جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری فریدون شهر

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری فریدون شهر

باربری فریدون شهر تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. فریدون شهر یکی از شهرهای استان اصفهان می باشد که باربری از آنجا توسط شرکت دی بار انجام می شود. اگر ساکن شهر فریدون شهر و یا استان اصفهان هستید با شماره گیری نمایندگی شهر خود و یا دفتر مرکزی دی بار به شماره 02186121085 تماس بگیرید و بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان این شرکت یکی را به دلخواه با توجه به نوع، حجم، وزن و … بار خود انتخاب نمائید.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره باربری فریدون شهر با شماره 09130335364 و 03132281734 تماس بگیرید.

باربری از فریدون شهر به تهران

از جمله باربری هایی که باربری دی از این شهر انجام می دهد باربری به تهران می باشد. باربری به تهران می تواند شامل محصولات صنعتی، غذایی، محصولات سنتی و … باشد.

فاصله فریدون شهر تا تهران حدود 432 کیلومتر می باشد که باربری از فریدون شهر توسط باربری دی به صورت سریع و کاملا مطمئن صورت می گیرد.

هزینه باربری

هزینه باربری از فریدون شهر به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • بیمه بار
  • نوع خودروی باربری
  • تعداد خودروهای باربری

برای اطلاع از تعرفه باربری فریدون شهر در سال 1400 یا استان اصفهان با باربری دی تماس بگیرید.

باربری محصولات صنعتی و غذایی از فریدون شهر

کسانی که دارای کارخانجات در شهر شاهدیه هستند برای ارسال محصولات خود به دیگر شهرهای کشور نیاز به ماشین های مخصوص باربری دارند.

برای مثال کارخانه مواد غذایی فقط نمی تواند در سطح شهر محصولات خود را به فروش برساند زیرا با این کار سوددهی لازم را دریافت نمی کند. برای همین محصولات خود را به دیگر کلان شهرهای کشور مانند تبریز، مشهد، تهران و … ارسال می کند.

برای ارسال محصولات غذایی مانند کنسرو ، لبنیات و … نیاز به ماشین های یخچال دار میباشد که در طی مسافت های طولانی خراب و فاسد نشوند. همچنین برای دیگر محصولاتی که نیاز به ماشین های خاص خود دارد.

باربری اثاثیه منزل از فریدون شهر

اولین و مهم ترین قدم برای اسباب کشی ، بسته بندی لوازم منزل می باشد. نوع بسته بندی در نحوه بارگیری و باربری بسیار اهمیت دارد. همچنین اگر اینکار را به تنهایی انجام دهید از شما انرژی و زمان زیادی می گیرد.

باربری دی با ارائه کارگر بسته بندی کار شما را در بسته بندی اثاثیه منزل راحت کرده است. کارگر بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را از کوچک تا بزرگ را به صورت کاملا اصولی بسته بندی می کند.

با اینکار هم انرژی شما اتلاف نمی شود و هم بسته بندی لوازم شما به راحتی انجام شده است و در هنگام بارگیری و باربری از سلامت لوازم خود مطمئن خواهید بود.

شما می توانید در این سایت درباره باربری های شهرهای مختلف مانند باربری احمد آباد و… اطلاعات کسب کنید.

ارسال خرده بار از فریدون شهر به کرمان

حمل کنار باری در واقع همان روباری و خرده بار است که توسط شرکت باربری دی به روز شده و تغییرات به وجود آمده که البته باربری خرده بار به شهرستان ها هنوز هم مشغول فعالیت است که بسیار قانع کننده بوده برای ما و مشتریان چرا که در اینجا می شود در اول به مهم ترین فاکتور تفاوت این خدمات اشاره کرد و آن هم بیمه بار است که به شدت کار را درست کرد.

یعنی این که دیگر نگران نیستید که بار شما از فریدون شهر به کرمان ممکن است آسیبی ببیند یا چون بار بیمه است دیگر هیچ جای نگرانی نیست.

بیمه کردن بار فریدون شهر

یکی دیگر از امکانات سامانه باربری دی بیمه کردن تمامی بارها می باشد. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار می باشد و در صورت عدم نیاز از سوی صاحب بار ، بار بیمه نمی شود.

ولی پیشنهاد ما به شما بیمه کردن بار می باشد زیرا هزینه بیمه کردن بارها بسیار کم می باشد و با بیمه کردن ، در صورت آسیب و خسارت به بار بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

نمایندگی های باربری دی در کشور

باربری دی تاکنون توانسته است 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور تأسیس کند که به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند. فقط کافیست با تلفن همراه خود و با شماره گیری نمایندگی شهر خود ، بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان این سامانه با توجه به نوع ، حجم و وزن بار خود یکی را به دلخواه انتخاب نمایید.

هدف باربری دی رضایت مردم عزیز می باشد. دی بار در تلاش است تا با دریافت کمترین هزینه باربری سریع ترین ، مطمئن ترین و با کیفیت ترین باربری برای شما فراهم سازد.

برای کسب اطلاعات.بیشتر و مشاوره با دفتر.مرکزی ما با شماره 02188742437 تماس.حاصل فرمائید تا مشاورین ما به.صورت کاملا رایگان و تخصصی شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *