جستجو
Close this search box.

باربری انابد و شهرآباد خراسان رضوی

باربری انابد و شهرآباد خراسان رضوی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری انابد و شهرآباد

خدمات باربری انابد و شهرآباد استان خراسان رضوی توسط شرکت باربری دی به صورت شبانه روزی انجام می شود. برای دریافت خدمات باربری از انابد و شهرآباد می توانید با شماره 09156665639 تماس بگیرید و از خدمات شرکت دی بار در دو شهر بهره مند شوید.

انابد شهری در بخش انابد شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی می باشد. شهرآباد از شمال به بردسکن، از شمال شرق به خلیل آباد و کاشمر و از جنوب شرقی به بجستان می رسد.

مقالات بیشتر: باربری بردسکن و کندر خراسان رضوی

باربری انابد و شهرآباد به تهران

خدمات باربری انابد و شهرآباد به تهران شامل یک مسیر می باشد که از انابد و شهرآباد به سمت سبزوار، داورزن، شاهرود و سمنان ادامه دارد و در آخر به تهران ختم می شود. خدمات باربری از انابد و شهرآباد به تهران می تواند شامل حمل اثاثیه منزل، حمل کنارباری، حمل لوازم صنعتی و … باشد.

بارگیری و باربری لوازم صنعتی را می توانید با نیسان بار و خاور انجام دهید. خدمات نیسان بار شامل بارهایی می باشد که وزن آن ها 2 الی 2 تن و 200 می باشد. اگر بار شما بیشتر از 2 تن و 200 باشد باید آن را با خاور و ماشین های بزرگ تر مانند کامیون و تریلی حمل کنید.

تمامی رانندگان دی بار با مهارت و سابقه بالا در جاده ها بار شما را بدون کوچک ترین آسیب و با سلامت کامل به مقصد حمل می کنند. همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از آسیب به بار در زمان بارندگی استفاده می کنند.

خدمات نیسان بار برگشتی انابد و شهرآباد

بسیاری از باربری های بین شهری به صورت نیسان بار برگشتی انجام می شود. نیسان بار برگشتی به این منظور است که رانندگان نیسان از مبدأ یک شهر به مقصد شهر دیگر حرکت می کنند و پس از تخلیه بار معمولا علاقه دارند یک بار دیگر به مقصد مورد نظر خود حمل کنند. حال می تواند این مقصد منزل آنها باشد.

خدمات نیسان بار برگشتی انابد و شهرآباد نسبت به دیگر خدمات باربری کمی تفاوت دارد. این تفاوت بیشتر در هزینه و قیمت باربری به چشم می خورد.

نیسان بار برگشتی به این صورت است که ماشین باری را در مقصد به صاحب بار تحویل داده است و برای برگشت به منزل خود نیاز به یک بار دارد.

برای مثال فرض کنید یک بار از مبدأ تهران به مقصد انابد حرکت می کند و پس از تخلیه بار راننده قصد دارد مجددا به تهران باز گردد. برای بازگشت می تواند یک بار از انابد به مقصد تهران با هزینه پایین تر دریافت کند و به سمت تهران حرکت کند.

شرکت باربری دی با بیش از چندین سال تجربه درخشان در زمینه باربری موفق به راه اندازی 28 نمایندگی در سراسر کشور شده است. همچنین این شرکت دارای بیش از 28.000 راننده نیسان فعال در سراسر کشور می باشد.

مقالات: باربری نمایشگاه بین المللی استان خراسان رضوی | مشهد

حمل اثاثیه منزل انابد و شهرآباد

خدمات حمل اثاثیه منزل از خدمات ویژه و مهم شرکت باربری دی می باشد چرا که نوع بارگیری و باربری لوازم منزل از حساسیت و دقت بالایی برخوردار است.

بسته بندی لوازم منزل از اصلی ترین اموری می باشد که قبل از درخواست ماشین باربری باید انجام دهید. برای تسریع در زمان و اطمینان از بسته بندی اصولی می توانید از خدمات بسته بندی دی بار استفاده نمائید.

باربری انابد و شهرآباد

شرکت دی بار با ارسال پرسنل بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی می کند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب و خسارت نشود. بسته بندی لوازم منزل با استفاده از نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص با ابعاد مختلف صورت می گیرد.

پس از بسته بندی می توانید با نمایندگی دی بار در مشهد با شماره 09156665639 تماس بگیرید و با توجه به حجم و وزن بار خود ماشین مورد نیاز خود را با کمترین تعرفه باربری از دی بار دریافت نمائید.

مقالات بیشتر: باربری چاه تلخ و درونه خراسان رضوی

وانت بار و نیسان بار انابد و شهرآباد

شرکت باربری دی با تلاش و کوشش بسیار موفق به در اختیار گرفتن بیش از 28.000 راننده نیسان در سراسر کشور شده است. همچنین این شرکت دارای 28 نمایندگی در سراسر کشور می باشد که آماده ارائه تمامی خدمات باربری به صورت شبانه روزی می باشد.

برای دریافت خدمات نیسان بار و وانت بار در شهر و استان مورد نظر خود می توانید به صفحه تماس با ما سایت دی بار مراجعه کنید و پس از ارتباط با نمایندگی و اطلاع از قیمت باربری، ماشین مورد نیاز خود را دریافت نمائید.

لازم به ذکر است که هزینه باربری ثابت نیست و با توجه به عوامل متفاوتی مشخص می شود که شامل موارد زیر می باشد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • بیمه بار
  • ارزش بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین های باربری
  • و …

برای استعلام دقیق قیمت باربری خود می توانید با دفتر مرکزی دی بار در تهران با شماره 02188760730 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *