جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری بندر دیلم

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

نمایندگی بندر دیلم

در باربری بندر دیلم، یکی از نمایندگی های دی بار است که در شهرستان بندر دیلم (استان بوشهر)مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری مانند حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار است. برای حمل و باربری سریع باید بسته‌ بندی مناسبی انجام‌ گرفته باشد.

در صورت بسته‌ بندی نامناسب ممکن است بار جای اضافه بگیرد و یا در هنگام بارگیری و باربری صدمه ببیند. به همین خاطر باربری دی برای بسته‌بندی و صرفه‌جویی در زمان برای شما کارگر بسته‌بندی ارسال می‌کند.

کارگر بسته‌بندی تمامی لوازم منزل شما را به‌صورت کاملاً اصولی بسته‌بندی می‌کند تا در هنگام بارگیری و باربری آسیب نبیند. این امر باعث می‌شود که در زمان شما صرفه‌جویی شده و همین طور کمتر خسته شوید.

باربری از بندر دیلم به تهران

باربری از این بندر به تهران توسط باربری دی مطمئن و سریع انجام می‌شود. کارخانه‌ها و شرکت‌های مختلفی در زمینه محصولات دریایی، غذایی و … مشغول به فعالیت هستند. شما می‌توانید برای ارسال محصولات خود به‌صورت کاملاً مطمئن و سریع با دی بار تماس بگیرید.

ماشین‌های باربری

باربری دی تمام ماشین‌های باربری از ماشین‌های نیمه‌سنگین (آریسان، نیسان و …) تا ماشین‌های سنگین (خاور، کامیونت و تریلی) را برای باربری در اختیار دارد. شما کافی است بار خود را اعلام کنید تا ما نسبت به بار شما ماشین مناسب باربری را در کمترین زمان ممکن ارسال کنیم.

حمل کنار باری از بندر دیلم

حمل کنار باری یکی از امکانات ویژه باربری دی است که می‌توانید بارهایی که دارای حجم و ابعاد کوچک هستند را به‌ صورت کنار باری در کنار بارهای دیگر به مقصد خود ارسال کنید. باربری دی با تخمین مسافت و نوع باری که قرار است ارسال کند هزینه کنار باری را از شما دریافت می‌کند.

شما می توانید در این سایت درباره باربری های شهر های مختلف مانند باربری اردستان و… اطلاعات کسب کنید.

شماره باربری های بندر دیلم

شرکت باربری دی باسابقه یک دهه درخشان توانسته با تلاش خود 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور تأسیس کند. شما می‌توانید در هر کجای ایران با دفتر نمایندگی شهر خود تماس بگیرید و ماشین موردنظر خود را سریع دریافت کنید.

برای ارتباط با نمایندگی شهر خود با شماره 09172039080 و برای ارتباط با دفتر مرکزی دی بار با شماره 02186121085 تماس بگیرید.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *