جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری چاه تلخ و درونه خراسان رضوی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری چاه تلخ و درونه

 

خدمات باربری چاه تلخ و درونه توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود. اگر نیاز به کسب اطلاعات درباره نوع ارائه خدمات باربری در این دو روستا را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای ارتباط با کارشناسان دی بار با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

چاه تلخ روستایی از توابع بخش روداب می باشد که در شهرستان سبزوار قرار گرفته است. درونه دره ای سرسبز است که در فاصله 60 کیلومتری غرب شهر بردسکن و 1.5 کیلومتری روستای درونه واقع شده است.

مقالات بیشتر: باربری اصفاک و حجت آباد خراسان جنوبی

باربری چاه تلخ و درونه به تهران

برای ارسال و حمل بار از چاه تلخ و درونه به تهران یک مسیر وجود دارد که این مسیر حدود 654 کیلومتر فاصله است که از نظر زمانی حدود 7 ساعت و 30 دقیقه فاصله دارد. این مسیر از سمت چاه تلخ و درونه به سمت میامی، شاهرود، دامغان و سمنان حرکت می کند که در انتها به تهران ختم می شود.

رانندگان دی بار با توجه به شرایط جوی و ترافیک جاده ای در زمان های مختلفی خدمات باربری را انجام می دهند تا بتواند در سریع ترین زمان ممکن بار را در مقصد تخلیه کنند.

همچنین تمامی رانندگان از چادر برزنتی جهت جلوگیری از آسیب به بار در اثر برف و باران استفاده می کنند. شما می توانید برای رزرو ماشین باربری مورد نیاز خود با کارشناسان دی بار تماس بگیرید.

هزینه حمل و خدمات باربری چاه تلخ و درونه

هزینه باربری چاه تلخ و درونه با توجه به عواملی مشخص می شود که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • ارزش بار
  • بیمه باربری
  • تعداد ماشین های باربری
  • و …

فاصله مبدأ تا مقصد یکی از عوامل مهم در مشخص شدن تعرفه باربری می باشد. در واقع هر چقدر مسیر باربری دورتر باشد هزینه حمل بار نیز بیشتر خواهد بود.

نوع ماشین باربری نیز از عوامل دیگری است که بر قیمت باربری تأثیرگذار است. هرچقدر ماشین درخواستی شما بزرگ تر باشد هزینه آن نیز بیشتر می باشد.

اگر حجم و وزن بار شما بیشتر از نیسان بار باشد و آن را با خاور و کامیونت و … حمل کنید باید هزینه بیشتری را نیز برای ارسال بار خود پرداخت کنید.

دی بار در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات، سریع ترین، ارزان ترین و مطمئن ترین باربری را برای شما انجام دهد. از خدمات دی بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارائه بیمه نامه و بارنامه رسمی
  2. تضمین کیفیت سلامت کالا
  3. ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته
  4. در اختیار داشتن بیش از 28.000 راننده نیسان
  5. پایین ترین تعرفه باربری
  6. دارای 28 نمایندگی رسمی در سراسر کشور
  7. و …

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری دی بار با نمایندگی شهر مورد نظر خود تماس بگیرید و پس از مشاوره ماشین مورد نیاز خود را دریافت نمائید.

مقالات بیشتر: باربری بم و بندان خراسان جنوبی

حمل اثاثیه منزل چاه تلخ و درونه

خدمات باربری اثاثیه منزل در چاه تلخ و درونه توسط دی بار به صورت ویژه ای نسبت به سایر خدمات باربری انجام می شود چرا که دی بار با اعزام پرسنل بسته بندی به شما در امر بسته بندی اصولی و دقیق لوازم منزل کمک مطلوبی خواهد کرد.

باربری چاه تلخ و درونه

پرنسل بسته بندی دی بار تمامی لوازم منزل شما را کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کنند تا  در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند. پس از بسته بندی می توانید با ما تماس بگیرید و با توجه به حجم بار خود ماشین باربری مورد نیاز خود را دریافت نمائید.

همچنین می توانید پس از بارگیری و ارسال بار در مقصد از پرسنل دی بار جهت تخلیه بار استفاده نمائید.

خدمات نیسان بار برگشتی خراسان رضوی

خدمات نیسان بار برگشتی چاه تلخ و درونه نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد. نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

برای مثال فرض کنید یک بار از مبدأ تهران به مقصد چاه تلخ حرکت می کند و پس از تخلیه بار راننده قصد دارد مجددا به تهران باز گردد. برای بازگشت می تواند یک بار از شهرهای دیگر خراسان رضوی به مقصد تهران با هزینه پایین تر دریافت کند و به سمت تهران حرکت کند.

مقالات بیشتر: پایانه نیسان بار برگشتی مشهد

معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند. با این روش و دریافت هزینه کم می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود برود. این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد.

شما می توانید برای ارتباط با پایانه باربری دی در تهران نیز با شماره 02186120078 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *