جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری رباط خان و کامرود خراسان جنوبی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری رباط خان و کامرود

باربری رباط خوان و کامرود

رباط خان روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان طبس در دهستان منتظریه قرار گرفته است. این روستا بر اساس آخرین سرشماری جمعیتی بالغ بر 80 نفر داشته است.

کامرود روستایی در شهر سه قلعه شهرستان سرایان می باشد. این روستا نیز طبق آخرین آمار دارای 10 الی 15 خانوار بوده است.

خدمات باربری رباط خان و کامرود خراسان جنوبی توسط شرکت حمل و نقل دی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

برای دریافت خدمات باربری در این روستاها می توانید با شماره نمایندگی دی بار 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات باربری این شرکت بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: باربری جوخواه و رباط گور خراسان جنوبی 

از سه مسیر می توان خدمات باربری رباط خان و کامرود به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول حدود 1019 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 11 ساعت و 27 دقیقه است. این مسیر از رباط خان به سمت گناباد، سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند که در آخر به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم شامل 1196 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی 13 ساعت و 26 دقیقه فاصله است. این مسیر از سمت رباط خان به سمت طبس، خور، انارک، زواره، کاشان و قم حرکت می کند که در آخر به تهران میرسد.
  • مسیر سوم شامل 1128 کیلومتر است که حدود 13 ساعت و 80 دقیقه فاصله است. این مسیر مانند مسیر اول تا شهرستان خور ادامه دارد که بعد از آن از طریق جاده جندق به سمت سمنان و تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان شرکت باربری دی با توجه به شرایط آب و هوا، ترافیک حمل و نقل جاده و … یک مسیر را برای تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند.

شما می توانید برای استعلام قیمت، ارسال بار و سایر خدمات باربری با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

مقالات بیشتر: باربری کریت و معظم آباد خراسان جنوبی

خدمات باربری رباط خان و کامرود 

گاهی اوقات با توجه به آب و هوا، شرایط شغلی، تحصیل و … افراد مجبور به جابجایی و نقل مکان از یک شهر به شهر و یا استان دیگری می شوند. اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل یکی از دغدغه های مردم می باشد.

امور بسته بندی لوازم منزل از کارهای زمان بر و خسته کننده می باشد. شرکت دی بار با در اختیار داشتن و ارائه پرسنل مخصوص بسته بندی کار شما را در زمینه بسته بندی لوازم منزل راحت کرده است.

با سپردن بسته بندی لوازم منزل خود به دی بار هم در زمان خود صرفه جویی کرده اید، هم کمتر خسته می شوید و هم تمام لوازم منزل شما به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی می شود.

باربری رباط خوان و کامرد

برای اسباب کشی امکانات زیر لازم است:

  • بسته‌بندی صحیح: بسته‌ بندی صحیح یکی از مهم‌ ترین فاکتور هایی است که باعث سالم ماندن اثاثیه منزل هنگام جابجایی می‌شود.
  • ماشین مناسب: شما باید با توجه به حجم اثاثیه منزل بهترین ماشین را انتخاب کنید. هرگز بخاطر هزینه کمتر ماشین‌هایی با ظرفیت نامناسب را انتخاب نکنید.
  • کارگران حرفه‌ ای: کارگرانی که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند، باید تخصص لازم در این زمینه را داشته باشند. به همین دلیل لازم است پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که کارگران مورد نظر شما تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

برای دریافت خدمات باربری اثاثیه منزل می توانید از پرسنل بسته بندی باربری دی جهت تسریع در زمان استفاده نمائید. همچنین نوع بسته بندی اصولی اطمینان خاطر شما را در جهت بارگیری و باربری بهبود می بخشد. انجام امور باربری اثاثیه منزل خود از 0 تا 100 را به ما بسپارید تا یک باربری مطلوب را برای خود ثبت نمائید.

هزینه باربری رباط خان و کامرود

خدمات نیسان بار شامل بارهایی می باشد که وزن آنها 2 تن الی 2 تن و 200 بوده و مواردی نظیر حمل مواد صنعتی، حمل بار نمایشگاه بین المللی، حمل اثاثیه منزل و … می باشد. البته حمل اثاثیه منزل و دیگر بارها اگر دارای ابعاد بیشتر از دو متر باشند باید با خاور حمل شوند.

حمل بار با خاور نیز شامل بارهایی می باشد که وزن آنها به 4 تن میرسد مثل بار لوازم منزل که شامل وسایل سنگین نظیر یخچال، فریزر و … هستند. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری با نیسان و خاور با ما در ارتباط باشید.

تعرفه نیسان بار نسبت به بارهای دیگر پایین تر است. قیمت باربری رباط خان و کامرود به تهران حدود 2.800.000 تومان می باشد که باز هم این قیمت با توجه به عواملی کم و یا زیاد می شود. این عوامل شامل موارد ذیل است:

  • زمان بارگیری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • تعداد نیسان بار
  • تعداد مکان های بارگیری و تخلیه بار
  • بیمه باربری

شما می توانید برای اطلاع دقیق تر با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پایین ترین قیمت را از ما دریافت کنید.

مقالات بیشتر: استان خراسان جنوبی 1400

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *