جستجو
Close this search box.

باربری محدوده لواسان تهران

باربری محدوده لواسان تهران

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده لواسان تهران

باربری محدوده لواسان تهران تمام امور باربری بین شهری را به صورت حرفه ای و با استانداردهای لازم انجام می دهد. این باربری با داشتن نیروهای متخصص در زمینه حمل بار و بسته بندی، همواره سعی در ارائه بهترین خدمات باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است.

باربری محدوده لواسان تهران تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار در زمینه باربری بین شهری مشغول به فعالیت است. برای استفاده از خدمات این باربری می توانید با پشتیبانی دی بار تماس بگیرید و بعد از ثبت درخواست در کمتر از یک ساعت منتظر ماشین باربری متناسب با بار خود باشید.

برای ارتباط با باربری محدوده لواسان تهران پیشنهاد می شود با شماره تلفن 02152412 تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات باربری محدوده لواسان تهران

خدمات باربری محدوده لواسان تهران

در باربری محدوده لواسان تهران برای حمل بار بین شهری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات کشاورزی و فرآورده های دامپروری، حمل محصولات تولیدی و صنعتی، حمل تجهیزات مدرن و صنعتی، حمل میوه و تره بار با انواع ماشین باربری مانند وانت بار، نیسان بار، کامیون و خاور خدمات ویژه ارائه می دهد.

از میان خدمات این باربری می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر اشاره کرد. به این صورت که مشتریان می توانند با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه از وضعیت بار خود مطلع شود. همچنین از آنجایی که بارنامه به منزله سند رسمی در حمل و نقل بین شهری محسوب می شود، در مجموعه باربری دی بار، بارنامه به صورت کاملا سیستمی است و امکان پیگیری محموله به صورت آنلاین وجود دارد.

صدور بیمه نامه با درخواست مشتری و با توجه به ارزش بار موجب افزایش ایمنی در حمل بار بین شهری و کاهش دغدغه های مشتریان می شود؛ زیرا می دانند در صورت بروز آسیب به بار، بیمه ملزم به پرداخت خسارت آن خواهد بود، بنابراین دیگر نگرانی در مورد باربری بین شهری وجود نخواهد داشت.

البته لازم به ذکر است در مجموعه دی بار تمام مراحل باربری به صورت کاملا ایمن و با احتیاط صورت می گیرد، بر همین اساس می توان بیان کرد که صدور بیمه نامه فقط برای آرامش خاطر مشتریان انجام می شود، بدون اینکه آسیبی به بار وارد شود، مگر در زمانی که حوادث غیرقابل پیش بینی اتفاق بیفتد.

حمل خرده بار در باربری محدوده لواسان تهران

خرده بار (یا کنار بار) به حمل بارهای مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و محصولات تولیدی یک کارگاه و سایر کالاهای کوچک تا متوسط می گویند که با توجه به وزن و حجم بار در کنار بارهای دیگر برای مقصد موردنظر بارگیری می شوند.

در باربری محدوده لواسان تهران برای حمل خرده بار و باربری تهران به شهرستان نیز خدمات ویژه ارائه می شود، به این صورت که با استفاده از خدمات دیگر نیازی به استفاده از نیسان بار یا وانت بار دربستی نخواهد بود. همچنین تنها هزینه کالا از مشتریان دریافت می شود، در صورتی که در سایر باربری هزینه ماشین باربری محاسبه می شود. البته هزینه حمل خرده بار با توجه به ویژگی های بار مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مبدا و مقصد باربری مشخص می شود.

در این باربری برای حمل خرده بار مانند سایر امور باربری، بارنامه هوشمند صادر می شود و با درخواست مشتریان، صدور بیمه نامه با توجه به ارزش بار صورت می گیرد.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله لیست باربری های شمال تهران 1402پیشنهاد می شود.

 

حمل خرده بار در باربری محدوده لواسان تهران

دی بار، ارائه دهنده بهترین خدمات بین شهری

در گروه حمل و نقل دی بار دارای بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری است که با 34 نماینده رسمی در مراکز استان ها و 64000 راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات باربری به مشتریان گرامی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *