جستجو
Close this search box.

باربری اهواز به کرج

باربری اهواز به کرج

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری اهواز به کرج - دی بار

باربری اهواز به کرج موضوعی است که در این مقاله قرار است به آن بپردازیم ولی در ابتدا باید اصولی در مورد باربری بدانیم . باربری دی بار ارائه کننده انواع خدمات باربری شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند .

باربری به معنی حمل و نقل و جابجایی بار از یک نقطه به نقطه دیگر در یک شهر یا بین دو شهر و یا حتی در سطح بین المللی گفته می شود .

حمل بار می تواند بصورت اسباب کشی لوازم منزل و یا جابجایی دستگاهها و خودروها و یا تولیدات صنعتی ، کشاورزی و دامی باشد. برخی به اشتباه اصطلاح باربری را با اتوبار اشتباه می گیرند ولی دامنه فعالیت های باربری خیلی بیشتر از یک اتوبار است .

باربری میان شهرها یک امر رایج برای نقل و انتقال کالاها ، مواد اولیه ، محصولات و اثاثیه می باشد که در این مقاله اختصاصا در مورد باربری اهواز به کرج گفتگو خواهیم کرد پس در ادامه با ما همراه باشید .

باربری اهواز به کرج

از آنجا که فاصله بین این دو شهر چیزی در حدود 900 کیلومتر است و برای طی کردن آن نزدیک به 11 ساعت زمان نیاز است چنانچه قصد ارسال بار از اهواز به کرج و بالعکس را دارید بهتر است از یک باربری مطمئن و کاربلد کمک بگیرید .

باربری دی بار در هر دو شهر اهواز و کرج دارای نمایندگی فعال است پس می توانید با خیال راحت بار خود را به این باربری بسپارید چرا که در دی بار پشتیبانی 24 ساعته و در هفت روز هفته انجام می شود و مشتری مداری یکی از اصول مهم در این باربری است.

اگر قصد حمل اثاثیه منزل از اهواز به کرج را دارید قبل از آن بهتر است به نکات زیر توجه کنید .

مقاله پیشنهادی : وانت بار اهواز به شهرستان 

 

باربری اهواز به کرج - اهواز به کرج

نکات مهم در هنگام اسباب کشی

  • تهیه لوازم مورد نیاز برای بسته بندی از قبیل چسب پهن ، کارتن خالی از نوع محکم و بادوام ، طناب ، پلاستیک حباب دار ، پتو ضربه گیر و …
  • بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم و وسایل و ضد ضربه کردن آنها
  • انتخاب یک باربری مطمئن و حرفه ای در زمینه حمل اثاثیه و بار
  • کمک از کارگران حرفه ای برای حمل و جابجایی اثاثیه
  • کمک از کارگران بسته بندی در صورت نیاز به کمک در زمینه بسته بندی لوازم

لزوم بیمه کردن بار

اگرچه بیمه کردن بار یک امر کاملا اختیاری است ولی شما تصور کنید که اگر بنا به دلایلی از قبیل لغزندگی جاده ، تصادفات جاده ای ، ریزش کوه ، رانش زمین و … باری که از یک شهر به شهر دیگر حمل می شود دچار آسیب شود چه کسی مسئول آن خواهد بود ؟

مسلما پیگیری اینگونه مسائل از نظر قضایی مستلزم صرف وقت و هزینه است که بسیاری از افراد از آن صرفنظر می کنند و خود متحمل ضرر و زیان مالی می شوند .

حال اینکه اگر بار را با مبلغی نه چندان قابل توجه بیمه کرده بودند این مسائل و مشکلات برایشان ایجاد نمی شد و شرکت بیمه کلیه خسارات ناشی از این حادثه را متقبل می شد .

حال انتخاب با خود شماست که ترجیح می دهید با خیال راحت بار خود را به مقصد بفرستید یا اینکه تا رسیدن بار به مقصد استرس های زیادی را متحمل شوید .

پیشنهاد باربری دی بار همواره بیمه کردن بار است و این شرکت حتی برای خرده بار و کنارباری هم بیمه نامه صادر می کند به شرطی که مشتری این درخواست را داشته باشد و هزینه حق بیمه را پرداخت نماید .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری اهواز را مطالعه نمایید . 

 

باربری اهواز به کرج - ویژگی های باربری خوب

ویژگی های یک باربری خوب

  • بکارگیری مطمئن ترین و مدرن ترین خودروها برای حمل بار
  • ارائه خدمات حمل اثاثیه و بار با قیمت مناسب و مقرون به صرفه برای مشتریان
  • مشاوره رایگان به مشتری برای حمل اثاثیه و بار
  • حمل بار ایمن و راحت
  • صرفه جویی در زمان با خدمات پرسنل با تجربه و متعهد
  • صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر
  • بسته بندی سریع، استاندارد و اصولی اثاثیه و لوازم به درخواست مشتری

کلیه خدماتی که در بالا به آن اشاره شد در باربری دی بار ارائه می شود . برای حمل بار و اثاثیه خود کافیست با این باربری تماس بگیرید و باقی کار را به دستان باکفایت پرسنل این مجموعه بسپارید .

بیشتر بخوانید : باربری شهرک صنعتی اهواز 

باربری دی بار

باربری دی بار بیش از دو دهه است که در زمینه باربری به ارائه خدمات مشغول است و تا به امروز توانسته بیش از 34 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران دایر نماید .

این یکی از ویژگی هایی است که کمتر باربری در کشور داراست چرا که با این ویژگی دی بار می تواند پوشش سراسری برای کل ایران داشته باشد و به همه نقاط دور و نزدیک حتی روستاهای دور افتاده ارسال بار داشته باشد .

یکی دیگر از ویژگی های مثبت این باربری استخدام پرسنل متعهد و پاسخگو می باشد که پشتیبانی 24 ساعته داشته و بار را تا رسیدن به مقصد پشتیبانی می کنند .

تعطیلی برای دی بار بی معنیست یعنی در روزهای تعطیل هم می توانید درخواست ارائه خدمات باربری داشته باشید . با دی بار تماس بگیرید و استفاده از خدمات یک باربری مدرن و به روز را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *