جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

پایانه نیسان بار برگشتی شهرکرد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

پایانه نیسان بار برگشتی شهرکرد

 

شهرکرد مرکز استان چهارمحال بختیاری می باشد که مرتفع ترین مرکز استان در ایران است. باربری و خدمات نیسان بار برگشتی شهرکرد توسط شرکت باربری دی با به روزترین خدمات انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری این شرکت با شماره 09165444537 تماس بگیرید.

باربری شهرکرد به تهران

از دو طریق می‌توان از تهران به شهرکرد رسید.

  • مسیر اول حدود 544 کیلومتر است که نهایتاً طی 6 ساعت رانندگی به مقصد می‌رسید.
  • مسیر دیگر هم می‌توانید انتخاب کنید که از سمت اراک می‌گذرد و با مسافت حدود 545 کیلومتری که دارد، حدود 7 ساعت میزبان شما در جاده خواهد بود؛ بنابراین یک ساعت مسیرتان را دورتر از مسیر اول می‌کند.

پایانه نیسان بار برگشتی شهرکرد

از خدمات باربری شهرکرد به تهران می توان به باربری نمایشگاه بین المللی شهرکرد نیز اشاره کرد. انجام امور باربری در هر ساعت از شبانه روز به صورت سریع و مطمئن و پایین ترین تعرفه باربری صورت می گیرد.

شرکت باربری دی با تجربه و تلاش خود توانسته است 28 نمایندگی رسمی در سراسر کشور راه اندازی کند که به صورت شبانه روز مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مردم است.

دی بار توانسته است تمام ماشین های باربری که شامل نیسان، خاور، کامیونت، تریلی و … را در اختیار خود قرار دهد تا بتواند تمامی بارها را به صورت کاملا مطمئن و سریع جا به جا کند.

قیمت نیسان بار برگشتی شهرکرد

هزینه باربری شهرکرد به صورت نیسان بار برگشتی نسبت به دیگر خدمات باربری کمتر است. قیمت حمل بار از تهران به شهرکرد حدود 1.100.000 تومان می باشد. اما این نکته را در نظر بگیرید که این قیمت با توجه به عواملی تغییر می کند که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم و ابعاد بار
  • تعداد ماشین باربری
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان و مکان بارگیری
  • تعداد مکان های تخلیه بار

شما می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت باربری شهرکرد با باربری دی با شماره باربری 09165444537 تماس بگیرید و کمترین تعرفه باربری را از ما دریافت کنید.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی سنندج

نیسان بار شهرکرد | چهارمحال بختیاری

خدمات نیسان بار برگشتی شهرکرد نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد. نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

برای مثال فرض کنید یک بار از مبدأ تهران به مقصد شهرکرد حرکت می کند و پس از تخلیه بار راننده قصد دارد مجددا به تهران باز گردد. برای بازگشت می تواند یک بار از شهرکرد به مقصد تهران با هزینه پایین تر دریافت کند و به سمت تهران حرکت کند.

معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند. با این روش و دریافت هزینه کم می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود بروند.

این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد. برای ارتباط با دفتر پایانه دی بار در تهران می توانید با شماره 02188742437 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *