جستجو
Close this search box.

باربری دارین و جعفرآباد خراسان جنوبی

باربری دارین و جعفرآباد خراسان جنوبی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری دارین و جعفرآباد

دارین روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان طبس، دهستان منظریه در استان خراسان جنوبی قرار گرفته است. جعفرآباد نیز روستایی در دهستان سده بخش سده شهرستان قائنات می باشد.

انجام خدمات باربری دارین و جعفرآباد توسط شرکت حمل و نقل دی به صورت شبانه روزی انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری با نمایندگی دی بار با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: باربری رباط خان و کامرود خراسان جنوبی

باربری دارین و جعفرآباد به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری دارین و جعفرآباد به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول حدود 863 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 9 ساعت و 25 دقیقه است. این مسیر از دارین به سمت گناباد، سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند که در آخر به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم شامل 795 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی 9 ساعت و 50 دقیقه فاصله است. این مسیر از سمت جعفرآباد  به سمت طبس، خور، انارک، زواره، کاشان و قم حرکت می کند که در آخر به تهران میرسد.
  • مسیر سوم شامل 917 کیلومتر است که حدود 9 ساعت و 55 دقیقه فاصله است. این مسیر مانند مسیر اول تا شهرستان خور ادامه دارد که بعد از آن از طریق جاده جندق به سمت سمنان و تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان شرکت باربری دی با توجه به شرایط آب و هوا، ترافیک حمل و نقل جاده و … یک مسیر را برای تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند.

شما می توانید برای استعلام قیمت، ارسال بار و سایر خدمات باربری با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

مقالات بیشتر: باربری جوخواه و رباط گور خراسان جنوبی

حمل اثاثیه منزل دارین و جعفرآباد

شرکت حمل و نقل دی با توجه به حجم بالای انجام خدمات باربری اثاثیه منزل برای تمامی مناطق ایران پرسنل بسته بندی در نظر گرفته است.

پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل و لوازم اداری شما را با توجه به نوع آن به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای بسته بندی می کنند. خدمات بسته بندی با استفاده از نایلون های حبابدار، کارتن های مخصوص و … انجام خواهد شد.

باربری دارین و جعفرآباد

پرسنل بسته بندی دی بار با توجه به مهارت و تجربه ای که تاکنون داشته اند به راحتی بزرگ ترین تا کوچک ترین لوازم شما را بسته بندی و جابجا می کنند.

اگر نگران لوازم منزل یا لوازم اداری خود هستید می توانید از پرسنل ما کمک بخواهید. کمک از پرسنل دی بار در زمینه بسته بندی لوازم و اثاثیه نه تنها در زمان شما صرفه جویی می کند بلکه از خستگی ناشی از اسباب کشی می کاهد.

خدمات حمل اثاثیه منزل به صورت کاملا تخصصی توسط باربری دی انجام می شود. شما می توانید 0 تا 100 خدمات و امور بارگیری و باربری لوازم منزل خود را به ما بسپارید و با خیالی آسوده از خدمات باربری این شرکت بهره مند شوید.

پس از بسته بندی با نمایندگی ما در استان مورد نظر خود تماس بگیرید و ماشین مورد نیاز را دریافت نمائید. پس از درخواست، ماشین باربری حداکثر تا 2 ساعت بعد برای بارگیری به مبدأ می رود.

هزینه باربری دارین و جعفرآباد

هزینه باربری دارین و جعفرآباد به تهران ثابت نیست و با توجه به عواملی مشخص می شود. اما میتوان قیمت حدودی باربری دارین تا تهران را حدود 2.650.000 تومان در نظر گرفت.

از عواملی که در تغییر قیمت باربری به تهران تأثیرگذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بیمه باربری
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین های باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد مکان های بارگیری و باربری
  • زمان بارگیری
  • و …

شما می توانید برای استعلام دقیق تر از تعرفه باربری دارین و جعفرآباد به تهران با کارشناسان دی بار با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

خدمات باربری دی در دارین و جعفرآباد با نیسان بار و خاور می باشد. شما می توانید برای ارسال بارهایی که وزنشان تا 2 تن است از نیسان استفاده نمائید و بارهایی که بالای 2 تن (تا 4 تن) وزن دارند از خاور استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است اگر بار شما حجیم باشد و وزن آن زیر 2 تن است آن را باید با خاور جابجا کنید چرا که در صورت بارگیری غیر استاندارد پلیس راه بار را توقیف می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *