جستجو
Close this search box.

باربری شوشتر خوزستان

باربری شوشتر خوزستان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری شوشتر خوزستان - دی بار

باربری شوشتر خوزستان تحت نظارت شرکت دی بار به فعالیت و ارائه خدمات باربری مشغول است.

شهر شوشتر واقع در استان خوزستان به مساحت 2436 کیلومترمربع و در شمال این استان واقع شده است. شوشتر با دیگر شهرهای استان خوزستان از قبیل اهواز، گتوند، دزفول، مسجد سلیمان، هفتکل و شوش هم مرز است.

آب و هوای این شهر در فصول سرد سال بسیار معتدل و بهاری است و گزینه ای عالی برای مسافرتهای زمستانه محسوب می شود. یکی از جاذبه های توریستی شهر شوشتر سازه های آبی شوشتر مربوط به دوره باستان است.

در این مقاله قصد داریم به مقوله باربری در شهر شوشتر بپردازیم پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

خدمات باربری شوشتر خوزستان

باربری شوشتر در شرکت دی بار تحت نظارت دفتر مرکزی شرکت دی بار در تهران آماده انجام خدمات زیر در همه ایام هفته حتی روزهای تعطیل می باشد. این خدمات شامل موارد زیر است:

  • حمل محصولات تولیدی و کارگاهی
  • حمل خرده بار و کنارباری
  • حمل کالاهای صنعتی با ماشین مخصوص
  • باربری و حمل اثاثیه منزل، ادارات و کاخانجات
  • باربری وسایل سنگین صنعتی با ماشین های جرثقیل
  • اعزام نیروی حرفه ای برای بسته بندی لوازم و اثاثیه
  • باربری بوسیله نیسان بار و وانت بار
  • و …

مقاله پیشنهادی: وانت بار اهواز به شهرستان

خدمات باربری شوشتر خوزستان - باربری شوشتر خوزستان

باربری ارزان از شوشتر به سایر شهرها

همانطور که گفته شد شهر شوشتر در جنوب غرب ایران و در استان خوزستان واقع شده است. این شهر به شهرهای اهواز و دزفول که هر دو از شهرهای صنعتی و مهم کشور هستند نزدیک است. همه روزه بارهای زیادی به این شهرها تبادل می شود که نیاز به یک باربری مطمئن و حرفه ای در این زمینه دارد.

شرکت دی بار با سالها تجربه در زمینه خدمات باربری و خصوصا سبک بار شامل نیسان بار و وانت بار در کلیه شهرها نمایندگی فعال داشته و با صدور بیمه نامه و بارنامه مجزا برای هر بار به شما این اطمینان را می دهد که بار ارسالی صحیح و سالم و در موعد مقرر به دست تحویل گیرنده برسد.

حمل و باربری اثاثیه منزل در شوشتر

در شهر شوشتر نیز مانند بسیاری از شهرهای دیگر افراد به دلایل مختلفی اقدام به نقل مکان از محلی به محل دیگر می کنند و یا از این شهر به شهرهای دیگر کوچ می کنند.

همانطور که می دانید شرکت های باربری زیادی در شهرهای مختلف مشغول به کار هستند و کیفیت های متفاوتی از خدمات باربری را به مشتریان خود ارائه می دهند.

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در یک باربری اثاثیه منزل دچار گرفتاری هایی از قبیل بدقولی در زمان از طرف شرکت باربری، کارگران غیر حرفه ای، آسیب به اسباب و اثاثیه و … شده باشید. بنابراین اطمینان به هر شرکت باربری راحت نیست.

شرکت دی بار با بیش از دو دهه خدمات ارزنده در زمینه باربری و دارا بودن 28 نمایندگی در شهرهای مختلف ایران توانسته رزومه درخشانی در این زمینه برای خود فراهم نماید. در ضمن اپراتورهای این شرکت بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می باشند.

بیشتر بخوانید: باربری شهرک صنعتی اهواز

حمل و باربری اثاثیه منزل در شوشتر - باربری شوشتر خوزستان

اعزام کارگر بسته بندی در حمل اثاثیه منزل

برخی افراد به دلیل مشغله های کاری و یا دلایل دیگر قادر به بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل برای جابجایی نیستند و یا نمی توانند بصورتی اصولی اقدام به بسته بندی لوازم نموده و موجب آسیب رساندن به اثاثیه خود در حین باربری می شوند.

شرکت دی بار به درخواست مشتری کارگران بسته بندی را به محل اعزام کرده تا بصورت حرفه ای و اصولی اثاثیه منزل را بسته بندی و ضد ضربه کرده تا در حین بارگیری، حمل و تخلیه بار آسیبی به آنها نرسد.

با توجه به تورم شدید اقتصادی آسیب رسیدن به هر یک از لوازم منزل می تواند فشار مالی جدیدی به خانواده تحمیل نماید پس لزوم حمل اثاثیه بصورت استاندارد و ایمن احساس می شود.

همچنین برای این کار نیازی به تهیه لوازم اولیه نظیر کارتن خالی، طناب، چسب، مشمای حباب دار و … از طرف مشتری نمی باشد. کارگران بسته بندی این تجهیزات را با خود همراه داشته و کار را سریع و شسته و رفته تحویل می دهند.

با شرکت دی بار ایمنی در حمل اثاثیه منزل را تجربه کنید

این شرکت نسبت به بارهای دریافتی مسئولیت پذیری بالایی داشته و علاوه بر دقت در حمل و باربری نسبت به بیمه کردن بار اقدام می نماید تا در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده صاحب بار متحمل ضرر و زیان نشود.
پس در اسرع وقت برای ثبت سفارش باربری خود با این شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *