جستجو
Close this search box.

باربری بجنورد

باربری بجنورد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری بجنورد

شهر بجنورد در قسمت شمال شرقی کشور قرار دارد و مرکز استان خراسان شمالی است. باربری در این منطقه رونق فراوانی دارد چرا که زمین های کشاورزی و محصولات تولیدی این شهر بسیار زیاد است و مازاد بر مصرف این شهر به شهرهای دیگر خصوصا تهران ارسال می شود.  باربری بجنورد شامل حمل اثاثیه منزل، تولیدات کشاورزی و دامی، تولیدات صنعتی و شیمیایی ، تولیدات کارگاهی و غذایی است که توسط خودروهای باربری سبک و سنگین به سراسر کشور ارسال می شود. یکی از نمایندگی های باربری دی بار در شهر بجنورد واقع شده تا خدمات باربری بجنورد را به هموطنان عزیز در این شهر و شهرهای اطراف ارائه دهد. 

باربری بجنورد به تهران

شهر تهران به دلیل پایتخت بودن و داشتن جمعیت زیاد همواره بازار خوبی برای تولیدات کشاورزی، دامی و صنعتی شهرهای دیگر بوده است. یکی از باربری هایی که سامانه باربری دی انجام می دهد باربری بجنورد به تهران می باشد. فاصله بجنورد تا تهران حدود 740 کیلومتر است که مسافت دوری می باشد. رانندگان باربری دی بار در نهایت سرعت و دقت بارهای مشتریان این باربری را به سلامت به مقصد می رسانند. اهالی محترم شهر بجنورد می توانند از حمل بار برگشتی تهران استفاده کنند و با پرداخت هزینه کمتر خریدهای خود را از تهران انجام داده و در شهر خود دریافت نمایند.  

شماره باربری بجنورد

برای ارتباط با دفتر اصلی باربری بجنورد می توانید با شماره 09156665639 تماس بگیرید و نوع باری که می خواهید حمل کنید را اطلاع دهید. پس از اعلام بار تعرفه باربری بجنورد برای شما برآورد و به شما اعلام خواهد شد. در صورت توافق طرفین خودروی باربری در کمتر از یک ساعت در مکان بارگیری حاضر شده و لوازم و وسایل با دقت در خودروی باری بارگیری می شود. 

باربری بجنورد شماره باربری بجنورد

ارسال خرده بار از بجنورد به شهرستان ها

بارهایی که فضای کمی در خودروی باری می گیرند تحت عنوان خرده بار نامیده می شوند. یکی از خدماتی که باربری دی بار به مشتریان خود ارائه نموده است حمل خرده بار است. راننده خودروی باری با بارگیری بارهای مشتریان مختلف که مقصد یکسانی با هم دارند کرایه حمل کمتری از هر یک از مشتریان دریافت می کند. حمل خرده بار از بجنورد به شهرستانها بسیار صورت می گیرد و این خدمات برای اهالی این شهر و شهرهای اطراف بسیار مقرون به صرفه است. 

حمل اثاثیه منزل از بجنورد

حمل اثاثیه منزل بین شهری یکی دیگر از خدمات باربری بجنورد است. برخی افراد به دلایل شغلی، تحصیلی، خانوادگی و … اقدام به مهاجرت به شهرهای دیگر می کنند. برای حمل اثاثیه منزل از بجنورد به شهرهای دیگر باید از خدمات باربری بین شهری استفاده کنید. 

اولین و مهم ترین موضوع برای اثاث کشی ، بسته بندی اصولی اثاثیه منزل است. سامانه باربری دی با اعزام کارگر بسته بندی کار شما را از نظر زمانی و خستگی روحی و جسمی راحت کرده است.

کارگران بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را از بزرگ مانند یخچال و فریزر تا لوازم کوچک مثل میز و صندلی و … را به بهترین نحو ممکن بسته بندی می کنند. با این کار هم شما از نظر روحی و جسمی خسته نمی شوید و هم خیال شما از سلامت لوازم منزل راحت می شود.

ارسال کالا از بجنورد

کسانی که دارای کارخانجات در شهر بجنورد هستند برای ارسال محصولات خود به دیگر شهرهای کشور نیاز به ماشین های مخصوص باربری دارند. برای مثال کارخانه لبنیات نمی تواند فقط در سطح شهر خود محصولاتش را به فروش برساند زیرا با این کار سوددهی لازم را نخواهد داشت. برای همین محصولات خود را به دیگر کلان شهرهای کشور مانند اصفهان ، شیراز ، تهران و … ارسال می کند.

برای ارسال محصولات لبنی مانند شیر ، ماست و … نیاز به ماشین های یخچال دار می باشد که در مسافت های طولانی خراب و فاسد نشوند. همچنین برای دیگر محصولات نیاز به ماشین های خاص خود می باشد.

باربری بجنورد بیمه کردن بار

بیمه کردن بار بجنورد

یکی دیگر از امکانات سامانه باربری دی بیمه کردن تمامی بارها می باشد. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار می باشد و در صورت عدم نیاز از سوی صاحب بار، بیمه بار انجام نمی شود.  ولی پیشنهاد ما به شما بیمه کردن بار است چرا که هزینه بیمه کردن بارها بسیار کم می باشد و با بیمه کردن ، در صورت آسیب و خسارت به بار، شرکت بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

باربری بجنورد به قزوین

یکی از باربری هایی که بسیار زیاد انجام می شود باربری بجنورد به قزوین و بالعکس می باشد. باربری قزوین به بجنورد نیاز به تجربه و شناخت کامل جاده دارد زیرا فاصله بسیار زیادی بین این دو شهر می باشد. اگر شما باری از بجنورد دارید و می خواهید به شهرهای دور مانند یزد ، قزوین و … ارسال کنید از باربری دی کمک بگیرید.

حمل کنار باری از بجنورد به تهران

حمل کنار باری در واقع همان روباری و خرده بار است که توسط شرکت باربری دی به روز شده و تغییراتی در آن به وجود آمده است. اگر شما قصد ارسال بار از بجنورد به تهران را دارید بهتر است بار خود را بیمه کنید تا خیالتان از بابت آسیب احتمالی به بار راحت باشد. زیرا در صورت بروز حادثه یا آسیب به بار شرکت بیمه خسارات وارده را جبران خواهد کرد.

باربری دی بار ؛ پیشرو در خدمات باربری بین شهری 

باربری دی بار با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات باربری بین شهری با انواع خودروهای سبک و سنگین ، افتخار دارد با بیش از 30 نمایندگی فعال خود در کشور تعرفه خدمات خود را در حداقل ممکن قرار داده و با رعایت حقوق مشتریان خود روز به روز بر شمار آنها بیفزاید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری میتوانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *