جستجو
Close this search box.

باربری محدوده پردیس

باربری محدوده پردیس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده پردیس دی بار

باربری محدوده پردیس آماده ارائه خدمات باربری به صورت بین شهری به شما مشتریان گرامی است. این باربری با داشتن نیروهای حمل بار و بسته بندی متخصص و رانندگان با تجربه، همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری دارد.

پردیس یکی از شهرک های مسکونی و صنعتی اطراف استان تهران است که برای حمل بارهای بین شهری در این منطقه می توان از باربری دی بار استفاده کرد. درواقع می توان بیان کرد که باربری محدوده پردیس تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. در این باربری حمل انواع بار به صورت بین شهری با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار انجام می شود.

برای استفاده از باربری محدوده پردیس کافی است از طریق پشتیبانی دی بار اعلام بار کنید و بعد از ثبت درخواست باربری در کمتر از یک ساعت منتظر ماشین باربری متناسب با بار خود باشید.

برای ارتباط با باربری محدوده پردیس پیشنهاد می شود با تلفن 02152412 تماس حاصل فرمایید. پشتیبانی باربری دی بار به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

 

نرخ کرایه باربری محدوده پردیس

نرخ کرایه باربری محدوده پردیس

در باربری محدوده پردیس، هزینه باربری مطابق با نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار محاسبه می شود. به این صورت که هزینه نهایی باربری براساس عوامل موثر بر باربری مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، فاصله مبدا و مقصد باربری، نوع ماشین باربری، سوخت و تجهیزات آن، فصل باربری، فوریت در باربری، زمان باربری از مشتریان دریافت خواهد شد. همچنین استفاده از نیروی حمل بار و بسته بندی و بیمه نامه با توجه به ارزش بار بر هزینه باربری تاثیرگذار است، بنابراین نمی توان برای حمل بارهای مختلف تعرفه ثابت در نظر گرفت.

برای اطلاع از نرخ باربری محدوده پردیس می توانید با پشتیبانی دی بار تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

پیشنهاد ویژه دی بار: باربری تهران به شهرستان

نیسان بار برگشتی در باربری محدوده پردیس

نیسان بار جزو پرکاربردترین ماشین باربری بین شهری در کشور محسوب می شود که با توجه به مزایای بسیار هموار مورد توجه متقاضیان حمل بار بوده است.

از مزایای استفاده از نیسان بار می توان به محدودیت تردد نداشتن در سطح شهر، ظرفیت بالا برای حمل بار تا بیش از 2 تن، بدنه محکم و موتور قوی و امکان حمل بار در تمام جاده های کشور و هزینه باربری پایین نسبت به میزان حجم جابجایی بار اشاره کرد.

نیسان بار برگشتی نوع از باربری با نیسان بار است که در هنگام اعلام بار از سوی راننده در برگشت به مبدا انجام می شود. با استفاده از این نوع باربری می توان هزینه حمل بار خود را کاهش داد؛ زیر در باربری بین شهری با نیسان بار برگشتی هزینه کمتری از مشتریان دریافت می شود و بر همین اساس به آن باربری ارزان و مقرون به صرفه می گویند.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله بیشتر تعرفه و لیست قیمت باربری تهران به شهرستان 1402 پیشنهاد می شود.

 

نیسان بار برگشتی در باربری محدوده پردیس

دی بار، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری بین شهری

گروه حمل و نقل دی بار با ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان سبک بار در کشور (مجموعه از رانندگان و نمایندگان در سراسر ایران)، موجب شده است که مشتریان در هر جایی از ایران قرار داشته باشند، بتوانند از خدمات این مجموعه باربری بهره مند شود.

مجموعه دی بار با ارائه بهترین خدمات باربری، سعی در جلب رضایت مشتریان و اعتماد بیشتر آنها دارد که این مورد جزو اهداف اصلی این مجموعه محسوب می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید با دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *