جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری سلطان آباد

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری سلطان آباد

باربری سلطان آباد شامل خدمات باربری ترانزیت، حمل اثاثیه منزل و سایر خدمات باربری می باشد که می توانید برای اعلام بار خود با شماره 09156665639 تماس بگیرید.شهر سلطان آباد در استان خراسان رضوی در قسمت شرقی کشور قرار گرفته است. استان خراسان رضوی از جنوب به خراسان جنوبی ، از غرب به سمنان، از شمال به بخشی از خراسان شمالی و از شرق به کشور افغانستان محدود می شود. 

باربری سلطان آباد به تهران

شهر سلطان آباد دارای محصولات عمده کشاورزی از جمله پسته می باشد. یکی از باربری هایی که سامانه باربری دی انجام می دهد باربری از سلطان آباد به تهران می باشد. فاصله سلطان آباد تا تهران حدود 655 کیلومتر می باشد.

باربری سلطان آباد به یزد

یکی از باربری هایی که بسیار زیاد انجام می شود باربری از سلطان آباد به یزد و بالعکس می باشد. باربری از سلطان آباد به یزد نیاز به تجربه و شناخت کامل جاده دارد زیرا فاصله بسیار زیادی بین این دو شهر می باشد.

اگر شما باری از سلطان آباد دارید و میخواهید به شهرهای دور مانند یزد ، تهران و … ارسال کنید از باربری دی کمک بگیرید. همچنین می توانید در این سایت مقاله باربری کرمان را مطالعه کنید.

ارسال کالا از سلطان آباد

کسانی که دارای کارخانجات در شهر سلطان آباد هستند برای ارسال محصولات خود به دیگر شهرهای کشور نیاز به ماشین های مخصوص باربری دارند.

برای مثال کارخانه تولید پوشاک نمی تواند فقط در سطح شهر خود محصولاتش را به فروش برساند زیرا با این کار سود لازم را بدست نخواهد آورد. برای همین محصولات خود را به دیگر کلان شهرهای کشور مانند یزد ، شیراز ، تهران و … ارسال می کند.

برای ارسال پوشاک نیاز به ماشین های مخصوص و سقف دار میباشد که در هنگام طی کردن مسافت های طولانی بر اثر آفتاب خراب نشوند. همچنین برای دیگر محصولات نیاز به ماشین های خاص خود وجود دارد.

هزینه باربری

هزینه باربری ثابت نبوده و به عوامل مختلف زیر بستگی دارد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • ارزش بار
  • تعداد ماشین های مورد نیاز برای بارگیری

حمل کنار باری از سلطان آباد به بیرجند

حمل کنار باری در واقع همان روباری و خرده بار است که توسط شرکت باربری دی به روز شده و تغییراتی در آن به وجود آمده است. البته باربری خرده بار به شهرستان ها هنوز هم مشغول فعالیت است ولی مهمترین تفاوت این خدمات در بیمه بار است.

با بیمه شدن بار دیگر نگرانی از بابت آسیب دیدن بار وجود نخواهد داشت زیرا در صورت آسیب به بار بیمه خسارت آن را جبران خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *