جستجو
Close this search box.

باربری بردسکن و کندر خراسان رضوی

باربری بردسکن و کندر خراسان رضوی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری بردسکن و کندر

 

خدمات باربری بردسکن و کندر توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود. شما می توانید برای اطلاع از مزایا و نوع خدمات باربری در این دو شهر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

همچنین می توانید برای درخواست خدمات باربری با نمایندگی دی بار در خراسان با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

بردسکن یکی از شهرهای غربی استان خراسان رضوی می باشد. این شهر در مسیر یکی از راه های خراسان به نقاط کویری کشور می باشد و کندر شهری تاریخی در شهرستان خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی می باشد.

مقالات بیشتر: باربری چاه تلخ و درونه

باربری بردسکن و کندر به تهران

از دو مسیر می توان خدمات باربری بردسکن و کندر به تهران را انجام داد که این دو مسیر شامل موارد زیر می باشد:

  • مسیر اول شامل 639 کیلومتر است که حدود 7 ساعت و 30 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت بردسکن به سمت سبزوار، شاهرود و سمنان حرکت می کند که در نهایت به تهران ختم می شود.
  • مسیر دوم شامل 645 کیلومتر است که حدود 8 ساعت فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر اول تا سمنان ادامه خواهد داشت و بعد از ان از طریق جاده فیروزکوه به سمت تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان دی بار با استفاده از سابقه خود یک مسیر را با توجه به ترافیک حمل و نقل جاده و شرایط آب و هوایی انتخاب میکنند و همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از آسیب و خسارت در زمان بارندگی باران و برف استفاده می کنند.

شما می توانید برای رزرو ماشین باربری مورد نیاز خود با کارشناسان دی بار تماس بگیرید.

هزینه حمل و خدمات باربری بردسکن و کندر

هزینه باربری بردسکن و کندر با توجه به عواملی مشخص می شود که این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • تعداد ماشین های باربری
  • وزن بار
  • نوع ماشین باربری
  • حجم بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • ارزش بار
  • بیمه باربری
  • و …

فاصله مبدأ تا مقصد یکی از عوامل مهم در مشخص شدن تعرفه باربری می باشد. در واقع هر چقدر مسیر باربری دورتر باشد هزینه حمل بار نیز بیشتر خواهد بود.

نوع ماشین باربری نیز از عوامل دیگری است که بر قیمت باربری تأثیرگذار است. هرچقدر ماشین درخواستی شما بزرگ تر باشد هزینه آن نیز بیشتر می باشد.

اگر حجم و وزن بار شما بیشتر از نیسان بار باشد و آن را با خاور و کامیونت و … حمل کنید باید هزینه بیشتری را نیز برای ارسال بار خود پرداخت کنید.

دی بار در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات، سریع ترین، ارزان ترین و مطمئن ترین باربری را برای شما انجام دهد. از خدمات دی بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. تضمین کیفیت سلامت کالا
  2. در اختیار داشتن بیش از 28.000 راننده نیسان
  3. پایین ترین تعرفه باربری
  4. ارائه خدمات به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته
  5. دارای 28 نمایندگی رسمی در سراسر کشور
  6. ارائه بیمه نامه و بارنامه رسمی
  7. و …

شما می توانید برای دریافت خدمات باربری دی بار با نمایندگی شهر مورد نظر خود تماس بگیرید و پس از مشاوره ماشین مورد نیاز خود را دریافت نمائید.

مقالات بیشتر: باربری بم و بندان خراسان جنوبی

حمل اثاثیه منزل بردسکن و کندر

حمل اثاثیه منزل یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر فرد در اسباب‌کشی است. در گذشته که خانه‌ های آپارتمانی کم‌تر بودند، اسباب‌کشی کار ساده‌تری بود.

خانواده‌ ها شخصا اثاثیه منزلشان را بسته‌بندی کرده و با کرایه نیسان بار یا خاورهای شخصی، اثاثیه را به جای دیگری می‌بردند. اما امروزه وسایل منزل تنوع بیشتری پیدا کرده‌ اند و سنگین‌ تر شده‌اند. همچنین معمولا خانه‌ ها آپارتمانی هستند و اجازه استفاده از آسانسور برای حمل اثاثیه منزل وجود ندارد.

باربری بردسکن و کندر

برای اسباب کشی امکاناتی نظیر :

  • بسته‌بندی صحیح: بسته‌ بندی صحیح یکی از مهم‌ ترین فاکتور هایی است که باعث سالم ماندن اثاثیه منزل هنگام جابجایی می‌شود.
  • ماشین مناسب: شما باید با توجه به حجم اثاثیه منزل بهترین ماشین را انتخاب کنید. هرگز بخاطر هزینه کمتر ماشین‌هایی با ظرفیت نامناسب را انتخاب نکنید.
  • کارگران حرفه‌ ای: کارگرانی که در زمینه حمل اثاثیه منزل فعالیت می‌کنند، باید تخصص لازم در این زمینه را داشته باشند. به همین دلیل لازم است پیش از هر چیز اطمینان داشته باشید که کارگران مورد نظر شما تجربه و مهارت کافی در این زمینه را داشته باشند.

یکی از مهمترین وسایل در بسته بندی وسایل کارتن خواهد بود که باید محکم بوده و توانایی تحمل وزن وسیله ها را داشته باشد. همچنین از پلاستیک ها یا نایلون های حباب دار نیز استفاده می شود که جلو ضربه را در هنگام حمل بار می گیرند.

بر روی کارتن نیز از چسب هایی متفاوت و محکم استفاده شود تا وسایل بیرون نریزند. شما می توانید برای انجام امور بسته بندی و حمل اثاثیه منزل با نمایندگی های دی بار در شهر و استان خود تماس بگیرید و جابجایی منزل خود را به ما بسپارید.

مقالات بیشتر: باربری نیازآباد و مژن آباد

نیسان بار بردسکن و کندر

خدمات نیسان بار در بردسکن و کندر استان خراسان رضوی شامل بارهایی می باشد که دارای تناژ باری تا 2 تن و 200 را دارند. البته این نکته را در نظر بگیرید که حجم بار باید به گونه ای باشد که درون نیسان جای بگیرد.

اگر بار شما 2 تن وزن داشته باشد ولی حجم آن زیاد باشد باید از خاور جهت جابجایی آن استفاده نمائید. همچنین اگر بار شما در نیسان قرار بگیرد ولی تناژ باری آن بیشتر از 2.5 تن باشد آن را هم باید با خاور و کامیونت های مسقف و روباز جابجا کنید.

برای مشاوره و راهنمایی بیشتر با نمایندگی شهر مورد نظر خود تماس بگیرید و پس از مشاوره ماشین باربری خود را از ما دریافت نمائید.

لازم به ذکر است که شرکت باربری دی در بیشتر استان های کشور تمامی خودروهای باربری را پوشش داده است. از خودروهای باربری دی بار می توان به وانت بار و نیسان بار، خاور، کامیونت، تریلی و … اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *