جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری گنبد کاووس

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری گنبد کاووس باربری دی

شهر گنبد کاووس در استان گلستان است که در قسمت شمالی کشور قرار گرفته است. استان گلستان از شمال با کشور ترکمنستان ، از سمت شرق با خراسان شمالی ، از جنوب با استان سمنان و از غرب با استان مازندران احاطه شده است. برای اطلاع از باربری گنبد کاووس با شماره 09114125735 تماس بگیرید.

باربری گنبد کاووس به تهران

گنبد کاووس دارای محصولات متنوع زیادی می باشد. از معروف ترین محصولات گنبد کاووس می توان به برنج و چای آن اشاره کرد.

یکی از بیشترین باربری هایی که سامانه باربری دی انجام می دهد باربری از گنبد کاووس به تهران می باشد. فاصله گنبد کاووس تا تهران حدود 450 کیلومتر می باشد که باربری از آنجا نیاز به یک باربری سریع و مطمئن دارد.

باربری گنبد کاووس به مشهد

یکی از باربری هایی که بسیار زیاد انجام می شود باربری از گنبد کاووس به مشهد و بالعکس می باشد. باربری از گنبد کاووس به مشهد نیاز به تجربه و شناخت کامل جاده دارد زیرا فاصله بسیار زیادی بین این دو شهر می باشد.

اگر شما باری از گنبد کاووس دارید و می خواهید به شهرهای دور مانند اهواز ، یزد و … ارسال کنید از باربری دی کمک بگیرید.

حمل کنار باری از گنبد کاووس به ساری

حمل کنار باری در واقع همان روباری و خرده بار است که توسط شرکت باربری دی به روز شده و تغییراتی در آن به وجود آمده است. البته باربری خرده بار به شهرستان ها در دی بار هنوز هم مشغول فعالیت است که مهمترین تفاوت آنها در بیمه کردن بار است. اگر باری که بصورت کنارباری و از گنبدکاووس به ساری حمل می شود بیمه شده باشد چنانچه بار دچار مشکلی شود بیمه خسارت صاحب بار را جبران خواهد کرد و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد.

همچنین می توانید در این سایت مقاله باربری انزلی را مطالعه کنید.

ارسال خرده بار از گنبد کاووس به اصفهان

برخی از محصولات هستند که بدلیل حجم و وزن کم نیازی به گرفتن ماشین دربست ندارند و می توان آنها را کنار بارهای دیگر قرار داد و به مقصد فرستاد.

بسیاری از باربری های هزینه کامل را برای بردن خرده بار دریافت می کنند ولی سامانه باربری دی همان هزینه خرده بار را از صاحب بار دریافت می کند.

ارسال کالا از گنبد کاووس به تبریز

کسانی که دارای کارخانجات در شهر گنبد کاووس هستند برای ارسال محصولات خود به دیگر شهرهای کشور نیاز به ماشین های مخصوص باربری دارند.

برای مثال کارخانه مواد غذایی نمی تواند فقط در سطح شهر خود محصولاتش را به فروش برساند زیرا با این کار سوددهی لازم را نخواهد داشت. برای همین محصولات خود را به دیگر کلان شهرهای کشور مانند اصفهان ، یزد ، تهران و … ارسال می کنند.

برای ارسال محصولات غذایی مانند کنسرو ، لبنیات و … نیاز به ماشین های یخچال دار می باشد که در مسافت های طولانی خراب و فاسد نشوند.

حمل اثاثیه منزل از گنبد کاووس

بسیاری از مردم به دلیل عوامل مختلف مانند آب و هوا و … به شهرها و استان های دیگر مانند استان تهران ، استان مازندران و … مهاجرت می کنند.

اولین و مهم ترین قدم برای اسباب کشی ، بسته بندی لوازم منزل می باشد. نوع بسته بدی در نحوه بارگیری و باربری بسیار اهمیت دارد. همچنین اگر اینکار را به تنهایی انجام دهید هم از شما انرژی و هم زمان زیادی را می گیرد.

سامانه باربری دی با اعزام کارگر بسته بندی کار شما را در بسته بندی اثاثیه منزل راحت کرده است. کارگر بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را از کوچک تا بزرگ را به صورت کاملا اصولی بسته بندی می کند.

با اینکار هم انرژی شما صرف این کار نمی شود و هم بسته بندی لوازم شما به طور اصولی انجام شده است. پس از بسته بندی مراحل بارگیری و باربری می باشد که در مقاله های دیگر به این موضوع اشاره شده است.

ارسال خرده بار از گنبد کاووس به شهرستان ها

برخی از مردم برای ارسال محصولاتشان نیاز به ماشین های باربری دارند و ممکن است محصولی که قرار است ارسال شود دارای اندازه و ابعاد کوچکی باشد پس نیازی به ماشین دربستی نیست. این بار توسط سامانه باربری دی به صورت خرده بار حمل می شود.

بیمه کردن بار گنبد کاووس

یکی دیگر از امکانات سامانه باربری دی بیمه کردن تمامی بارها می باشد. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار می باشد و در صورت عدم نیاز از سوی صاحب بار ، بار بیمه نمی شود.

ولی پیشنهاد ما به شما بیمه کردن بار می باشد زیرا هزینه بیمه کردن بارها بسیار کم می باشد و با بیمه کردن ، در صورت آسیب و خسارت به بار بیمه تمامی خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با دفتر مرکزی ما با شماره 02186121085 تماس حاصل فرمائید تا مشاورین ما به صورت کاملا رایگان و تخصصی شما را راهنمایی کنند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *