جستجو
Close this search box.

باربری دولت آباد

باربری دولت آباد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری دولت آباد

باربری دولت آباد. تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. دولت آباد یکی از شهرهای استان اصفهان می باشد که باربری از آنجا توسط شرکت دی بار انجام می شود. اگر ساکن شهر دولت آباد و یا استان اصفهان هستید با شماره گیری نمایندگی شهر خود 09130335364 و یا دفتر مرکزی دی بار به شماره 02186121085 تماس بگیرید و بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان این شرکت یکی را به دلخواه با توجه به نوع، حجم و وزن بار خود انتخاب نمائید.

حمل کنار باری از دولت آباد به تهران

حمل کنار باری در واقع همان روباری و خرده بار است که توسط شرکت باربری دی به روز شده و تغییرات به وجود آمده که البته باربری خرده بار به شهرستان های ما هنوز هم مشغول فعالیت است و بسیار قانع کننده برای مشتریان است چرا که در اینجا می شود به مهم ترین فاکتور تفاوت این خدمات اشاره کرد و آن هم بیمه بار هست که به شدت کار را درست کرد.

یعنی این که دیگر نگران نیستید که بار شما از فریدون شهر به کرمان ممکن است آسیبی به آن وارد شود و چون بار بیمه است دیگر هیچ جای نگرانی نیست.

باربری از دولت آباد به کرج

از جمله باربری هایی که باربری دی از این شهر انجام می دهد باربری به کرج می باشد. باربری به کرج می تواند شامل محصولات صنعتی، غذایی، محصولات سنتی و … باشد.

فاصله دولت آباد تا کرج حدود 340 کیلومتر می باشد که باربری از دولت آباد توسط باربری دی به صورت سریع و کاملا مطمئن صورت می گیرد.

باربری محصولات صنعتی و غذایی از دولت آباد

کسانی که دارای کارخانجات در شهر دولت آباد هستند برای ارسال محصولات خود به دیگر شهرهای کشور نیاز به ماشین های مخصوص باربری دارند.

برای مثال کارخانه مواد غذایی فقط نمی تواند در سطح شهر محصولات خود را به فروش برساند زیرا با این کار سوددهی لازم را کسب نمی کند. برای همین محصولات خود را به دیگر کلان شهرهای کشور مانند تبریز، مشهد، تهران و … ارسال می کند.

برای ارسال محصولات غذایی مانند کنسرو ، لبنیات و … نیاز به ماشین های یخچال دار میباشد که طی مسافت های طولانی خراب و فاسد نشوند. همچنین برای دیگر محصولاتی که نیاز به ماشین های خاص خود دارد.

شما می توانید در این سایت درباره باربری های شهر های مختلف مانند باربری برازجان و … اطلاعات کسب کنید.

باربری اثاثیه منزل از دولت آباد

اولین و مهم ترین قدم برای اسباب کشی، بسته بندی لوازم منزل می باشد. نوع بسته بندی در نحوه بارگیری و باربری بسیار اهمیت دارد. همچنین اگر اینکار را به تنهایی انجام دهید از شما انرژی و زمان زیادی می گیرد.

باربری دی با ارائه کارگر بسته بندی کار شما را در بسته بندی اثاثیه منزل راحت کرده است. کارگر بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را از کوچک تا بزرگ را به صورت کاملا اصولی بسته بندی می کند.

با اینکار هم انرژی شما اتلاف نمی شود و هم بسته بندی لوازم شما به راحتی انجام شده است و در هنگام بارگیری و باربری اطمینان دارید که بار شما به سلامت به مقصد می رسد.

هزینه باربری

هزینه باربری از دولت آباد به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • بیمه بار
  • نوع خودروی باربری
  • تعداد خودروهای باربری

برای اطلاع از تعرفه باربری شهر دولت آباد ( استان اصفهان ) در سال 1400 با باربری دی تماس بگیرید.

بیمه کردن بار

یکی دیگر از امکانات باربری دی بیمه کردن تمامی بارها می باشد. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار می باشد و در صورت عدم نیاز از سوی صاحب بار، بار بیمه نمی شود.

ولی پیشنهاد ما به.شما بیمه کردن بار می باشد.زیرا هزینه بیمه کردن بارها.بسیار کم می باشد.و با بیمه کردن ، در صورت آسیب و خسارت به بار بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *