جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری بم و بندان خراسان جنوبی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری بم و بندان

 

بم روستایی در دهستان آیسک بخش آیسک شهرستان سرایان استان خراسان جنوبی می باشد. بندان نیز مرکز دهستان بندان بخش مرکزی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی می باشد. خدمات باربری بم و بندان توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود.

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری از این دو روستا با شماره باربری 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات این شرکت به صورت شبانه روزی بهره مند شوید.

خدمات باربری بم و بندان شامل حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل لوازم و مواد غذایی و … می باشد. اگر نیاز به باربری از این دو روستا را دارید تا انتهای این مقاله با شرکت حمل و نقل دی همراه باشید.

مقالات بیشتر: باربری اصفاک و حجت آباد خراسان جنوبی

باربری بم و بندان به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری بم و بندان به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول حدود 978 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 11 ساعت و 65 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از بم به سمت گناباد، سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند که در آخر به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم شامل 1094 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی 12 ساعت فاصله می باشد. این مسیر از سمت بم به سمت طبس، خور، انارک، زواره، کاشان و قم حرکت می کند که در آخر به تهران میرسد.
  • مسیر سوم شامل 1025 کیلومتر است که حدود 12 ساعت 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر دوم تا شهرستان زواره ادامه دارد که بعد از آن از طریق جاده جندق به سمت سمنان و تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان شرکت باربری دی با توجه به شرایط آب و هوا، ترافیک حمل و نقل جاده و … یک مسیر را برای تسریع در زمان باربری انتخاب و همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از آسیب به بار استفاده می کنند. برای استعلام قیمت، ارسال بار و سایر خدمات باربری با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

خدمات و هزینه های باربری بم و بندان

خدمات باربری توسط شرکت دی بار به صورت زیر می باشد:

  1. حمل بار به صورت شبانه روزی
  2. ارائه و صدور بارنامه رسمی و دولتی
  3. صدور بیمه نامه در صورت لزوم
  4. استفاده از تمامی خودروهای باربری
  5. راه اندازی 28 نمایندگی و ارائه خدمات در تمامی شهرها و استان های کشور
  6. تضمین کیفیت و سلامت بار
  7. و …

هزینه باربری نیز از این دو روستا ثابت نیست و با توجه به موارد مهمی مشخص می شود که این موارد شامل:

  • نوع بار
  • بیمه بار
  • ارزش بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  •  تعداد ماشین های باربری
  • و …

می باشد. نوع ماشین باربری از موارد بسیار مهم در تعیین قیمت باربری می باشد. به این صورت که اگر بار شما با نیسان حمل شود یک تعرفه دارد و اگر با ماشین های بزرگ تر مانند خاور، کامیونت و تریلی حمل شود تعرفه و قیمت بیشتری خواهد داشت.

بیمه باربری نیز از جمله مواردی است که برای صاحب بار مناسب می باشد. بیمه شدن بار با توجه به درخواست مشتری انجام می شود و در صورت عدم نیاز، بار بیمه نمی شود اما پیشنهاد ما به شما برای حمل بار خود بیمه کردن بار است چرا که در صورت آسیب و خسارت، بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

حمل اثاثیه منزل از بم و بندان

حمل اثاثیه منزل از مهم ترین امور باربری هر شرکتی می باشد چرا که نوع بسته بندی، بارگیری، باربری و تخلیه بار باید به صورت کاملا دقیق و اصولی انجام شود و در صورت انجام نادرست یکی از این موارد ممکن است بار دچار آسیب شود.

به همین منظور شرکت باربری دی برای برطرف کردن استرس شما در صورت لزوم و اعلام نیاز شما پرسنل مخصوص بسته بندی خود را اعزام می نماید. پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما از کوچک تا بزرگ را با استفاده از کارتن های مخصوص و نایلون های حبابدار بسته بندی می کنند.

باربری بم و بندان

این موضوع هم در مدت زمان بسته بندی تأثیر مطلوبی خواهد داشت و هم در میزان خستگی شما کمک بسزایی می کند. استفاده از پرسنل بسته بندی علاوه بر موارد بالا این اطمینان را به شما می دهد که بار شما دچار خسارت و آسیب دیدگی نمی شود.

پس از بسته بندی می توانید با کارشناسان ما با شماره 09156665639 تماس بگیرید و ماشین مورد نیاز خود را با توجه به حجم و وزن بار خود دریافت نمائید.

همچنین می توانید پس از باربری برای تخلیه بار از پرسنل دی بار استفاده نمائید. خدمات حمل اثاثیه منزل از 0 تا 100 را می توانید با خیالی آسوده به شرکت حمل و نقل دی بار بسپارید.

مقالات بیشتر: باربری کلشانه، شیرگشت و ده محمد خراسان جنوبی

وانت بار و نیسان بار بم و بندان

خدمات نیسان بار و وانت بار بم و بندان خراسان جنوبی شامل بارهایی می باشد که دارای تناژ باری 2 تن الی 2 تن و 200 می باشد.

اگر بار شما دارای تناژ باری بیشتری باشد باید آن را با خاور و ماشین های بزرگ تری حمل کنید. همچنین اگر بار شما به اندازه اتاق نیسان باشد اما تناژ بیشتری داشته باشد هم باید آن را با خاور جابجا کنید.

شرکت دی بار با تلاش و کوشش موفق به راه اندازی 28 نمایندگی در سراسر کشور شده است که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری به شما عزیزان می باشد.

همچنین این شرکت دارای بیش از 28.000 راننده نیسان و دیگر خودروهای باربری در سراسر کشور می باشد. فقط کافیست با تلفن همراه خود با نمایندگی مورد نظر تماس بگیرید تا تجربه یک باربری مطمئن، سریع و ارزان را تجربه نمائید.

لازم به ذکر است برای بارگیری 2 الی 3 ساعت قبل با کارشناسان شهر خود تماس بگیرید تا دی بار بتواند به راحتی و در اسرع وقت ماشین مورد نیاز شما را برای بارگیری به مبدأ ارسال کند. همچنین می توانید برای ارتباط با دفتر مرکزی دی بار در تهران با شماره 02188760730 تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *