جستجو
Close this search box.

مقالات و اخبار

باربری قاسم آباد و حسن آباد خراسان شمالی

تلفن شبانه روزی دی بار

کل کشور تحت پوشش دی بار است

باربری قاسم آباد و حسن آباد

 

خدمات باربری قاسم آباد و حسن آباد از دیگر خدمات باربری دی می باشد که در استان خراسان شمالی انجام می دهد. شما می توانید برای اطلاع از نوع خدمات باربری در این دو منطقه با ما تماس بگیرید و یا با نمایندگی دی بار با شماره 09156665639 تماس بگیرید.

قاسم آباد روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان اسفراین می باشد. حسن آباد بجنورد نیز روستایی از توابع بخش گرمخان شهرستان بجنورد می باشد.

مقالات بیشتر: باربری خواف و نشتیفان خراسان رضوی

باربری قاسم آباد و حسن آباد به تهران

از سه مسیر می توان خدمات باربری قاسم آباد و حسن آباد به تهران را انجام داد که این سه مسیر شامل موارد زیر می باشد:

– مسیر اول حدود 763 کیلومتر می باشد که از نظر زمانی حدود 8 ساعت و 35 دقیقه فاصله می باشد. این مسیر از سمت قاسم آباد به سمت سنخواست، گرمه، میامی  _ شاهرود، سمنان حرکت می کند و در آخر به تهران ختم می شود.

باربری قاسم آباد و حسن آباد

– مسیر دوم حدود 815 کیلومتر است که حدود 9 ساعت و 10 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر از سمت حسن آباد به سمت سبزوار حرکت می کند و پس از آن مانند مسیر اول به سمت جاده شاهرود – میامی و تهران حرکت می کند.

– مسیر سوم حدود 760 کیلومتر است که حدود 9 ساعت و 35 دقیقه فاصله زمانی دارد. این مسیر مانند مسیر اول و دوم تا سمنان ادامه دارد و پس از آن توسط جاده فیروزکوه به تهران حرکت می کند.

تمامی رانندگان دی بار با توجه شرایط جوی و ترافیک حمل و نقل جاده ای یکی از این مسیرها را جهت تسریع در زمان باربری انتخاب می کنند. همچنین از چادر برزنتی جهت جلوگیری از خیس شدن بار در اثر برف و باران استفاده می کنند. .

قیمت و خدمات باربری قاسم آباد و حسن آباد

هزینه باربری از قاسم آباد و حسن آباد استان خراسان شمالی ثابت نمی باشد و با توجه به مواردی مشخص می شود که می توان از عوامل موثر بر قیمت باربری به تهران به عوامل زیر اشاره کرد:

  • فاصله مبدأ تا مقصد
  • تعداد ماشین های باربری
  • ارزش بار
  • نوع بار
  • وزن بار
  • نوع ماشین های باربری
  • بیمه باربری
  • تعداد مکان های بارگیری و تخلیه بار
  • و …

برای استعلام دقیق تر با کارشناسان شهر خود تماس بگیرید. در صورت عدم پاسخگویی نمایندگی ها با دفتر مرکزی در تهران با شماره 02188760730 تماس بگیرید.

از خدمات باربری دی در قاسم آباد و حسن آباد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تضمین سلامت کالا
  • دریافت پایین ترین کرایه باربری
  • انجام امور باربری تمامی محصولات با اوزان و تناژهای گوناگون
  • در اختیار داشتن بیش از 38.000 راننده نیسان
  • ارائه بارنامه و بیمه نامه رسمی و دولتی
  • دارای 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور
  • حمل و ارسال بار به صورت رفت و برگشتی
  • انجام و ارائه خدمات باربری به صورت شبانه روزی در 7 روز شبانه روز
  • تحویل سریع و به موقع بار

مقالات بیشتر: باربری چمن آباد و سلامی خراسان رضوی

حمل اثاثیه منزل قاسم آباد و حسن آباد

حمل اثاثیه منزل از اصلی ترین و مهم ترین امور باربری هر شرکت باربری می باشد. بسته بندی، جمع آوری و بارگیری لوازم منزل زمان زیادی را از شما می گیرد.

شرکت دی بار با در نظر گرفتن رفاه شما عزیزان پرسنل بسته بندی جهت بسته بندی لوازم منزل استخدام کرده است.

پرسنل بسته بندی تمام لوازم منزل شما را به روش کاملا اصولی و مطمئن بسته بندی می کنند تا در هنگام بارگیری و باربری دچار آسیب نشوند.

باربری قاسم آباد و حسن آباد

بسته بندی لوازم منزل با استفاده از نایلون های حبابدار و کارتن های مخصوص با ابعادهای گوناگون صورت می گیرد اما نوع چیدمان و قرارگیری لوازم در کارتن باید به صورتی باشد تا در هنگام بارگیری دچار آسیب نشوند.

استفاده از پرسنل بسته بندی هم در زمان صرفه جویی می کند و هم میزان خستگی شما در این پروسه کمتر خواهد بود.

پس از بسته بندی لوازم منزل می توانید از پرسنل ما جهت بارگیری نیز استفاده نمائید. پس از بارگیری و باربری نیز مجدد می توانید برای تخلیه بار از پرسنل باربری دی کمک بگیرید. در واقع می توان گفت کلیات خدمات باربری اثاثیه منزل از 0 تا 100 را می توانید به دی بار بسپارید.

نیسان بار قاسم آباد و حسن آباد

خدمات وانت بار و نیسان بار از قاسم آباد و حسن آباد شامل حمل اثاثیه منزل، حمل کناربار، حمل مواد خوراکی و … می باشد. با توجه به تناژ بار و حجم بار می توانید از ماشین های باربری دی جهت ارسال بار کمک بخواهید.

ماشین های باربری دی علاوه بر نیسان شامل خاور، کامیون و تریلی نیز می باشد. بارهایی که وزن آنها تا 2 تن و 200 باشد را می توان با نیسان بار حمل کرد. البته این نکته را در نظر بگیرید اگر حجم بار شما بیشتر از یک نیسان باشد باید بار را با خاور حمل کنید.

خدمات نیسان بار به صورت شبانه روزی در قاسم آباد و حسن آباد و دیگر شهرهای استان خراسان شمالی نظیر بجنورد، اسفراین، فاروج، جاجرم و … می باشد.

برای دریافت خدمات باربری با نیسان بار دو ساعت قبل از بارگیری با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت ماشین مورد نیاز برای شما ارسال شود. باربری دی در تلاش است تا با بهترین و به روزترین خدمات با دریافت هزینه باربری کم رضایت شما مشتریان را نسبت به خود جلب کند.

مقالات بیشتر: باربری جنگل و رشتخوار خراسان رضوی

شماره باربری قاسم آباد و حسن آباد

شرکت باربری دی با بیش از یک دهه تجربه درخشان موفق به راه اندازی بیش از 28 نمایندگی در سراسر کشور شده است.

همچنین این شرکت دارای 28.000 راننده نیسان در سراسر کشور میباشد و شما می توانید برای دریافت خدمات باربری از هرکجای ایران به راحتی با تلفن همراه خود با نمایندگی مورد نظر در ارتباط باشید و خدمات باربری ویژه را از دی بار دریافت نمائید.

همچنین می توانید با مراجعه به قسمت شعب شهرستان، شهرهایی که در آن نمایندگی داریم را مشاهده کنید. برای دریافت خدمات باربری در شهر و استان خود می توانید به صفحه تماس با ما مراجعه نمائید و پس از مشاوره ماشین باربری مورد نیاز خود را دریافت نمائید. دی بار در تلاش است با ارتقا سطح کیفیت و هزینه باربری کم بهترین باربری را برای شما ثبت نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *