جستجو
Close this search box.

باربری محدوده آزادگان کردستان

باربری محدوده آزادگان کردستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده آزادگان کردستان

باربری محدوده آزادگان کردستان تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار آماده ارائه بهترین خدمات باربری بین شهری به مشتریان گرامی است. این باربری با داشتن نیروهای حمل بار و بسته بندی و رانندگان با تجربه همواره سعی در پایین نگه داشتن نرخ باربری داشته است که همین مورد جلب اعتماد و رضایت بیشتر متقاضیان حمل بار شده است.

باربری محدوده آزادگان کردستان تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل وسایل سنگین و حساس، حمل محصولات کشاورزی و تولیدی، حمل تجهیزات صنعتی و کارگاهی، حمل میوه و تره بار، حمل مبلمان و جهیزیه عروس را با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار انجام می دهد.

در این باربری برای حمل بار خدمات ویژه مانند صدور بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار به صورت آنلاین) و بیمه نامه معتبر (افزایش ایمنی و پرداخت خسارت در صورت بروز آسیب به بار) ارائه می شود، بر همین اساس می توان بیان کرد افرادی که قصد باربری بین شهری را دارند، ضروری است که از آنها استفاده کنند؛ زیرا موجب افزایش ایمنی در بار خواهد شد.

برای استفاده از باربری محدوده آزادگان کردستان پیشنهاد می شود با پشتیبانی دی بار تماس گرفته و درخواست باربری خود را ثبت کنید. در این باربری می توانید قبل از ثبت درخواست استعلام قیمت بگیرید و از نحوه باربری مطلع شوید.

برای ارتباط با باربری محدوده آزادگان کردستان می توانید با شماره تلفن 02152412 تماس حاصل فرمایید.

 

نرخ باربری محدوده آزادگان کردستان

نرخ باربری محدوده آزادگان کردستان

در باربری محدوده آزادگان کردستان برای حمل بار با توجه به نرخ اتحادیه باربری و ویژگی های بار هزینه باربری محاسبه می شود. به این صورت که براساس عواملی مانند نوع بار، وزن و حجم بار، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، نوع ماشین باربری و تجهیزات آن، فاصله بین مبدا و مقصد باربری، فصل باربری، فوریت در باربری، زمان باربری، نوع جاده نرخ دقیق باربری مشخص می شود.

همچنین استفاده از نیروی باربری و بسته بندی و بیمه نامه با توجه به ارزش بار بر هزینه باربری تاثیر خواهد گذاشت. به همین علت نمی توان برای باربری بین شهری هزینه ثابت در نظر گرفت و قیمت نهایی باربری براساس نوع و میزان بار و عوامل تاثیرگذار بر باربری از مشتریان گرامی دریافت می شود.

برای اطلاع از نرخ باربری محدوده آزادگان کردستان می توانید با پشتیبانی دی بار تماس گرفته و از هزینه دقیق آن مطلع شوید.

نیسان بار برگشتی در باربری محدوده آزادگان کردستان

نیسان بار جزو ماشین های پرکاربرد در باربری بین شهری است که به علت مزایای بسیار آن مانند ظرفیت تا بیش از 2 تن، محدودیت تردد نداشتن در سطح شهر، امکان حمل بار در تمام جاده ها (به علت قدرت موتور بالا و بدنه محکم) در میان مشتریان بسیار محبوبیت دارد.

نیسان بار برگشتی نوعی از باربری با وانت نیسان است که در صورت اعلام بار از سوی راننده در هنگام برگشت به مبدأ، انجام می گیرد. در حمل بار با نیسان بار برگشتی هزینه کمتری از مشتریان دریافت می شود و به همین علت با استفاده از آن می توان هزینه باربری خود را کاهش داد.

پیشنهاد ویژه: مشاهده نمایندگی های دی بار

 

نیسان بار برگشتی در باربری محدوده آزادگان کردستان

دی بار، پیشرو در ارائه خدمات بین شهری

گروه حمل و نقل دی بار دارای چندین سال سابقه در زمینه باربری بین شهری است و با داشتن بیش از 34 نمایندگی رسمی در مراکز استان ها و 64000 راننده فعال در سراسر کشور همواره آماده ارائه خدمات بین شهری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری است.

این باربری به صورت شبانه روزی و در تمام روزهای هفته (حتی در روزهای تعطیل) پاسخگویی درخواست های باربری شما مشتریان گرامی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *