جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری بندر امام خمینی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری بندر امام خمینی

بندر امام خمینی در استان خوزستان واقع شده است و باربری بندر امام خمینی توسط باربری دی سریع و مطمئن انجام می شود.

شما می توانید با شماره گیری دفتر نمایندگی دی بار 09165444537 و یا دفتر مرکزی دی بار 02188760730 بار خود را اعلام کنید.و از بین رانندگان باربری دی یکی را به دلخواه با توجه به نوع بار، وزن بار، حجم بار و … انتخاب و ماشین باربری مورد نظر خود را دریافت کنید.

پس از اعلام بار ماشین مورد نظر شما حداقل تا 2 ساعت و یا در زمان مشخص شده توسط صاحب بار به مبدأ می رود.

باربری بندر امام خمینی به تهران

بندر امام خمینی موقعیت خوبی به آب های جنوبی کشور دارد.و حمل و نقل و باربری در این ناحیه بسیار زیاد است. باربری از بندر و کارخانجات این شهرستان توسط باربری دی انجام می شود. اگر نیاز به باربری ارزان و سریع دارید با باربری دی تماس بگیرید.

همچنین می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما و یا نمایندگی های دی بار در شهرهای مختلف شماره نمایندگی شهر خود را پیدا کنید.

ماشین های باربری دی

باربری دی با تلاش و کوشش فراوان توانسته است.تمامی ماشین های باربری را در اختیار خود داشته باشد.تا تمامی خدمات باربری را برای مردم عزیز کشور فراهم سازد.

شما می توانید ماشین مورد نیاز باربری خود را با توجه به نوع بار، حجم بار و … انتخاب کنید.و یا اگر از ماشین مورد نظر خود اطلاع ندارید و یا نمی دانید چه ماشینی برای بار شما مناسب است.با دفتر مرکزی ما تماس بگیرید تا مشاورین ما شما را راهنمایی کنند.

حمل کنارباری از بندر امام خمینی

یکی دیگر از باربری هایی که دی بار انجام می دهد، باربری و حمل خرده بار می باشد. بسیاری از بارها به دلیل ابعاد و حجم کوچکی که دارند نیازی به ماشین دربستی ندارند و می توان آن بار را به صورت خرده بار در کنار بارهای دیگر ارسال کرد.

برخی از باربری ها هزینه کامل باربری را از مشتریان در ازای کنار باری دریافت می کنند. باربری دی با تخمین مسافت و نوع بار قیمت کنار باری را برای شما محاسبه می کند.

شماره باربری بندر امام خمینی

برای اطلاع از خدمات باربری در بندر امام خمینی و اعلام بار خود می توانید با شماره 09165444537 تماس بگیرید و یا می توانید با دفتر مرکزی باربری دی با شماره 02186120078 تماس بگیرید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات لازم درباره باری که قصد ارسال به شهرها و استان های دیگر کشور را دارید با دفتر مرکزی باربری دی تماس بگیرید.

برای اطلاع از باربری خارک روی لینک بزنید.

حمل اثاثیه منزل با باربری بندر امام خمینی

مردم بندر امام خمینی گاهی اوقات به دلیل شرایط مختلف مجبور به جا به جایی محل سکونت خود می شوند. برای اسباب کشی.باید چند نکته را در نظر.گرفت که در مقاله های.دیگر به آن اشاره.شده است.

برای باربری اثاثیه منزل ابتدا.باید بسته بندی اصولی و خوبی.را برای اسباب منزل خود.در نظر گرفته باشید. زیرا در صورت.بسته بندی نامناسب ممکن.است لوازم منزل.شما در هنگام بارگیری.و باربری دچار آسیب شود. شما میتوانید.برای سهولت در انجام.کار از خدمات باربری.دی (ارائه کارگر بسته.بندی) استفاده نمائید.

پس از بسته بندی.اثاثیه منزل بارگیری.و باربری انجام می گیرد. اگر زمان مشخصی.برای بارگیری خود در.نظر دارید حداکثر 2 ساعت.قبل بارگیری با باربری.دی تماس بگیرید و.ماشین باربری.مورد نیاز خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *