جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

استخدام راننده نیسان در استان مازندران ، ساری

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

امروزه بارهای زیادی از جمله حمل و باربری اثاثیه منزل، باربری خرده بار از مازندران و … توسط شرکت های باربری به رانندگان نیسان واگذار می شود. برای اطلاع از نوع بار و بارگیری رانندگان باید استخدام شرکت باربری شوند که هر شرکت باربری شرایط استخدامی مخصوص به خود را دارد.

شرایط استخدام راننده نیسان در باربری دی

  • داشتن گواهی نامه
  • ارائه عکس کارت ماشین و گواهی نامه به شرکت دی بار
  • برخورد مناسب و متعهد بودن در انجام وظایف باربری
  • ارسال بار به مقصد در زمان مشخص شده
  • خوش برخورد و خوش حساب بودن وجه پرداختی
  • و …

نحوه اطلاع از بارهای ارسالی مازندران

شرکت باربری دی برای راحتی و رفاه رانندگان نیسان کانال و گروه تلگرام راه اندازی کرده است. تا کنون بیش از 8.100 راننده در کانال و گروه تلگرام عضو شده اند و از بین تمامی بارهایی که باربری دی اعلام می کند می توانند به راحتی بار دلخواه خود را انتخاب کنند.

کانال و گروه تلگرام باربری دی در استان مازندران

کانال و گروه تلگرام باربری دی شامل اعلام بارهای بین شهری از استان مازندران به استان ها و کلان شهرهای کشور از جمله تهران ، مشهد ، کرمانشاه ، آذربایجان شرقی ، شیراز و … می باشد. در صورت عدم موفقیت در عضویت کانال و گروه باربری دی با شماره  09211884868 تماس بگیرید و یا داخل واتس اپ پیام بدید تا لینک کانال ها برای شما راسال شود. استخدام راننده نیسان - دی بار

نمایندگی باربری دی در استان مازندران

باربری دی تا کنون 28 نمایندگی رسمی در سراسر کشور به صورت شبانه روزی تأسیس کرده است تا تمامی رانندگان در هر کجای ایران به راحتی با نمایندگی شهر خود در ارتباط باشند. همچنین می توانید برای ارتباط با دفتر نمایندگی دی بار در استان مازندران با شماره 09114125735 تماس بگیرید و یا برای ارتباط با مشاورین و دفتر مرکزی دی بار با شماره 02186120078 تماس حاصل فرمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *