جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری تهران به بیرجند

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تهران به بیرجند

 

خدمات باربری تهران به بیرجند مانند دیگر باربری ها از خدمات ویژه حمل بار می باشد که به صورت شبانه روزی و با ارائه کامل ترین امکانات انجام می شود.

شما می توانید برای اطلاع و دریافت خدمات باربری تهران به بیرجند با نمایندگی مرکزی دی بار در تهران با شماره 02188760730 در ارتباط باشید و از خدمات باربری این شرکت بهره مند شوید. همچنین می توانید با دفتر شهرستان های دی بار با شماره 02188742437 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را برای ارسال بار راهنمایی کنند.

بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی و در شرق ایران واقع شده است. برای ارسال بار از تهران به بیرجند و سایر شهرهای استان خراسان جنوبی با کارشناسان دی بار در ارتباط باشید.

مقالات: باربری تهران به مشهد

حمل بار از تهران به بیرجند

باربری تهران به بیرجند

مسیرهای مختلفی برای ارسال بار از تهران به بیرجند وجود دارد که این مسیرها توسط رانندگان دی بار مشخص می شود. باربری تهران به بیرجند از مسیرهای مختلف صورت می گیرد که به دلایلی نظیر ترافیک، مسدود بودن جاده، شرایط آب و هوایی و … متغیر است. از مسیرهای اصلی تهران به بیرجند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مسیر اول شامل 1135 کیلومتر است که از نظر زمانی 12 ساعت و 34 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از تهران شروع و پس از عبور از شهرهای قم، کاشان، انارک، طبس، به سمت بیرجند حرکت می کند.

مسیر دوم شامل 1203 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی 12 ساعت و 58 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر نیز مانند مسیر اول تا کاشان ادامه دارد. پس از کاشان توسط جاده اردستان به سمت اصفهان، یزد و طبس و در انتها به سمت بیرجند حرکت می کند.

مسیر سوم شامل 1141 کیلومتر مسافت دارد که حدود 13 ساعت از نظر زمانی تا بیرجند فاصله است. این مسیر از تهران به سمت سمنان، شاهرود و سبزوار حرکت می کند و سپس به بیرجند ختم می شود.

برای ارسال بار از تهران به بیرجند و دیگر شهرهای استان خراسان جنوبی (فردوس، طبس، سربیشه و …) می توانید با پایانه باربری دی بار در تهران با شماره 02186120078 در تماس باشید.

مقالات: باربری تهران به بجنورد

مزایا و خودروهای باربری تهران به بیرجند

از خدمات باربری تهران به بیرجند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. انجام خدمات باربری انواع کالاها با اوزان و تناژهای مختلف
  2. در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  3. ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  4. حمل بار به صورت رفت و برگشت
  5. پایین ترین قیمت باربری در تهران
  6. تضمین سلامت کالا
  7. تحویل به موقع و سریع بار
  8. بارنامه و بیمه نامه رسمی
  9. ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  10. انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  11. ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران

شرکت باربری دی در تلاش است تا با جمع آوری تمامی خودروهای باربری امکانات حمل بار با تناژهای مختلف را برای مشتریان و مردم عزیز کشور فراهم سازد. تا کنون این شرکت موفق به در اختیار گرفتن خودروهایی نظیر:

  • نیسان
  • نیسان کفی
  • نیسان مسقف
  • خاور
  • خاور مسقف
  • خاور روباز
  • تریلی
  • و …

شده است. شما می توانید با توجه به حجم و تناژ باری خود ماشین مورد نیاز حمل بار را از ما بخواهید.

مقالات: باربری تهران به گرگان

قیمت باربری نیسان بار تهران به بیرجند

خیلی از پرسش های مردم درباره حمل و باربری تهران به بیرجند، قیمت و تعرفه باربری آن می باشد. معمولا قیمت باربری تهران به بیرجند با نیسان حدود 2.600.000 تومان می باشد. ولی این مسئله را در نظر بگیرید که قیمت باربری تهران به بیرجند مانند بسیاری از شهرها از قیمت های مختلفی برخوردار می باشد که این عوامل به:

  • نوع ماشین باربری (هرچقدر ماشین درخواستی شما بیشتر و یا بزرگ تر باشد قیمت باربری آن نیز بیشتر می شود)
  • بیمه باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • زمان بارگیری
  • تعداد پرسنل برای کمک و جابجایی بار
  • وزن بار
  • زمان تخلیه بار

بستگی دارد. برای اطلاع از تعرفه باربری تهران به بیرجند با شماره 02188760730 تماس بگیرید.

خدمات حمل اثاثیه منزل تهران به بیرجند

باربری تهران به بیرجند

افراد به دلایل اجاره نشینی، تعویض خانه مسکونی، مهاجرت به شهری دیگر برای تحصیل، شغل و ماموریت و دلایل دیگر نیاز به جابجایی لوازم منزل خود دارند.

حمل اثاثیه منزل یکی از موارد بسیار حساس و مهم در شرکت های باربری می باشد. این امر زمان زیادی را می تواند از شما به دلیل بسته بندی و بارگیری بگیرد.

خدمات بسته بندی لوازم منزل با استفاده از کارتن های مخصوص مانند کارتن های موزی و نایلون های حبابدار انجام می شود.

پس از بسته بندی لوازم منزل خود می توانید جهت هماهنگی و دریافت ماشین باربری مورد نیاز خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

همچنین می توانید ماشین باربری خود را در زمان دلخواه دریافت نمائید. لازم به ذکر است برای دریافت خودروهای باربری 2 الی 3 ساعت قبل از بارگیری با ما در ارتباط باشید تا ماشین در اسرع وقت در مبدأ حاضر شود.

توجه داشته باشید اگر بار شما بیش از 2 تن وزن داشته باشد باید از خاور جهت حمل لوازم خود استفاده نمائید و همچنین اگر وزن کم ولی ابعاد بیش از 3 متر دارد هم مجددا باید از خاور استفاده شود.

به طور کلی از نیسان برای حمل بارهایی با وزن 2 تن و ابعاد کمتر از 3 متر استفاده می شود. لازم به ذکر است که تمامی رانندگان نیسان شرکت دی بار دارای چادر برزنتی می باشند. چادر برزنتی این امکان را به شما می دهد که بار شما در هوای نامساعد مانند بارندگی و برف خیس و خراب نشوند.

مقالات: باربری تهران به ساری

پایانه بار برگشتی بیرجند

بسیاری از بارهایی که دی بار از تهران به این شهر ارسال میکند شامل حمل بار برگشتی نیز می باشد. حمل بار از بیرجند از جمله خدمات باربری می باشد که دی بار به صورت شبانه روزی انجام می دهد. بسیاری از بارها مانند باربری نمایشگاه بین المللی بیرجند و دیگر بارها با خاور و نیسان به تهران، کرج، شیراز و … حمل می شود.

خدمات نیسان بار برگشتی بیرجند نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد.

نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند. با این روش و دریافت هزینه کم می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود بروند. این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *