جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری خرم دره

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری خرم دره

 

خرم دره یکی از شهرهای استان زنجان می باشد و خدمات باربری خرم دره توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود. شما می توانید برای اطلاع از خدمات باربری در این شهر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین می توانید برای ارتباط با کارشناسان دی بار با شماره درج شده در تصویر تماس بگیرید.

حمل اثاثیه منزل از خرم دره

یکی از معضلات مردم برای نقل مکان انجام بسته بندی و جا به جایی اثاثیه منزل می باشد. باربری دی با اعزام  کارگر بسته بندی این امتیاز را برای شما فراهم کرده است که با خیال راحت بسته بندی لوازم منزل خود را به ما بسپارید.

کارگر بسته بندی تمامی اثاثیه منزل شما را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی می کند تا در هنگام بارگیری و باربری آسیبی به آنها نرسد.

همچنین ماشینی که برای بارگیری و باربری اثاثیه منزل ارسال می شود مخصوص اثاثیه منزل می باشد و امکانات ویژه ای برای حمل لوازم حساس مانند یخچال، تلویزیون و … دارد.

باربری خرم دره به بوشهر

یکی از باربری هایی که بسیار زیاد انجام می شود باربری از خرم دره به بوشهر  و بالعکس می باشد. باربری از خرم دره به بوشهر نیاز به تجربه و شناخت کامل جاده دارد زیرا فاصله بسیار زیادی بین این دو شهر وجود دارد.

اگر شما باری از خرم دره دارید و میخواهید به شهرهای دور مانند تهران، تبریز ، مشهد… ارسال کنید از باربری دی کمک بگیرید.

باربری خرده بار از خرم دره

یکی از بارهایی که می توانید به دی بار اعلام کنید ارسال خرده بار از خرم دره به دیگر شهرها و استان های کشور می باشد. بارهایی که دارای ابعاد، حجم و وزن کمی هستند را می توان به صورت خرده بار در کنار بارهای دیگر ارسال کرد.

باربری دی بار برای ارسال خرده بار با تخمین مسافت، نوع بار و … قیمت خرده بار را به شما اعلام می کند. در صورتی که باربری های دیگر هزینه کامل باربری را از شما دریافت می کنند.

برای اطلاع از خدمات باربری رباط کریم وارد لینک شوید.

حمل بار از خرم دره به تهران

یکی از بیشترین باربری هایی که از خرم دره انجام می شود باربری به تهران می باشد. باربری به تهران می تواند شامل محصولات صنعتی و غذایی باشد.

برای ارسال بارهایی مانند محصولات غذایی نیاز به ماشین های یخچالدار می باشد و برای بارگیری های محصولات صنعتی باید کامیون، تریلی و یا خاور ارسال شود و همچنین برای ارسال محصولات دیگر ماشین های مخصوص به آن محصول ارسال می شود.

تلاش و کوشش دی بار باعث شده است که تا کنون بتواند 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور تأسیس نماید تا شما مردم عزیز کشور در هر کجای ایران تنها با شماره گیری نمایندگی شهر خود یا دفتر مرکزی باربری دی به شماره 02188742437 بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان این سامانه یکی را به دلخواه با توجه به نوع بار و حجم بار خود انتخاب نمائید.

پس از اعلام بار ماشین.مورد نظر شما کمتر از 2 ساعت.برای بارگیری به مبدأ می آید. همچنین برای ارتباط با.دفتر مرکزی دی بار.و یا مشاورین ما با شماره 02186120078 تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *