بندرگناوه، خرموج، بندر دیلم، آبدان و … با ما در ارتباط باشید.

مزایای و خدمات باربری تهران به بندر بوشهر

  1. تضمین سلامت کالا
  2. انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  3. تحویل به موقع و سریع بار
  4. انجام خدمات باربری انواع کالاها با اوزان و تناژ مختلف
  5. در اختیار داشتن 28000 راننده فعال در سراسر کشور
  6. حمل بار به صورت رفت و برگشت
  7. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  8. بارنامه و بیمه نامه رسمی
  9. پایین ترین قیمت باربری در تهران
  10. ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  11. ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی

مقالات پیشنهادی: باربری تهران به بندرعباس

باربری لوازم منزل تهران به بوشهر

بسیاری از مردم برای ادامه زندگی خود و شرایط مختلف محل سکونت خود را از تهران به سایر شهرها و استان های کشور جابجا می کنند. همچنین این نقل مکان ممکن است برای ترانزیت بوشهر به کشورهای همسایه باشد.

برای جابجایی اثاثیه منزل باید لوازم منزل خود را به روش کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی کنید تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشوند. استفاده از پرسنل بسته بندی دی بار می تواند کمک شایانی در زمینه باربری به شما عزیزان کند.

پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به روش کامل اصولی و حرفه ای بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشود. علاوه بر این کمک گرفتن از نیروهای ما در زمان و انرژی شما صرفه جویی میکند.

پس از بسته بندی نوبت به رزرو ماشین باربری می باشد. ماشین باربری را باید با توجه به ابعاد و وزن بار خود انتخاب نمائید. اگر بار شما بیشتر از 2 تن وزن داشته باشد باید از خاور جهت حمل لوازم خود استفاده نمائید و همچنین اگر از وزن کم ولی ابعاد بیشتر از 3 متر باشد هم باید از خاور استفاده شود.

به طور کلی از نیسان برای حمل بارهایی با وزن 2 تن و ابعاد کمتر از 3 متر استفاده می شود. لازم به ذکر است که تمامی رانندگان نیسان شرکت دی بار دارای چادر برزنتی می باشند. چادر برزنتی این امکان را به شما می دهد که بار شما در هوای نامساعد مانند بارندگی و برف خیس و خراب نشود.

مقالات: باربری تهران به بیرجند

خدمات باربری تهران به بوشهر با دی بار

شرکت حمل و نقل دی بار با راه اندازی بیش از 28 نمایندگی در سراسر کشور کلیه خدمات باربری را به صورت شبانه روزی با کامل ترین خدمات انجام می دهد.

همچنین این شرکت با در اختیار داشتن بیش از 28000 راننده نیسان آماده ارائه خدمات باربری نیسان بار در سطح کشور می باشد.

برای ارتباط با نمایندگی شهر خود به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید. ما در تلاش هستیم خدمات باربری را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. انجام امور باربری خود را با خیالی آسوده و مطمئن به ما بسپارید و از خدمات شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *