جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری حلوان و پیرحاجات خراسان جنوبی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری حلوان و پیرحاجات

پیرحاجات روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان طبس استان خراسان جنوبی می باشد. از مراکز دیدنی این روستا می توان به قلعه پیرحاجات اشاره کرد. خدمات باربری حلوان و پیرحاجات توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی با کمترین هزینه باربری انجام می شود.

حلوان نیز روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان طبس می باشد. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری با نمایندگی دی بار در خراسان جنوبی با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات شرکت دی بار به صورت ویژه بهره مند شوید.

برای اطلاع از باربری دارین و جعفرآباد خراسان جنوبی می توانید به لینک مربوطه مراجعه نمائید.

باربری حلوان و پیرحاجات به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری حلوان و پیرحاجات به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول حدود 894 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 9 ساعت و 30 دقیقه فاصله است. این مسیر از حلوان به سمت گناباد، سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند که در آخر به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم شامل 803 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی 9 ساعت و 58 دقیقه فاصله است. این مسیر از سمت پیرحاجات به سمت طبس، خور، انارک، زواره، کاشان و قم حرکت می کند که در آخر به تهران میرسد.
  • مسیر سوم شامل 932کیلومتر است که حدود 10 ساعت فاصله است. این مسیر مانند مسیر اول تا شهرستان خور ادامه دارد که بعد از آن از طریق جاده جندق به سمت سمنان و تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان شرکت باربری دی با توجه به شرایط آب و هوا، ترافیک حمل و نقل جاده و … یک مسیر را برای تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند.

شما می توانید برای استعلام قیمت، ارسال بار و سایر خدمات باربری با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

نیسان بار و خاور حلوان و پیرحاجات

برای ارسال بار می توانید از نیسان بار و خاور جهت بارگیری و باربری استفاده نمائید. بسیاری از بارها با توجه به تناژ و حجم توسط نیسان بارگیری و ارسال می شود.

بارهایی مانند اثاثیه منزل، لوازم صنعتی و … که نیاز به دقت و حساسیت بالایی دارند نیز با توجه به وزن و حجم با خاور و نیسان حمل می شوند.

برخی از بارها مانند مبلمان و کمد را با نیسان های کفی مبلی حمل می کنند که براحتی بارگیری شوند و در زمان باربری دچار آسیب و خسارت نشوند.

برای ارسال بارهای مواد غذایی مانند مواد خشکبار باید از نیسان ها و یا خاورهایی که دارای سقف و یا چادر برزنتی هستند استفاده نمائید تا در هنگام بارندگی برف و باران دچار آسیب نشوند.

برای مشاوره و کارشناسی دقیق بار خود می توانید با کارشناسان دی بار در تماس باشید و پس از مشاوره با توجه به نوع، وزن و حجم بار یک ماشین مناسب را برای بارگیری و باربری استفاده نمائید.

هزینه باربری حلوان و پیرحاجات

هزینه باربری حلوان و پیرحاجات به تهران ثابت نیست و با توجه به عواملی مشخص می شود. اما میتوان قیمت حدودی باربری حلوان و پیرحاجات تا تهران را حدود 2.650.000 تومان در نظر گرفت.

از عواملی که در تغییر قیمت باربری به تهران تأثیرگذار است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • بیمه باربری
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین های باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد مکان های بارگیری و باربری
  • زمان بارگیری
  • و …

شما می توانید برای استعلام دقیق تر از تعرفه باربری حلوان و پیرحاجات به تهران با کارشناسان دی بار با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

حمل اثاثیه منزل حلوان و پیرحاجات

بسیاری از مردم برای ادامه زندگی خود با توجه به دلایل مختلف محل سکونت خود را جابجای می کنند. برای انجام امور باربری اثاثیه منزل باید از شرکت های باربری کمک بگیرید.

قبل از بارگیری باید لوازم منزل به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی شوند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

باربری حلوان و پیرحاجات

برای بسته بندی می توانید از پرسنل بسته بندی شرکت دی بار استفاده نمائید. پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی میکنند تا در هنگم بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

یکی از مهمترین وسایل در بسته بندی وسایل کارتن خواهد بود که باید محکم بوده و توانایی تحمل کردن وزن وسیله ها را داشته باشد.

همچنین از پلاستیک ها یا نایلون های حباب دار نیز استفاده می شود که جلو ضربه را در هنگام حمل بار می گیرند. بر روی کارتن نیز از چسب هایی متفاوت و محکم استفاده شود تا وسایل بیرون نریزند. با ما با خیال راحتتری جابه جا شوید.

مقالات بیشتر: باربری رباط خان و کامرود خراسان جنوبی

پایانه وانت بار و نیسان بار حلوان و پیرحاجات

برای ارسال بار تا 2 تن می توانید از خودروی باری نیسان جهت حمل بار خود استفاده نمائید. شرکت دی بار از هر کجای استان خراسان جنوبی در کمترین زمان ممکن بار شما را به سرعت و کاملا مطمئن به مقصد می رساند.

اگر از جمله افرادی هستید که بخشی از بیزینس شما به باربری احتیاج دارد می توانید با ما همراه باشید. گاهی اوقات ممکن است باربری و حمل بار از حلوان و پیرحاجات به تهران و دیگر شهرها و استان ها به صورت رفت و برگشتی انجام شود.

به این صورت که بار از مبدأ حلوان به تهران ارسال می شود و پس از تخلیه بار در حلوان بار دیگری از همان مکان یا مکان دیگر مانند باربری از نمایشگاه بین المللی بیرجند به مقصد تهران حرکت می کند.

راننده موظف است در همان روز با شکلی برنامه ریزی شده اقدام به بارگیری بار جدید کند و در زمان مشخص شده به مقصد برساند.

از مزایای خدمات باربری رفت و برگشتی می توان به قیمت پایین تر آن اشاره کرد که می توانید برای اطلاع دقیق تر از تعرفه باربری و انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *