جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری بندر کنگان

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری بندر کنگان

باربری بندر کنگان تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. بندر کنگان یکی از شهرهای استان بوشهر می‌باشد که باربری از این شهر توسط باربری دی انجام می‌شود. شما می‌توانید با شماره‌گیری 09172039080 با نمایندگی این شرکت تماس بگیرید و بار خود را اعلام کنید و از بین رانندگان دی بار یکی را به‌دلخواه باتوجه‌به نوع بار، حجم بار، وزن بار و … ماشین موردنظر خود را دریافت کنید. برای اطلاع از باربری بندر کنگان با باربری دی همراه باشید.

باربری بندر کنگان به تهران

از عمده باربری‌هایی که توسط باربری دی انجام می‌شود باربری به تهران است. باربری از بندر کنگان به تهران می‌تواند شامل حمل اثاثیه منزل، حمل‌ونقل بین‌شهری و … باشد.

فاصله بندر کنگان تا تهران حدود 1272 کیلومتر می‌باشد که از نظر زمانی حدود 14 ساعت و 30 دقیقه فاصله است. اگر باری از بندر کنگان دارید و می‌خواهید به شهرهای دور مانند تهران، مشهد، تبریز و … بفرستید با دی بار تماس بگیرید.

شما می توانید در این سایت درباره باربری های شهر های مختلف مانند باربری آبدانان و … اطلاعات کسب کنید.

هزینه باربری

هزینه باربری از بندر کنگان به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • بیمه بار
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین باربری
  • ارزش بار

برای اطلاع از قیمت بار خود با شماره 02188742437 تماس بگیرید.

ارسال محصولات غذایی از بندر کنگان

در بندر کنگان کارخانه‌های مختلفی در زمینه های صنعتی، پلاستیک، غذایی و … مشغول به فعالیت هستند. این کارخانه‌ها برای ارسال محصولات خود در سطح شهر و شهرهای دیگر کشور نیاز به ماشین باربری دارند.

هر نوع محصول برای باربری نیاز به ماشین مخصوص به خود دارد. مثلاً محصولات غذایی باید با ماشین‌های یخچال‌دار حمل شوند تا در هنگام باربری به شهرهای دور خراب نشوند.

ماشین‌های باربری

ماشین‌های باربری دی از خودروهای سبک که شامل (آریسان، نیسان) و خودرو‌های سنگین (خاور، کامیونت، تریلی و …) می‌باشد را در اختیار دارد تا در کمترین زمان برای شما ارسال کند.

همچنین پس از اعلام بار ماشین باربری در کمتر از 2 ساعت به مبدأ می‌رسد و یا می‌توان در زمان اعلام شده توسط صاحب بار، ماشین را ارسال کرد.

ارسال خرده بار از بندر کنگان

بسیاری از بارهایی که از بندر کنگان به شهرهای دیگر کشور ارسال می‌شود به دلیل ابعاد و حجم کوچکی که دارند نیازی به ماشین دربستی ندارند و به‌صورت خرده بار حمل می‌شود. هزینه خرده بار باتوجه‌به نوع بار و فاصله مبدأ تا مقصد برآورد می‌شود.

لازم به ذکر است که بارهایی که به‌صورت کنار باری و خرده بار حمل می‌شود بیمه ندارند.

حمل اثاثیه منزل از بندر کنگان

از دیگر باربری‌هایی که توسط باربری دی انجام می‌شود باربری اثاثیه منزل می‌باشد. قبل از بارگیری و باربری مهم‌ترین امر نوع بسته‌بندی اثاثیه منزل می‌باشد.

بسته‌بندی اگر اصولی و مطمئن نباشد ممکن است در هنگام باربری دچار آسیب شود. به همین منظور باربری دی برای سهولت کار و صرفه‌جویی در زمان شما می‌تواند کارگر بسته‌بندی برای شما ارسال کند.

کارگر بسته‌بندی تمامی لوازم منزل شمارا از کوچک (ظروف، میز و صندلی و …) تا بزرگ‌ترین (یخچال، فریزر و …) را به‌صورت کاملاً اصولی و مطمئن بسته‌بندی می‌کند. پس از بسته‌بندی بارگیری و باربری توسط تیم دی بار صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *