جستجو
Close this search box.

باربری تبریز به قزوین 09142406369

باربری تبریز به قزوین 09142406369

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تبریز به قزوین

باربری تبریز به قزوین آماده ارائه بهترین خدمات باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری به متقاضیان حمل بار بین شهری است. این باربری با داشتن نیروهای متخصص و با تجربه باربری و بسته بندی همواره می کوشد که با انجام تمام مراحل ایمنی و رعایت استانداردهای لازم برای حفظ سلامت محموله های مشتریان گرامی، اعتماد و رضایت بیشتر آنها را جلب کند.

باربری تبریز به قزوین تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار تمام امور باربری را با انواع ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار توسط رانندگان آموزش دیده و با تجربه انجام می دهد. در تمام نمایندگی های باربری دی بار از مجهزترین ماشین های باربری از لحاظ فنی و ظاهری استفاده می شود، به همین علت مشتریان با خیال راحت بار خود را به این مجموعه باربری می سپارند، بدون اینکه دغدغه ای در این مورد داشته باشند.

برای استفاده از خدمات باربری تبریز به قزوین می توانید از طریق تماس با پشتیبانی دی بار اعلام بار کنید. لازم به ذکر است که در این باربری امکان استعلام قیمت و اطلاع از نحوه حمل بار و نوع ماشین باربری قبل از ثبت درخواست برای متقاضیان حمل بار بین شهری وجود دارد.

برای ارتباط با باربری تبریز به قزوین پیشنهاد می شود با شماره تلفن 09142406369 تماس حاصل فرمایید یا برای برقراری ارتباط سریع تر نیز می توانید با شماره پنج رقمی 02152901 تماس بگیرید.

 

نرخ کرایه حمل باربری تبریز به قزوین

نرخ کرایه حمل باربری تبریز به قزوین

هزینه حمل بار در باربری تبریز به قزوین مطابق با نرخ اتحادیه باربری به صورت سالیانه تغییر می کند، البته ویژگی های بار بر هزینه نهایی تاثیرگذار است و نمی توان برای حمل انواع بار با ویژگی های متقاوت تعرفه ثابت در نظر گرفت. برهمین اساس می توان بیان کرد که عوامل تاثیرگذار مانند نوع بار، وزن و حجم بار، نوع ماشین باربری و تجهیزات آن، مدت زمان باربری و تخلیه بار، مبدا و مقصد باربری برحسب کیلومتر، فصل باربری و فوریت در حمل بار تعیین کننده قیمت نهایی باربری خواهد بود. همچنین استفاده از نیروی حمل بار و بسته بندی و بیمه نامه با توجه به ارزش بار موجب افزایش تعرفه باربری خواهد شد.

برای آگاهی بیشتر درباره نرخ کرایه باربری تبریز به قزوین می توانید با پشتیبانی دی بار تماس بگیرید و از قیمت دقیق آن مطلع شوید.

حمل اثاثیه منزل در باربری تبریز به قزوین

باربری تبریز به قزوین برای حمل انواع بار مانند حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار خدمات ویژه ارائه می شود که از میان آنها می توان به صدور بارنامه هوشمند (رصد وضعیت بار به صورت آنلاین) و بیمه نامه معتبر (افزایش ایمنی و پرداخت خسارت بار در صورت بروز آسیب به آن) اشاره کرد. همچنین برای اسباب کشی بین شهری نیروی بسته بندی و حمل وسایل ماهر و با تجربه اعزام می شود تا با به کارگیری تجهیزات مدرن و روش های اصولی تمام مراحل به صورت کاملا ایمن و استاندارد صورت گیرد.

با توجه موارد بیان شده، درواقع خدمات ارائه شده در گروه حمل و نقل دی بار به صورت انحصاری است و در هیچ باربری دیگری چنین خدماتی به مشتریان ارائه داده نمی شود. برهمین اساس متقاضیان تنها با یکبار بهره مندی از خدمات این مجموعه باربری به مشتریان دائمی تبدیل خواهند شد، زیرا دیگر دغدغه ای برای حمل اثاثیه منزل و سایر حمل بار بین شهری خود نخواهند داشت.

 

حمل اثاثیه منزل در باربری تبریز به قزوین

دی بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

گروه حمل و نقل دی بار با راه اندازی شبکه ای گسترده از نمایندگان و رانندگان با پوشش سراسری، موجب ایجاد نخستین ناوگان سبک بار در کشور شده است. به این صورت که شما مشتریان گرامی در هر گوشه ای از کشور قرار داشته باشید، می توانید از بهترین خدمات این مجموعه باربری بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *