جستجو
Close this search box.

باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی

باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی

باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار در زمینه باربری بین شهری مشغول به فعالیت است. این باربری آماده ارائه بهترین خدمات باربری به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت استانداردهای لازم به مشتریان گرامی است.

باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل محصولات تولیدی و صنعتی، حمل محصولات تجاری و بازرگانی با انواع ماشین باربری مانند نیسان بار و وانت بار توسط رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر انجام می شود. این باربری همواره سعی در ارائه با کیفیت ترین خدمات داشته و می کوشد که نرخ باربری را پایین نگه دارد. همین کار موجب اعتباربخشی به این باربری شده و به عنوان معتبرترین باربری در سراسر ایران شناخته می شود.

برای استفاده از خدمات باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی می توانید با پشتیبانی دی بار تماس بگیرید و بعد از استعلام قیمت درخواست خود را ثبت کنید. یکی از ویژگی های انحصاری این باربری قبل از ثبت درخواست ارائه اطلاعات لازم در زمینه نحوه حمل بار و هزینه باربری به مشتریان گرامی است.

برای ارتباط به باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی می توانید با شماره تلفن 02152412 تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی

خدمات باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی

از خدمات باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی می توان به صدور بانامه هوشمند و بیمه نامه معتبر اشاره کرد. به این صورت که مشتریان می توانند با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شوند که همین مورد موجب جلب اعتماد بیشتر مشتریان خواهد شد.

همچنین با استفاده از بیمه نامه معتبر با توجه به ارزش بار در صورت بروز آسیب به بار، مشتریان می توانند خسارت را به طور کامل دریافت کنند، البته این کار برای افزایش ایمنی در بار انجام می شود و تنها در صورت حوادث غیرقابل پیش بینی ممکن است به بار آسیب وارد شود.

لازم به ذکر است که تمام امور باربری در گروه حمل و نقل دی با رعایت تمام اصول باربری و با استانداردهای لازم برای حمل بار بین شهری انجام می شود و بر همین اساس مشتریان مطمئن خواهند بود که بار آنها به صورت کاملا سالم در سریع ترین زمان ممکن به مقصد خواهد رسید.

نرخ خدمات باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی

هزینه حمل بار در باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی همانند سایر نمایندگی های گروه حمل و نقل دی بار مطابق با نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود. البته نمی توان برای انواع بار با ویژگی های مختلف نرخ ثابت در نظر گرفت، بر همین اساس با توجه به عوامل تاثیرگذار بر باربری مانند نوع بار، وزن و حجم بار، فصل باربری، زمان باربری، فوریت در باربری، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، مبدا و مقصد برحسب کیلومتر، نوع ماشین باربری و تجهیزات آن هزینه باربری از متقاضیان حمل بار دریافت می شود.

در ضمن استفاده از نیروی حمل بار یا بسته بندی و بیمه نامه در هزینه باربری تاثیرگذار است و موجب افزایش نرخ باربری خواهد شد.

برای اطلاع از هزینه باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی می توانید با پشتیبای باربری دی تماس گرفته و از قیمت دقیق آن مطلع شوید. پشتیبانی این مجموعه باربری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

 

نرخ خدمات باربری محدوده خیابان میرزای شیرازی

دی بار، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

گروه حمل و نقل دی بار با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 34 نماینده رسمی در مراکز استان ها و 64000 راننده فعال در سراسر کشور آماده ارائه بهترین خدمات باربری به مشتریان گرامی است.

برای کسب اطلاعات لازم در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *