جستجو
Close this search box.

باربری محدوده شمال تهران

باربری محدوده شمال تهران

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری محدوده شمال تهران

باربری محدوده شمال تهران، آماده ارائه بهترین خدمات باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری به مشتریان گرامی است. این باربری همواره سعی در جلب اعتماد و کسب رضایت متقاضیان حمل بار بین شهری دارد.

باربری محدوده شمال تهران تحت نظارت گروه حمل و نقل دی بار مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. در این باربری تمام امور باربری توسط نیروهای ماهر و متخصص حمل بار و بسته بندی و رانندگان با تجربه و با مجهزترین ماشین های باربری مانند وانت بار و نیسان بار انجام می شود.

برای استفاده از خدمات باربری محدوده شمال تهران می توانید با پشتیبانی دی بار تماس بگیرید و بعد استعلام قیمت و اطلاع از نحوه حمل بار، درخواست باربری خود را ثبت کنید. پشتیبانی مجموعه باربری دی بار به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

برای ارتباط با باربری محدوده شمال تهران پیشنهاد می شود با شماره تلفن 02152412 تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات باربری محدوده شمال تهران

خدمات باربری محدوده شمال تهران

در این باربری تمام امور باربری تهران به شهرستان مانند حمل محصولات کشاورزی و فرآورده های دامپروری، حمل محصولات صنعتی و تولیدی، حمل تجهیزات کارگاهی و کارخانه ای، حمل وسایل سنگین و حساس، حمل میوه و تره بار، حمل مبلمان و جهیزیه، حمل اثاثیه منزل و حمل خرده بار را انجام می دهد.

لازم به ذکر است برای حمل انواع بار در باربری محدوده شمال خدمات ویژه ارائه می شود که از میان آن می توان به صدور بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر اشاره کرد. به این صورت که مشتریان می توانند با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه از وضعیت بار خود مطلع شوند (این کار را می توانند به صورت آنلاین انجام دهند و در هر زمانی که بخواهند بار آنها قابل پیگیری است).

بیمه نامه نیز در این مجموعه باربری موجب افزایش ایمنی و کاهش دغدغه مشتریان خواهد شد. با درخواست مشتریان و با توجه به ارزش بار برای تمام امور باربری بیمه نامه صادر می شود که با استفاده از آن در صورت بروز آسیب به بار، مشتریان می توانند خسارت آن را دریافت کنند.

نیسان بار برگشتی در باربری محدوده شمال تهران

در این باربری برای حمل بار بین شهری تا بیش از 2 تن از نیسان بار به عنوان پرکاربردترین ماشین باربری، استفاده می شود. به این صورت که می توان بیان کرد این نوع باربری متقاضیان بسیاری دارد که روزانه تمایل به انجام باربری بین شهری با نیسان بار دارند.

نیسان بار برگشتی یک نوع باربری با وانت نیسان است که در هنگام برگشت راننده به مبدا انجام می شود. در این نوع باربری از مشتریان هزینه کمتری دریافت می شود، بر همین اساس به آن باربری ارزان و مقرون به صرفه می گویند که در میان متقاضیان حمل بار از محبوبیت بالایی برخوردار است.

حمل خرده بار با نیسان بار برگشتی از دیگر خدمات باربری محدوده شمال تهران است که مشتریان با استفاده از آن می توانند هزینه باربری خود را کاهش دهند؛ زیرا در مجموعه باربری دی بار نیازی به استفاده نیسان بار به صورت دربستی نخواهد بود و تنها هزینه حمل کالا از مشتری دریافت می شود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله لیست باربری های شمال تهران 1402پیشنهاد می شود.

 

نیسان بار برگشتی در باربری محدوده شمال تهران

دی بار، نخستین ناوگان حمل و نقل سبک بار در ایران

گروه حمل و نقل دی بار با ایجاد شبکه ای گسترده از رانندگان و نمایندگان در سراسر کشور، به عنوان نخستین ناوگان سبک بار در ایران شناخته شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *