جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری تهران به ارومیه

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری تهران به ارومیه

 

حمل و انجام امور باربری تهران به ارومیه یکی از خدمات ویژه حمل بار است که توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

فاصله تهران تا ارومیه حدود 765 کیلومتر است که از نظر زمانی حدود 8 ساعت و 25 دقیقه فاصله می باشد. برای دریافت خدمات باربری تهران به ارومیه می توانید با نمایندگی های دی بار در مناطق تهران و یا دفتر مرکزی با شماره 02188760730 تماس بگیرید.

اگر ساکن شهر ارومیه هستید و قصد ارسال بار از ارومیه به تهران را دارید می توانید با شماره 09142406369 در تماس باشید و از خدمات این شرکت به صورت ویژه بهره مند شوید.

مقالات بیشتر: باربری ارومیه

باربری تهران به ارومیه

شرکت باربری دی برای حمل انواع بار از جمله حمل اثاثیه منزل، حمل بار از شهرک صنعتی پایتخت و دیگر شهرک های صنعتی استان تهران، حمل خرده بار و … آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. علاوه بر کلانشهر ارومیه برخی از بارها نیز به شهرهای اطراف مانند خوی، بوکان، میاندوآب و … ارسال می شود.

باربری تهران به ارومیه

از خدمات تهران به ارومیه | استان آذربایجان غربی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیسان تهران ارومیه
  • کامیون تهران ارومیه
  • وانت بار تهران ارومیه
  • خاور تهران ارومیه
  • تریلی تهران ارومیه
  • و …

شما می توانید برای درخواست ماشین باربری مورد نظر خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پس از مشاوره ماشین باربری مورد نظر خود را دریافت نمائید.

مسافت طولانی و جاده های ناهموار ارومیه یکی از دغدغه ها و نگرانی های صاحبان بار می باشد. دی بار با داشتن رانندگانی ماهر و آشنا به جاده خیال شما را از بابت سلامت بار راحت کرده است.

همچنین با بیمه کردن بار خیال شما از آسیب های احتمالی به بار کاملا آسوده می شود چرا که در صورت آسیب به بار شرکت بیمه تمام خسارات وارده به بار را جبران می کند.

مقالات: باربری صفی آباد و قلعه آقاحسن خراسان شمالی

هزینه حمل بار از تهران به ارومیه

هزینه حمل بار از تهران به ارومیه ثابت نمی باشد. عوامل مختلفی مانند مسافت، فصول باربری و … می تواند در هزینه باربری تأثیرگذار باشد.

به دلیل اینکه در فصل زمستان جاده تهران به ارومیه از شرایط جوی خوبی برخوردار نیست باربری و حمل بار باید با احتیاط و مهارت بسیار بالایی انجام شود. به همین خاطر انجام امور باربری در این فصل نسبت به فصول دیگر از هزینه ی بیشتری برخوردار میباشد.

شرکت باربری دی همان گونه که به کیفیت و تنوع خدمات باربری توجه می کند به رضایت مشتریان و صاحبین بار نیز توجه ویژه ای دارد.

هزینه باربری از تهران به ارومیه به عوامل زیر بستگی دارد:

  • تعداد ماشین باربری
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • زمان تخلیه بار
  • زمان بارگیری
  • ارزش بار
  • بیمه بار
  • وزن بار
  • نوع بار
  • و …

خدمات باربری تهران به ارومیه

از خدمات قابل ارائه توسط شرکت حمل و نقل دی بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مشتری مداری و انجام امور باربری به بهترین نحو جهت جلب رضایت مشتریان عزیز
  2. انجام امور حمل بار با تناژ و وزن های مختلف با استفاده از خودروهای باربری مناسب
  3. انجام امور حمل بار و ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در سراسر کشور
  4. ارائه مشاوره رایگان توسط کارشناسان ما جهت بارگیری و باربری
  5. در اختیار داشتن بیش از 38.000 راننده فعال در سراسر کشور
  6. امکان رزرو ماشین باربری برای بارگیری یک روز بعد
  7. در اختیار گذاشتن راننده به صورت دربستی
  8. صدور بیمه نامه و بارنامه رسمی و دولتی
  9. خدمات حمل بار به صورت رفت و برگشت
  10. حمل بار با پایین ترین تعرفه باربری
  11. تحویل به موقع و سریع بار

برای دریافت خدمات باربری به صورت ویژه با ما در ارتباط باشید تا با پرداخت کمترین تعرفه باربری بهترین و سریع ترین باربری را تجربه کنید.

مقالات بیشتر: باربری قاسم آباد و حسن آباد خراسان شمالی

حمل اثاثیه منزل تهران به ارومیه

برخی افراد به دلایل تحصیلی، شغلی، بیماری و … به شهرهای دیگر نقل مکان و مهاجرت می کنند که در این بین افرادی هم هستند که از تهران به شهرها و استان های دیگر کشور از جمله کلان شهر ارومیه نقل مکان می کنند.

به دلیل بحث ترافیک و ساعات شلوغی در تهران معمولا خدمات حمل اثاثیه منزل در ابتدای روز و یا بعد از ساعات شلوغی انجام میشود.

به همین دلیل باربری و انجام بسته بندی لوازم منزل در شرکت باربری دی نسبت به دیگر شرکت ها کمی به روزتر و متفاوت تر انجام می شود.

باربری تهران به ارومیه

حمل اثاثیه منزل از امور بسیار حساس و مهم در هر شرکت باربری می باشد. در واقع می توان گفت مهم ترین اصل در باربری اثاثیه منزل، بسته بندی لوازم می باشد. برای بسته بندی لوازم به صورت کاملا اصولی و مطمئن می توانید از پرسنل بسته بندی دی بار کمک بگیرید.

پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا مطمئن بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

شما می توانید خدمات باربری و حمل اثاثیه منزل از تهران به ارومیه را به صورت کاملا تخصصی و ویژه از ما دریافت نمائید.

اعتبار و اطمینان مشتریان دی بار به دلیل سالها زحمت و تلاش مدیریت و پرسنل باربری دی می باشد و این تلاش همچنان ادامه خواهد داشت تا خدمات باربری با کیفیتی روز افزون خدمت گزار مشتریان محترم در زمینه باربری باشد.

مقالات بیشتر: باربری خواف و نشتیفان خراسان رضوی

نیسان برگشتی ارومیه به تهران

گاهی اوقات ممکن است باربری و حمل بار از تهران به ارومیه به صورت رفت و برگشتی انجام شود. به این صورت که بار از مبدأ تهران به ارومیه ارسال می شود و پس از تخلیه بار در ارومیه بار دیگری از همان مکان یا مکان دیگر مانند باربری از نمایشگاه بین المللی ارومیه به مقصد تهران حرکت می کند.

راننده موظف است در همان روز با شکلی برنامه ریزی شده اقدام به بارگیری بار جدید کند و در زمان مشخص شده بار را به مقصد برساند.

از مزایای خدمات باربری رفت و برگشتی می توان به قیمت پایین تر آن اشاره کرد. برای اطلاع دقیق تر از تعرفه باربری و انجام امور باربری به صورت رفت و برگشت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نیسان بار و پایانه باربری تهران

شرکت باربری دی پس از 20 سال تجربه درخشان با افتخار کامل ترین ناوگان حمل سبک بار در ایران می باشد که با بیش از 40.000 راننده آماده خدمات رسانی به تمامی مردم عزیز کشور در هر نقطه ایران می باشد. برای ارسال بارهای زیر 2 تن مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار و … می توانید با باربری دی تماس بگیرید.

اگر از جمله افرادی هستید که برای بیزینس و شغل خود نیاز به یک شرکت باربری معتبر دارید می توانید با ما همراه شوید. ما از هر کجای تهران در کمترین زمان ممکن بار شما را به شهرها و کلانشهرهای دیگر مانند مشهد، شیراز، تبریز و … بصورت سریع و مطمئن ارسال می کنیم.

حمل خرده بار شامل بارهایی است که نیازی به ماشین دربستی ندارد. خرده بار معمولا با توجه به نوع و وزن بار مشخص می شود. یعنی اگر بار شما دارای وزن و ابعاد کوچکی است می توان آن را با دیگر بارها به مقصد مورد نظر ارسال کرد.

هزینه حمل کنار باری نسبت به بار دربستی کمتر می باشد. ما با تخمین مسافت هزینه کنارباری را برای شما محاسبه و دریافت می نمائیم.

برای دریافت خدمات باربری در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره 02188760730 تماس بگیرید. مشاورین و کارشناسان دی بار در دو شیفت کاری آماده خدمت رسانی در زمینه خدمات باربری به شما مردم عزیز کشور می باشند.

اگر محل سکونت شما شهر و یا استانی بجز تهران است می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما با نمایندگی شهر خود در ارتباط باشید و از خدمات باربری دی در شهر خود بهره مند شوید.

انجام امور باربری خود را با خیالی آسوده و مطمئن به ما بسپارید و از خدمات شرکت به صورت ویژه و خاص بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *