جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری بندر جاسک

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

نمایندگی بندر جاسک

 

بندر جاسک یکی از شهرهای استان هرمزگان می باشد.که در جنوب استان هرمزگان قرار دارد. باربری بندر جاسک توسط شرکت باربری دی انجام می شود. شما می توانید برای ارتباط با نمایندگی باربری دی.در استان هرمزگان با شماره 09172039080 تماس بگیرید.

باربری بندر جاسک به تهران

یکی از باربری هایی که باربری دی.در شهر بندر جاسک انجام می دهد باربری به تهران می باشد. باربری از این شهر می تواند.حمل اثاثیه منزل، ارسال خرده بار، حمل بار بین شهری و … باشد.

هزینه باربری از این شهر به تهران ثابت نمی باشد.و شما می توانید برای استعلام قیمت بار.خود با نمایندگی باربری دی و یا دفتر مرکزی باربری دی با شماره 02188742437 تماس بگیرید.

باربری از شهر زرند (استان کرمان) توسط باربری دی انجام می شود.

هزینه باربری بندر جاسک

باربری از بندر جاسک هزینه ثابت ندارد و به عوامل زیر بستگی دارد:

  • نوع بار
  • حجم بار
  • وزن بار
  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • ارزش بار
  • نوع ماشین باربری
  • تعداد ماشین های باربری
  • بیمه باربری

برای استعلام قیمت بار خود با باربری دی تماس بگیرید.

حمل اثاثیه منزل در باربری بندر جاسک

یکی دیگر از باربری هایی که باربری دی در این.شهر انجام می دهد، حمل و باربری اثاثیه منزل می باشد. مردم بندر جاسک معمولا.به دلیل آب و هوا یا تغییر محل کار محل زندگی شان.را عوض می کنند و به دیگر شهرها و استان های کشور می روند.

برای جا به جایی باید تمام لوازم.منزل بسته بندی شود. اگر بسته بندی لوازم منزل مناسب.و اصولی نباشد ممکن است بار در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب شود.

شرکت باربری دی برای اطمینان و همچنین صرفه جویی در زمان برای شما کارگر بسته بندی ارسال می کند. کارگر بسته بندی تمامی لوازم منزل شما را به صورت کاملا اصولی و حرفه ای بسته بندی می کند تا درهنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشود.

پس از بسته بندی نوبت به بارگیری و باربری می شود که در مقاله های دیگر این سایت به آنها اشاره شده است.

بیمه باربری

یکی از ویژگی های هر شرکت باربری این است که بارهایی را که ارسال می کند را بیمه نماید. بیمه کردن بار به اختیار صاحب بار می باشد و در صورت لزوم می تواند بیمه کند و اگر هم نخواهد بار بیمه نمی شود.

پیشنهاد دی بار بیمه کردن بار می باشد چرا که با بیمه کردن بار نگرانی از طرف آسیب رسیدن به بار خود را نخواهید داشت. در صورت رخ دادن آسیب بیمه تمامی هزینه خسارت وارد شده به بار را پرداخت می کند.

هزینه بیمه کردن بار نیز با توجه به ارزش بار تعیین می شود. برای اطلاع از تعرفه بیمه شدن بار با باربری دی تماس بگیرید.

حمل خرده بار از بندر جاسک

بسیاری از بارها به دلیل ابعاد، حجم و وزن کمی که دارند نیازی به ماشین دربستی ندارند. به همین منظور این بارها را به صورت خرده بار در کنار بارهای دیگر به مقصد مورد نظر ارسال می کنند.

بسیاری از باربری ها هزینه کامل باربری را در ازای حمل کنار باری از مشتریان خود دریافت می کنند. شرکت باربری دی با تخمین مسافت و با توجه به نوع و وزن بار شما هزینه حمل کنار باری را برای شما محاسبه می کند و همان هزینه را از مشتریان دریافت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *