جستجو
Close this search box.

باربری محدوده گیشا

باربری محدوده گیشا

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده گیشا

باربری محدوده گیشا تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار در زمینه حمل بار به صورت بین شهری مشغول به فعالیت است. این باربری همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با پایین ترین نرخ باربری است، برهمین اساس متقاضیان حمل بار می توانند با استفاده از این خدمات یک باربری ایمن و با کیفیت برای خود به ارمغان آورند.

باربری محدوده گیشا تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل محصولات کشاورزی و گلخانه ای، حمل محصولات تولیدی و صنعتی، حمل تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل مبلمان خانگی و صنعتی، حمل وسایل سنگین و حساس را با انواع وانت بار و سایر ماشین های باربری توسط نیروهای با تجربه در زمینه حمل بار و بسته بندی انجام می دهد.

برای استفاده از خدمات باربری محدوده گیشا می توانید با پشتیبانی مجموعه باربری دی بار تماس گرفته و بعد از ثبت درخواست باربری منتظر بارگیری در کمتر از یک ساعت باشید. پشتیبانی باربری دی به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

همچنین برای ارتباط با باربری محدوده گیشا می توانید با شماره تلفن 02152412 تماس حاصل فرمایید.

عوامل موثر بر نرخ باربری محدوده گیشا

هزینه باربری در گروه حمل و نقل دی بار مطابق با نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار محاسبه می شود. به این صورت که با توجه به عوامل موثر بر نرخ باربری قیمت نهایی حمل بار مشخص خواهد شد، بنابراین نمی توان برای آن قیمت ثابت درنظر گرفت.

نرخ باربری به میزان نوع بار، وزن بار و نوع ماشین باربری و تجهیزات آن، فاصله بین مبدا و مقصد، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، وضعیت جاده و عوامل دیگری که ممکن است باعث محدودیت در باربری شود، وابسته است. برخی از عواملی که می ‌تواند بر نرخ باربری تأثیر بگذارد، عبارت است از:

وضعیت جاده: وضعیت جاده (مانند پهنای جاده، اتوبان یا دو طرفه بودن آن و محدودیت ‌های سرعت) نیز می‌تواند تأثیر زیادی در نرخ باربری داشته باشد.

نوع ماشین باربری و توان موتور آن: استفاده از نوع خودرو و توان موتور آن از عوامل مهم و تاثیرگذار در نرخ باربری است؛ هر چه توان موتور بیشتر باشد، نرخ باربری بیشتر خواهد بود.

شرایط جوی: شرایط جوی نیز می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر نرخ باربری داشته باشد. برای مثال در فصل زمستان و پاییز که بارندگی بیشتر و جاده لغزنده و در نهایت حمل بار با احتیاط بیشتر انجام می شود، بر هزینه باربری افزوده خواهد شد.

برای اطلاع از هزینه باربری محدوده گیشا می توانید با پشتیبانی دی بار تماس گرفته و از قیمت دقیق حمل بار به صورت بین شهری مطلع شوید.

 

عوامل موثر بر نرخ باربری محدوده گیشا

خدمات باربری محدوده گیشا

باربری محدوده گیشا که تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار مشغول به فعالیت است، برای باربری تهران به شهرستان  خدمات ویژه ارائه می دهد که در هیچ باربری دیگر چنین خدماتی به مشتریان ارائه نمی شود. از میان این خدمات می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر برای تمام امور باربری اشاره کرد.

با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه مشتریان می توانند از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شوند که همین مورد موجب افزایش اعتماد و کسب اطمینان متقاضیان حمل بار می شود. همچنین صدور بیمه نامه برای حمل انواع بار با توجه به ارزش بار، موجب کاهش دغدغه های مشتریان بار و افزایش ایمنی در باربری بین شهری خواهد شد.

در باربری محدوده گیشا می توان به خدمات ویژه درباره حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار اشاره کرد. به این صورت که برای حمل اثاثیه منزل با درخواست مشتریان نیروی حمل بار و بسته بندی ارسال می شود که با استفاده از آنها دیگر دغدغه ای برای اسباب کشی و آسیب رسیدن به وسایل وجود نخواهد داشت. همچنین برای حمل خرده بار نیازی به استفاده از نیسان بار به صورت دربستی نبوده و تنها هزینه حمل بار از مشتریان دریافت می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *