جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری تهران به ایلام

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تهران به ایلام - باربری دی بار

 

حمل اثاثیه منزل، حمل لوازم صنعتی، باربری مواد غذایی، مواد بهداشتی، لوازم اداری و غیره از خدمات ویژه باربری تهران به ایلام می باشد که توسط شرکت باربری دی در استان تهران به صورت شبانه روزی انجام می شود.

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری با دفتر مرکزی با شماره 02188760730 تماس بگیرید و پس از مشاوره نسبت به دریافت خودروی باری مورد نیاز خود اقدامات لازم را انجام دهید.

شهر ایلام در قسمت غربی کشور به مرکزیت استان ایلام واقع شده است. خدمات باربری از تهران به این شهر با به روزترین امکانات و ویژگی های باربری انجام می شود که می توانید برای اطلاع از مزایا و خدمات باربری تهران به ایلام با مشاورین ما همراه باشید.

از ماشین های باربری تهران به ایلام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیسان دوگانه دستی
  • نیسان دوگانه شرکتی
  • نیسان کفی
  • نیسان اتاق شمالی
  • خاور مسقف
  • خاور روباز
  • تریلی چادری
  • تریلی بغل دار
  • تریلی تک و جفت

و غیره اشاره کرد. با توجه به حجم و وزن بار خود می توانید یکی از خودروهای باربری فوق را برای ارسال بار خود از تهران به ایلام و دیگر شهرهای استان ایلام انتخاب نمایید.

مقالات: باربری تهران به بوشهر

باربری لوازم منزل از تهران به ایلام

خدمات باربری اثاثیه منزل از تهران به ایلام از خدمات بسیار مهم شرکت باربری دی می باشد که با توجه به اصول و قواعد خاصی انجام می شود. باربری اثاثیه منزل طی چند مرحله انجام می شود که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کمک از پرسنل دی بار

اولین و مهم ترین قدم بسته بندی اثاثیه منزل به صورت کاملا اصولی و مطمئن می باشد که با استفاده از نایلون های حبابدار برای لوازم بزرگ و کارتن های مخصوص برای بسته بندی لوازم کوچک تر انجام می شود.

همچنین می توانید از پرسنل بسته بندی دی بار جهت بارگیری و جابجایی لوازم منزل استفاده نمائید. پرسنل ما تمامی لوازم منزل شما را با توجه به تجربه و مهارت خود درون خودروی بار مورد نظر شما بارگیری می کنند.

  • دریافت ماشین باربری از دی بار

پس از بسته بندی می توانید با کارشناسان شرکت باربری دی تماس بگیرید. شرکت دی بار تمامی خودروهای باربری لوازم منزل از جمله نیسان بار و خاور مسقف را در اختیار شما قرار می دهد. توجه داشته باشید برای حمل اثاثیه منزل با خاور باید هزینه بیشتری را نسبت به نیسان پرداخت نمائید.

مقالات: باربری تهران به اهواز

هزینه و مزایای باربری تهران به ایلام

قیمت و تعرفه باربری تهران به ایلام ثابت نیست و با توجه به عواملی مشخص می شود که شامل موارد زیر می باشد:

  1. نوع بار
  2.  تعداد ماشین های باربری
  3. حجم بار
  4. وزن بار
  5. نوع ماشین باربری
  6. ارزش بار
  7. فاصله مبدأ تا مقصد
  8. بیمه باربری
  9.  و …

نوع ماشین باربری از مهم ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت باربری می باشد. هرچقدر ابعاد خودروی باربری بزرگ تر باشد هزینه باربری بیشتر می شود.

پایین ترین قیمت باربری را می توانید با نیسان بار تجربه کنید در غیر این صورت قیمت و هزینه باربری از تهران به ایلام با خاور و کامیونت و تریلی بیشتر خواهد شد.

بیمه باربری نیز از عوامل دیگری می باشد که بر قیمت باربری اثر می گذارد. بیمه شدن بار به اختیار صاحب بار انجام می شود و در صورت عدم تمایل وی بار بیمه نمی شود. پیشنهاد دی بار بیمه کردن بار می باشد، چراکه در صورت آسیب دیدن بار بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

مقالات: باربری تهران به بندرعباس

از مزایا و خدمات باربری تهران به ایلام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه مشاوره رایگان در جهت بارگیری و باربری
  • حمل بار به صورت رفت و برگشت
  • انجام امور و خدمات باربری در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی
  • پایین ترین قیمت باربری در تهران
  • ارائه بیمه نامه و بارنامه دولتی
  • در اختیار داشتن 22000 راننده فعال در سراسر کشور
  • بارنامه و بیمه نامه رسمی
  • ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در هر کجای ایران
  • تحویل به موقع و سریع بار
  • انجام خدمات باربری انواع کالاها با اوزان و تناژ های مختلف
  •  تضمین سلامت کالا

پایانه نیسان بار برگشتی ایلام

بسیاری از بارهایی که دی بار از تهران به این استان ارسال میکند شامل حمل بار برگشتی نیز می باشد. حمل بار از ایلام از جمله خدمات باربری می باشد که دی بار به صورت شبانه روزی انجام می دهد.

بسیاری از بارها مانند باربری نمایشگاه بین المللی ایلام و دیگر بارها با خاور و نیسان به تهران، کرج، شیراز و … حمل می شود.

خدمات نیسان بار برگشتی ایلام نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد.

نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

معمولا رانندگان نیسان و دیگر رانندگان علاقه ای به خالی برگشتن ندارند. با این روش و دریافت هزینه کم می توانند یک بار به مقصد مورد نظر خود ببرند و پس از آن به منزل و محل سکونت خود برود. این روش یک روش کاملا کارآمد برای صاحبان بار، شرکت های باربری و رانندگان نیسان می باشد.

مقالات: باربری تهران به زاهدان

حمل بار از تهران به ایلام

افراد و یا شرکت هایی که تازه شروع به کار کرده اند و محصولی را تولید می کنند، قطعا برای فروش آن محصول نیاز به ماشین های باربری دارند. برای مثال اگر یک شرکت در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت می کند، اگر بخواهد محصولات خود را در سطح یک شهر بفروش برساند ممکن است در آینده از بابت سود با مشکل مواجه شود.

به همین خاطر برای بازاریابی و فروش در شهرها و استان های دیگر باید از ماشین های باربری برای ارسال محصولات خود کمک بگیرد.

برای این امر نیاز به نیسان بار تهران دارید تا بتوانید محصولات خود را به راحتی و بدون هیچ مشکلی به ایلام و سایر شهرستان ها ارسال کنید.

ارائه خدمات باربری تهران به ایلام

شرکت باربری دی بار با تلاش و کوشش خود موفق به راه اندازی 28 نمایندگی در سراسر کشور شده است. شما می توانید کلیه خدمات باربری نظیر حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل بارهای سنگین، ترانزیت بین شهری و … با نمایندگی دی بار در شهر خود تماس بگیرید.

همچنین این شرکت دارای بیش از 28000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور می باشد و با افتخار کامل ترین ناوگان حمل سبک بار در کشور می باشد.  برای ارتباط با پایانه باربری دی بار در تهران با شماره 02155537323 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *