جستجو
Close this search box.

باربری تهران به اهواز

باربری تهران به اهواز

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تهران به اهواز - باربری دی بار

 

خدمات باربری تهران به اهواز با نیسان، خاور، کامیونت و تریلی توسط شرکت باربری دی بار به صورت شبانه روزی انجام می شود.

شما می توانید برای مشاوره و دریافت ماشین های باربری از شرکت حمل و نقل دی بار با دفتر مرکزی تهران با شماره 02188760730 در تماس باشید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

استان خوزستان یکی از استان های مهم از نظر اقتصادی در کشور به شمار می رود و روزانه بسیاری از خدمات باربری شهرک های صنعتی این استان مانند شهرک صنعتی اهواز توسط شرکت باربری دی به تهران، کرج، مشهد و دیگر کلانشهرها ارسال می شود.

خدمات باربری تهران به اهواز و باربری اهواز به تهران شامل:

  • حمل بار صنعتی
  • حمل اثاثیه منزل
  • حمل مواد غذایی
  • حمل کنارباری
  • ارسال محصولات بهداشتی و درمانی
  • و …

می باشد که می توانید برای کارشناسی و مشاوره جهت ارسال با ما با در ارتباط باشید.

در ادامه به نحوه خدمات باربری تهران به اهواز توسط شرکت باربری دی صحبت می کنیم. شرکت باربری دی تمامی خدمات باربری از جمله حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل و باربری از شهرک صنعتی خرم دشت و … را به صورت شبانه روزی و کمترین تعرفه باربری انجام می دهد.

مقالات: باربری تهران به بندرعباس

خدمات حمل بار از تهران به اهواز

خدمات حمل بار از تهران به اهواز را می توان با نیسان بار، خاور و دیگر خودروهای باربری انجام داد. برای ارسال بار با خودروهای باربری باید از یک سری اطلاعات پایه و اصلی مطلع باشید که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اگر قصد ارسال بار با نیسان بار را دارید باید توجه داشته باشید که حجم بار شما نباید بیشتر از اتاق یک نیسان ( 2.00 * 1.60 * 1.80 ) باشد. اگر حجم بار شما بیشتر از ابعاد نامبرده باشد باید بار خود را با خاور حمل کنید.
  • برای حمل بار با نیسان بار باید وزن بار شما زیر 2200 کیلوگرم باشد. در غیر این صورت خدمات باربری خود را باید با خاور های مسقف و روباز انجام دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از حمل بار با خاور و دیگر خودروهای باری با کارشناسان دی بار با شماره 02188742437 تماس بگیرید و پس از مشاوره نسبت به دریافت خودروی باری خود اقدامات لازم را انجام دهید.

حمل محصولات غذایی و بهداشتی از تهران به اهواز

ممکن است افراد زیادی با راه اندازی یک شرکت شروع به تولید محصول جدیدی در کشور کنند. این شرکت برای فروش و بازاریابی بیشتر باید محصولات خود را علاوه بر شهر تهران به دیگر کلانشهرها و استان های کشور ارسال کند.

یکی از راه های بازاریابی و فروش بیشتر ارسال بار به استان های دیگر کشور و شرکت در نمایشگاه بین المللی خوزستان و دیگر شهرها می باشد. برای جابجایی و ارسال بار باید از شرکت های باربری کمک بگیرید.

شرکت باربری دی با استفاده از خودروهای باربری مخصوص جهت ارسال بار به نمایشگاه های بین المللی آماده ارائه خدمات باربری به صورت ویژه در هر ساعت از شبانه روز می باشد.

برای انجام امور باربری با نیسان بار با شرکت باربری دی تماس بگیرید و بدون هیچگونه مشکلی بار خود را با خیالی آسوده به اهواز ارسال کنید. شما می توانید برای ارسال بار به دیگر شهرهای استان خوزستان نظیر دزفول، آبادان، خرمشهر، شوشتر، اندیمشک و … با ما در ارتباط باشید.

مقالات: باربری تهران به زاهدان

هزینه باربری تهران به اهواز

یکی از مهم ترین سوالات مشتریان ما برای ارسال بار از تهران به اهواز، هزینه و کرایه حمل بار می باشد. هزینه و کرایه باربری تهران به اهواز ثابت نمی باشد و با توجه به عوامل های مختلفی مشخص می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بیمه باربری
  • تعداد ماشین های باربری
  • نوع ماشین باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • و …

از موارد بسیار مهم در مشخص کردن قیمت باربری می توان به نوع ماشین باربری و فاصله مبدأ تا مقصد اشاره کرد. هر چقدر ماشین باربری بزرگ تر و فاصله مبدأ تا مقصد بیشتر باشد هزینه باربری بیشتر خواهد شد. برای استعلام قیمت با ما در ارتباط باشید.

مقالات: باربری تهران به بیرجند

حمل اثاثیه منزل از تهران به اهواز

خدمات باربری تهران به اهواز یکی از موارد بسیار مهم و اصلی شرکت باربری دی می باشد که از تمامی نقاط تهران به اهواز به صورت شبانه روزی انجام میشود. خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل از تهران به اهواز نیاز به انجام مراحل خاصی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرحله اول نوع بسته بندی لوازم منزل می باشد که باید به صورت کاملا اصولی و حرفه ای انجام شود تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشوند. برای بسته بندی لوازم منزل خود می توانید از پرسنل بسته بندی دی بار جهت تسریع در زمان بسته بندی استفاده نماید.
  • مرحله دوم نوع بارگیری لوازم در خودروهای باربری موردنیاز شما می باشد. در این مرحله نیز می توانید از پرسنل شرکت دی بار جهت بارگیری لوازم منزل خود استفاده نمائید. پرسنل دی بار با توجه به تجربه و مهارت خود تمامی لوازم منزل شما را با توجه به حجم و نوع بسته بندی بارگیری می کنند تا در هنگام باربری دچار آسیب و خسارت نشوند.
  • مرحله آخر دریافت ماشین باربری و انجام امور باربری به مقصد می باشد. در این مرحله با توجه به حجم و وزن لوازم منزل، ماشین باربری خود را از ما دریافت نمائید. در نظر داشته باشید برای انجام بارگیری دو ساعت قبل از بارگیری با کارشناسان ما تماس بگیرید تا ماشین را در زمان مشخص شده به مبدأ ارسال کنند.

مقالات: باربری تهران به مشهد

مزایا و خدمات باربری تهران به اهواز

  1. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  2. ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  3. حمل بار به صورت رفت و برگشت
  4. پایین ترین قیمت باربری در تهران
  5. در اختیار داشتن 22000 راننده فعال در سراسر کشور
  6. بارنامه و بیمه نامه رسمی
  7. انجام خدمات باربری انواع کالاها با اوزان و تناژ مختلف
  8. تحویل به موقع و سریع بار
  9. تضمین سلامت کالا
  10. انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی

ارائه خدمات باربری تهران به اهواز

شرکت باربری دی با تلاش و کوشش خود موفق به تأسیس و راه اندازی 28 نمایندگی در سراسر کشور شده است و دارای بیش از 28000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور می باشد که به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی در زمینه باربری به شما مردم عزیز کشور می باشد.

برای ارتباط با نمایندگی شهر خود به صفحه تماس با ما سایت دی بار مراجعه نمائید. ما در تلاش هستیم خدمات باربری را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهیم.

انجام امور باربری خود را با خیالی آسوده و مطمئن به ما بسپارید و از خدمات شرکت به صورت ویژه و خاص بهره مند شوید.

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری در هر ساعت از شبانه روز با ما تماس بگیرید و پس از اعلام بار خود از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *