جستجو
Close this search box.

باربری تهران به بجنورد

باربری تهران به بجنورد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تهران به بجنورد

 

بجنورد مرکز استان خراسان شمالی می باشد که در کوهپایه های آلاداغ واقع شده است. خدمات باربری تهران به بجنورد توسط شرکت باربری دی با به روزترین و کامل ترین خدمات انجام می شود. شما می توانید برای دریافت خدمات باربری تهران به بجنورد با دفتر مرکزی دی بار با شماره 02188760730 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

خدمات باربری تهران به بجنورد شامل حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم صنعتی، حمل مواد غذایی و محصولات بهداشتی و … می باشد که می توانید جهت مشاوره و راهنمایی بیشتر با کارشناسان دی بار تماس بگیرید.

مسیرهای جاده تهران به بجنورد شامل ۳ بخش می شود:

– مسیر اول از جاده تهران به سمنان و به سمت دامغان و شاهرود و در انتها به بجنورد ختم می شود. فاصله این مسیر حدود 724 کیلومتر می باشد که 8 ساعت و 37 دقیقه فاصله زمانی دارد.

– مسیر دوم از جاده تهران به فیروزکوه شروع می شود و به سمت جاده سمنان و دامغان ادامه پیدا می کند. فاصله تهران به بجنورد در این مسیر حدود 730 کیلومتر می باشد که حدود 9 ساعت و 6 دقیقه فاصله زمانی دارد.

– مسیر سوم نیز از جاده تهران به فیروزکوه و به سمت قائم شهر، گرگان و در آخر به بجنورد ختم می شود. فاصله این مسیر حدود 722 کیلومتر می باشد که حدود 10 ساعت و 15 دقیقه زمان می برد.

مقالات: باربری تهران به گرگان

باربری اثاثیه منزل تهران به بجنورد

بی شک حمل اثاثیه منزل از امورات زمان گیر و خسته کننده می باشد که تقریبا تمامی مردم از آن فراری هستند. گاهی اوقات این موضوع به دلیل شرایطی اجباری مانند تحصیلات، محل شغل، آب و هوا و … اتفاق می افتد.

باربری تهران به بجنورد

این تغییر می تواند از یک محله به محله دیگر تا استانی به استان دیگر باشد. برای خدمات حمل اثاثیه منزل می توانید از دی بار کمک بگیرید.

حمل و باربری اثاثیه منزل بین استانی باید با حساسیت و دقت بالایی انجام شود. چراکه در هنگام بارگیری و باربری، فاصله تا مقصد و ناهمواری های جاده بار بدون کوچک ترین ایراد به مقصد برسد.

برای اطمینان از سلامت بار می توانید از پرسنل بسته بندی دی بار کمک بگیرید. پرسنل دی بار تمامی لوازم منزل شما از کوچک مثل ظروف، لوازم شکستنی و … تا لوازم بزرگ مثل یخچال، فریزر و … را به صورت کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

پس از آن نوبت به بارگیری می باشد. لازم به ذکر است که تمامی رانندگان دی بار دارای چادر برزنتی هستند و تمام بار شما را پوشش می دهند تا در شرایط نامطلوب آب و هوا دچار آسیب و خسارت نشوند.

همچنین می توانید با بیمه کردن بار خیال خود را از جهت آسیب به بار راحت کنید. اگر بار شما در هنگام جابجایی دچار آسیب و خسارت شود، بیمه تمام خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

مقالات: باربری تهران به ساری

ارسال بار از تهران به بجنورد

افراد و یا شرکت هایی که تازه شروع به کار کرده اند و محصولی را تولید می کنند قطعا برای فروش آن محصول نیاز به ماشین های باربری دارند.

برای مثال اگر یک شرکت در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت می کند اگر بخواهد محصولات خود را در سطح یک شهر بفروش برساند ممکن است در آینده از بابت سود با مشکل مواجه شود.

به همین خاطر برای بازاریابی و فروش در شهرها و استان های دیگر باید از ماشین های باربری برای ارسال محصولات خود کمک بگیرد.

برای این امر نیاز به نیسان بار تهران دارید تا بتوانید محصولات خود را به راحتی و بدون هیچ مشکلی به بجنورد و سایر شهرستان ها ارسال کنید.

مزایای حمل بار تهران به بجنورد

  • ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  • حمل بار به صورت رفت و برگشت
  • پایین ترین قیمت باربری در تهران
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  • ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  • بارنامه و بیمه نامه رسمی
  • در اختیار داشتن 22.000 راننده فعال در سراسر کشور
  • تحویل به موقع و سریع بار
  • انجام خدمات باربری انواع کالاها با اوزان و تناژهای مختلف
  • تضمین سلامت کالا
  • انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی

مقالات: باربری تهران به رشت

کریه باربری تهران به بیرجند

قیمت باربری تهران به بیرجند با نیسان بار حدود 1.550.000 می باشد. اما این قیمت با توجه به عواملی مانند:

  • نوع بار
  • تعداد ماشین باربری
  • حجم بار
  • تعداد مکان های بارگیری و تخلیه بار
  • وزن بار
  • ارزش بار
  • نوع ماشین باربری
  • بیمه بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • و …

تغییر خواهد کرد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت باربری تهران به بجنورد و دیگر شهرهای استان خراسان شمالی (بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج، گرمه و …) با دفتر مرکزی دی بار 02188760730 در ارتباط باشید.

خدمات حمل بار تهران به بجنورد

با توجه به وجود شهرک های صنعتی تهران مانند شهرک صنعتی پیشوا، شهرک صنعتی پایتخت و … انجام امور حمل و نقل بین شهری به صورت چشم گیری رو به افزایش است.

معمولا حمل بار از تهران به بجنورد شامل حمل اثاثیه منزل، حمل بار صنعتی، مواد غذایی و بهداشتی و … می باشد که شرکت دی بار تمامی خدمات باربری را به صورت کاملا مطمئن و با پایین ترین تعرفه باربری انجام می دهد.

شما می توانید برای اطلاع از خدمات دی بار با کارشناسان ما تماس بگیرید و از خدمات ویژه این شرکت بهره مند شوید.

باربری تهران به بجنورد

حمل خرده بار نیز یکی دیگر از خدماتی است که دی بار در کنار دیگر امور باربری انجام می دهد. حمل خرده بار در واقع همان حمل کنار باری و روباری است که در کنار بارهای دیگر به مقصد ارسال میشود.

هزینه حمل کنارباری نسبت به باربری دربستی کمتر است. اما بسیاری از شرکت های باربری هزینه کامل را از صاحبان بار در ازای کنار باری دریافت می کنند. دی بار با تخمین مسافت پایین ترین تعرفه کنار باری را برای مشتریان محاسبه می کند.

مقالات: باربری تهران به اردبیل

خدمات باربری تهران به بجنورد با باربری دی

شرکت حمل و نقل دی بار با 28 نمایندگی رسمی در سراسر کشور و داشتن بیش از 28.000 راننده فعال در سراسر کشور آماده خدمت رسانی در زمینه امور باربری به تمام مردم عزیز کشور می باشد.

شما می توانید هر گونه خدمات باربری نظیر حمل خرده بار، حمل لوازم بهداشتی، اثاثیه منزل و … را در هر ساعت از شبانه روز با قیمت کاملا پایین از ما دریافت نمائید.

برای مشاوره و ارتباط با کارشناسان دی بار با شماره 02188760730 تماس حاصل فرمائید. همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق حمل بار خود می توانید با پایانه باربری دی بار با شماره 02188742437 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *