جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

وانت بار اصفهان ملک شهر

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

وانت بار اصفهان ملک شهر - دی بار

ملک شهر اصفهان در منطقه 12 شهر اصفهان واقع شده و بدلیل وجود اماکن خدماتی و تفریحی زیاد از مراکز مهم این شهر محسوب می شود. این محله سه خیابان اصلی امین، 17 شهریور و بلوار آزادگان دارد که هر کدام از این خیابان ها هم به خیابانهای مهم و اصلی دیگر متصل می شوند.

وانت بار اصفهان ملک شهر حمل کلیه بارهای این محله از اصفهان و اطراف آن را به نقاط دیگر استان اصفهان و شهرهای دیگر استانهای کشور بعهده دارد. نمایندگی شرکت دی بار در استان اصفهان آماده ثبت سفارش باربری شما عزیزان بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته می باشد.

ملک شهر اصفهان کجاست؟

ملک شهر از محلات قدیمی شهر اصفهان است و از نظر رفاهی منطقه خوبی محسوب می شود. ایستگاه مترو شهید مفتح در دسترس ترین ایستگاه مترو به این محله می باشد. این محله دارای درمانگاه، مراکز تفریحی، کلانتری، سالن مطالعه و … است.

پارک ملت و شهر بازی ملک شهر از مکان های تفریحی این محله است. یکی از ویژگیهای مثبت دیگر این محله این است که قیمت خانه های آن نسبت به مناطق دیگر ارزان تر است.

این محله به دلیل تردد زیاد افراد و شلوغی سفارشات باربری زیادی دارد که توسط شرکت دی بار ثبت و انجام می گردد. برای دریافت خدمات باربری سبک بار شامل نیسان بار و وانت بار اصفهان ملک شهر با شماره های این شرکت تماس بگیرید.

صدور بیمه نامه برای کلیه بارها توسط شرکت دی بار

شرکت دی بار برای احترام به مشتریان و حفظ مشتری مداری برای کلیه بارها بارنامه جداگانه و بیمه نامه صادر می کند. البته صدور بیمه نامه منوط به قبول پرداخت حق بیمه باربری می باشد در غیر اینصورت بارها بیمه نخواهند شد.

هر چند مبلغ حق بیمه در مقایسه با ارزش بار و ریسک ایجاد خطر برای بار واقعا ناچیز است. پیشنهاد دی بار بیمه کردن کلیه بارها می باشد تا خیالتان تا رسیدن بار به مقصد راحت باشد تا اگر بار شامل خسارتی شد توسط شرکت بیمه جبران خسارتها انجام شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله وانت بار تلفنی کاوه اصفهان را مطالعه نمایید. 

صدور بیمه نامه برای کلیه بارها - وانت بار اصفهان ملک شهر

وانت بار ملک شهر اصفهان

در محدوده ملک شهر اصفهان بارهای زیادی به سایر نقاط کشور ارسال می شوند که اغلب هم توسط وانت بار و نیسان بار صورت می گیرد زیرا کرایه پایین تر و مناسب تری دارد و به وفور هم میتوان ماشین باربری پیدا کرد ولی آیا می توان به وانت باری که از خیابان بصورت ناشناس کرایه می شود اعتماد کرد؟

اگر بعد از ارسال بار مشکلی برای بار پیش آمد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ شرکت باربری دی این مشکل را حل کرده است. این شرکت مجهز به سامانه باربری بزرگی است که بیش از 65000 راننده فعال در آن ثبت نام هستند و کلیه مدارکشان در این سامانه ثبت شده است.

همچنین شما با بیمه کردن بار دیگر از بابت بار خیالتان راحت خواهد بود. از سوی دیگر مبلغ کرایه باربری در این شرکت طبق تعرفه باربری سال 1401 می باشد و تخلفی از دریافت کرایه بیشتر صورت نخواهد گرفت.

در ضمن شما در هر کجای این شهر باشید بدون اینکه مجبور شوید خود به دنبال کرایه وانت بار در خیابان به دنبال ماشین باشید و یا خود مجبور باشید به همراه وانت بار یا نیسان بار به مقصد بروید بار را به راننده سپرده و او در مقصد بار را صحیح و سالم تحویل خواهد داد.

پس تنها با گرفتن یک شماره و ثبت درخواست باربری خود کلیه کارها را به ما بسپارید و خاطره یک باربری راحت و آسان و ارزان را برای خود به یادگار بگذارید.

وانت بار یا نیسان بار برگشتی چیست؟

فرض کنید شما از ملک شهر اصفهان باری را به مقصد شهری دیگر در اصفهان ارسال می کنید. راننده وانت بار یا نیسان بار بعد از تحویل بار در مقصد هنگام بازگشت به ملک شهر ترجیح می دهد که باری را با خود همراه داشته باشد تا از کرایه آن استفاده نماید.

زیرا به این صورت برای او به صرفه تر است ولی به دلیل اینکه عجله دارد و باید بدون نوبت صاحب باری شود ترجیح می دهد مبلغ کرایه را پایین آورده تا معطلی کمتری داشته باشد. به این بار که قیمتی ارزانتر هم دارد بار برگشتی می گویند.

خاطره یک باربری ارزان و حرفه ای با شرکت دی بار

شرکت دی بار با بیش از دو دهه تجربه در زمینه باربری و دارا بودن 28 نمایندگی در شهرهای مختلف در هر ساعت از شبانه روز و هفت روز هفته حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات باربری شامل حمل اثاثیه منزل، سبک بار، نیسان بار، وانت بار، بار برگشتی، خرده بار و کنارباری می باشد. با شماره های ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *