جستجو
Close this search box.

باربری تهران به تبریز

باربری تهران به تبریز

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تهران به تبریز

 

خدمات باربری تهران به تبریز شامل حمل اثاثیه منزل، حمل کنارباری، حمل لوازم صنعتی و حمل بار بین استانی می باشد که می توانید برای دریافت خدمات باربری با دفتر مرکزی دی بار در تهران با شماره 02188760730 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه و شبانه روزی بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: باربری تهران به ارومیه

خدمات باربری تهران به تبریز

با توجه به عواملی قیمت باربری توسط کارشناسان دی بار مشخص می شود. یکی از این عوامل نوع مسیر می باشد که می تواند در قیمت باربری تأثیر گذار باشد.

باربری تهران به تبریز

مسیر های زمینی تهران به تبریز شامل 3 مسیر می باشد:

– مسیر اول شامل 633 کیلومتر است که از نظر زمانی 6 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از تهران شروع و پس از عبور از شهرهای قزوین، زنجان به سمت استان آذربایجان شرقی و تبریز حرکت می کند.

– مسیر دوم شامل 627 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی 7 ساعت و 10دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر نیز از تهران به سمت شهر قدس شروع می شود و پس از جاده شهر قدس – قزوین مانند مسیر اول به سمت تبریز حرکت می کند.

– مسیر سوم که 788 کیلومتر مسافت دارد و حدود 9 ساعت و 15 دقیقه از نظر زمانی تا تبریز فاصله دارد. این مسیر از تهران به سمت پرند و ساوه حرکت میکند که در انتها مانند مسیر اول به تبریز ختم می شود.

رانندگان دی بار با توجه به شرایط جوی و ترافیک یکی از مسیرها را برای تسریع در رسیدن بار به مقصد انتخاب می کنند. شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان ما جهت مشاوره به صفحه تماس با ما در سایت مراجعه نمائید.

برای ارسال بار از تهران به تبریز و دیگر شهرهای استان آذربایجان شرقی (میانه، آذرشهر، هریس، اهر و …) می توانید با پایانه باربری دی در تهران با شماره 02186121085 در تماس باشید.

مقالات بیشتر: باربری صفی آباد و قلعه آقا حسن خراسان شمالی

پایانه وانت بار و نیسان بار تبریز

تبریز دارای صنایع مختلفی از جمله صنایع شیمیایی، صنایع خانگی، ماشین آلات و تجهیزات، محصولات کانی غیرفلزی، موادغذایی، آشامیدنی و دخانیات، نساجی، پوشاک و چرم می باشد. همچنین این شهر یکی از قطب های صنایع غذایی و نوشیدنی ایران و خاورمیانه است.

بسیاری از این محصولات با نیسان بار به شهرها و استان های دیگر کشور ارسال می شود. شرکت باربری دی با در اختیار داشتن بیش از 38.000 راننده نیسان در سراسر کشور بیش از 80 درصد از خدمات نیسان بار این شهر را در اختیار خود قرار داده است.

قیمت پایین و کیفیت بالا خدمات باربری باعث شده تا بسیاری از کارخانجات بزرگ با دی بار همکاری کنند و خدمات باربری خود را هم با نیسان و هم با خودروهای بزرگ تر مانند خاور و تریلی انجام دهند. شما می توانید برای ارسال خدمات باربری خود با نمایندگی دی بار در تبریز با شماره 09142406369 تماس بگیرید و از خدمات ویژه باربری دی بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: باربری قاسم آباد و حسن آباد خراسان شمالی

حمل بار اثاثیه منزل از تهران به تبریز

از مهم ترین و حساس ترین امور باربری در هر شرکت باربری حمل اثاثیه منزل می باشد. حمل اثاثیه منزل باید با حساسیت و دقت بالایی صورت گیرد چرا که در صورت اصولی نبودن بسته بندی و باربری احتمال آسیب رسیدن به بار زیاد می شود.

باربری دی انجام کلیه امور بسته بندی لوازم و اثاثیه منزل را با استفاده از پرسنل بسته بندی متخصص انجام می دهد. پرسنل بسته بندی با توجه به تجربه ای که در این زمینه دارند تمامی لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشوند.

باربری تهران به تبریز

کمک گرفتن از پرسنل دی بار در بسته بندی اثاثیه منزل به شما کمک شایانی خواهد کرد. همچنین در مدت زمان بسته بندی صرفه جویی شده و از لحاظ جسمانی خستگی شما بسیار کمتر خواهد بود.

تمامی لوازم منزل شما توسط پرسنل دی بار با نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص بسته بندی و جابجا می شوند.

ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای انجام امور بسته بندی لوازم منزل جهت اسباب کشی از پرسنل دی بار کمک بگیرید تا براحتی بتوانید انجام امور باربری لوازم خود را پشت سر بگذارید.

پس از بسته بندی نوبت به رزرو ماشین باربری می باشد. ماشین باربری را باید با توجه به ابعاد و وزن بار خود انتخاب نمائید.

به این صورت که اگر بار شما بیش از 2 تن وزن داشته باشد باید از خاور جهت حمل لوازم خود استفاده نمائید و همچنین اگر از وزن کم ولی ابعاد بیش از 3 متر برخوردار باشد مجددا باید از خاور استفاده شود.

مقالات بیشتر: باربری خواف و نشتیفان خراسان رضوی

قیمت و خدمات باربری تهران به تبریز

رایج ترین سوالاتی که مردم برای ارسال بار از تهران به تبریز دارند، هزینه حمل بار می باشد. معمولا قیمت باربری تهران به تبریز با نیسان حدود 1.250.000 هزار تومان می باشد.

البته این مسئله را در نظر بگیرید که قیمت باربری تهران به تبریز مانند بسیاری از شهرهای دیگر از قیمت های مختلفی برخوردار می باشد که به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع ماشین باربری (هرچه تعداد ماشین درخواستی شما بیشتر و یا ابعاد آن بزرگ تر باشد قیمت باربری نیز بیشتر می شود)
  • تعداد پرسنل برای کمک و جابجایی بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان تخلیه بار
  • زمان بارگیری
  • بیمه باربری
  • وزن بار

برای اطلاع از تعرفه باربری تهران به بیرجند با شماره 02188760730 تماس بگیرید.

از مزایا و خدمات باربری تهران به تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  2. انجام خدمات باربری انواع کالاها با اوزان و تناژهای مختلف
  3. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  4. در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  5. ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  6. حمل بار به صورت رفت و برگشت
  7. پایین ترین قیمت باربری در تهران
  8. ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  9. بارنامه و بیمه نامه رسمی
  10. تحویل به موقع و سریع بار
  11. تضمین سلامت کالا

شرکت باربری دی در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات و دریافت پایین ترین تعرفه باربری خاطره خوشی از باربری را برای شما ثبت کند. برای مشاوره و کارشناسی و درخواست ماشین باربری در شهر خود به صفحه تماس با ما در سایت مراجعه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *